Powiat

piątek 05 czerwca 2015 22:00:13

Koalicja rządząca szykuje się do wyborówKoalicja rządząca szykuje się do wyborów

Były i obecny starosta kontra kandydaci PiS?

Pomimo tego, że wybory parlamentarne odbędą się dopiero po wakacjach, ze sztabów wyborczych głównych partii politycznych płyną sygnały, ze prace nad konstrukcją list wyborczych są już mocno zaawansowane.

Pisaliśmy już jakiś czas temu, że na „jedynkę” przymierzany jest Michał Kamiński, były spin doktor PiS-u, który po zmianie barw klubowych został nieformalnym szefem sztabu wyborczego prezydenta Komorowskiego (z wiadomym skutkiem). Z drugą pozycją musi pogodzić się wiceminister edukacji Urszula Augustyn, na trzecim miejscu znajdzie się poseł Robert Wardzała, a na czwartym poseł Elżbieta Achinger. Gdyby taki był ostateczny kształt listy i poziom poparcia dla Platformy utrzymał się z czasu wyborów w roku 2011 oznaczałaby to, że do sejmu weszłyby trzy osoby z tej czwórki. Czy byłby to tercet Kamiński-Augustyn-Achinger? Wątpliwe, choćby po zeszłorocznych wynikach tego pierwszego w eurowyborach, gdy startując na Lubelszczyźnie poniósł sromotną porażkę – ludzie przestali lubić warszawskich „spadochroniarzy”.

Bocheńska Platforma otrzymałaby w najlepszym wypadku 5-6 miejsce (powalczy o to z Brzeskiem, którego kandydatem miałby być starosta Andrzej Potępa). Kogo wystawią bocheńscy platformersi? Na tzw. giełdzie są trzy nazwiska: byłego starosty Jacka Pająka, również byłego dyrektora szkoły w Łapanowie, Jana Wójcika i dyrektora kopalni soli, Krzysztofa Zięby.

Ciekawa może być za to konstrukcja list do senatu. Tu Platforma od lat dostaje regularne cięgi od PiS-u. Dlatego rozważany jest pomysł „zblatowania” się z PSL i pójście do wyborów w nieformalnej koalicji. Wyglądałoby to tak, że tam, gdzie PO ma silnych kandydatów, tam PSL nikogo nie wystawia – i na odwrót. W Tarnowskiem PSL ma silniejsze struktury, niewykluczone zatem, że wśród kandydatów na senatorów ze strony ugrupowań wciąż jeszcze rządzących krajem zobaczymy starostę Ludwika Węgrzyna (w okręgu obejmującym powiat proszowicki, wielicki, brzeski i bocheński) oraz obecnego ministra pracy Władysława Kosiniaka-Kamysza (z okręgu: Tarnów miasto, powiat tarnowski i dąbrowski).

Czy te prognozy się sprawdzą i jaka będzie odpowiedź PiS -  pewnie dowiemy się już niedługo.

Napisz swój komentarz:

Nick:

Komentarz:

By uniknąć spamu wpisz kod z obrazka:

Komentarze użytkowników

Czasbocheński nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo, naruszajace dobra osób trzecich lub wypowiedzi prawem chronione mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Bajki

2015-06-05 22:11:07
Wójcik wątpliwe czy kiedykolwiek jeszcze wystartuje z PO. Bajki i tyle...
PANZ

2015-06-05 23:01:47
Dużo ciekawsze jest kogo z Bochni mogłoby wystawić PiS. Mają obecnie 5 mandatów. Ewentualny kandydat z Bochni miałby realne szanse na dostanie się do Sejmu? Pytanie, tylko kto?Zając?
et

2015-06-05 23:06:50
Nie powinno być tak, że w kraju PO współrządzi z PSL, razem szykują się do wyborów, a w powiecie bocheńskim Ludowcy "niszczą" Platformę, poprzez degradowanie lub zwalnianie jej członków. Tym procederem powinny zająć się partyjne władze i udzielić pewnym osobom ostrej reprymendy. Zgoda buduje, niezgoda rujnuje. Należy pamiętać, że obie partie współrządzą Polską na równych prawach, po równo dzielą się tekami ministerialnymi i wspólnie odpowiadają za efekty tych rządów.
r.

2015-06-05 23:14:55
Bocheńska Platforma - tylko Jacek Pająk jest najbardziej rozpoznawalny i wyrazisty!
Zając to kumpel PO?

2015-06-05 23:16:57
co wy pierd... zając trzyma z bzdekiem i z pająkeim z Po przecież to najgorsza rekomendacja jaka tylko może być , chłopak spoko ale trzymanie z tymi mendami z PO wyklucza go automatycznie z Pisu!!! Całka poleciał za mniejsze zło.... Jego przywrócić bo zawsze był wierny PIS a zająca za kolaboracje z pająkiem i bzdekiem z PO wyperd.... z PISU!
do jacka

2015-06-05 23:21:41
To ciebie kolego dyskredytuje współpraca z byłym wójtem. Przestań szkalować Bzdeka w Internecie. Co ci dadzą te hejty? Nic. Demokracja wybrała Bzdeka. Pogódź się z tym. Za cztery lata kolejne wybory. Stań do uczciwej walki, zamiast dręczyć ludzi w sieci!
do Zając to kumpel

2015-06-05 23:31:31
PiS skompromitował się przez oddanie władzy PSL. W dodatku dali stanowisko wicestarosty człowiekowi, który jest uległy wobec starosty Węgrzyna. Nie ma też wyższego wykształcenia, jakby nie było wykształconych ludzi w tej partii. Mariusz Zając to szansa dla PiS. Młody, dynamiczny, kreatywny, pewny siebie, świetnie wykształcony. Robi doktorat. Starzy działacze PiS już wystarczająco skompromitowali tę partię.
PRZESTROGA

2015-06-06 07:33:43
Do Sejmu i Senatu nie wolno wybierać POpapranych aferami aparatczyków partyjnych wszystkich szczebli . Ani gów...rzy z PIS , ktorzy mają zerowy dorobek ale noszą teczkę za posłem i myślą ze to wystarczy aby być posłem. PSL- owców i tak nikt juz nie wybierze .
do PPPP

2015-06-06 09:21:24
Tobą powinna się zająć prokuratura. Twoja internetowa szczujnia jest nie do zniesienia. Obrażasz, poniżasz, fałszywie oskarżasz pana Bzdeka. Pan Marek Bzdek został wybrany wójtem w demokratycznych wyborach. Został wybrany, ponieważ ludzie obdarzyli go zaufaniem, na podstawie jego dotychczasowych osiągnięć. Nowy wójt, Marek Bzdek jest osobą powszechnie szanowaną i cenioną. Już pierwsze miesiące pokazały, że w urzędzie zaczął panować ład, porządek i przewidywalne terminy rozstrzygnięcia spraw. Pan wójt szanuje ludzi i ma z nimi dobre relacje. Nie jest mściwy i zawistny, jak poprzednicy. A co do pana Mariusza Zająca, to takich ludzi należy promować. Młody, ambitny, wykształcony, nieumoczony w aferach, wolny od starych układów. Zając to szansa, aby PiS realnie przejął władzę w powiecie i nie tylko.
śruba

2015-06-06 10:17:44
Nie wierze że Wójcik wystartuje ! No chyba że jest ślepy i nie widzi ile syfu platforma zrobiła w Łapanowie !!!
"syf" to był przed PO

2015-06-06 11:53:44
Żaden starosta nie zrobił tyle dla Łapanowa, co starosta z Platformy. Tamtejszej szkoły mogło już nie być. Były zakusy, aby Bochnia ją wchłonęła. Zresztą, po dojściu do władzy PSL znów widzimy próbę ratowania II LO koszem innych szkół. Panowie starostowie chcą zabrać klasy licealne szkołom, dla których są one strategiczne dla przetrwania. Tak nie może być. Należy inwestować w szkolnictwo średnie techniczne i zawodowe. Przez ostatnie lata, czyli za rządów PO, z dużym rozmachem realizowano program Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Dzięki temu, pozyskano ogromne środki unijne na nowoczesny sprzęt, wyposażenie warsztatów i rozbudowę infrastruktury szkół. Trzeba też wspomnieć o darmowych kursach dla młodzieży, jak np. prawo jazdy, obsługa maszyn czy specjalistycznych programów komputerowych. Dzięki mądrym działaniom władz młodzi ludzie w powiecie, po szkole idą do pracy, a nie na bezrobocie. Zostają tutaj, tutaj zakładają firmy, rodziny i tutaj płacą podatki. Założenie, że 90% młodzieży powinno iść do liceum było dużym błędem. Miejmy nadzieje, że obecne władze będą kontynuować mądrą politykę oświatową poprzedników.
Jerzy

2015-06-06 15:30:24
Dalsze lansowanie pana Zająca w PiSie to początek końca tej formacji na bocheńszczyźnie. To przykład kiedy karierowiczostwo kroczy na kilometr przed ideowością, taka hofmanologia stosowana na lokalnym rynku. PiS powinien przede wszystkim stawiać na ludzi, którzy w życiu już coś osiągnęli i coś sobą reprezentują, a do polityki idą dopiero później aby w imię republikańskiego przesłania dzielić się swoim doświadczeniem i pracować dla dobra ojczyzny oraz ogółu obywateli. Przykład Andrzeja Dudy jest tutaj bardzo wymowny. Dobrze życzę PiSowi, ale dalsze stawianie na ludzi którzy idą do polityki dla kariery bardzo wielu zniechęca. W Bochni pewnie też znaleźlibyśmy kilku lokalnych Andrzejów Dudów!
gredarek

2015-06-06 17:01:54
Jaki piękny nowy wątek, w którym znowu wszyscy są "szczujnią". Jedynie "PO-szczucie" jest dozwolone, a dworowanie z magistrów od fikołków, inżynierów po wysrolu już dozwolone nie jest. Najwięcej w gminach dookoła rządzą magistrzy od fikołków i wspaniali inżynierzy po wysrolu. Są takimi fachowcami we wszystkim, że gminy, powiat Bocheński kwitną... Gdzie się nie pojawią, to zaraz wszystko kwieciem się okrywa. To, że są to piękne i dorodne pokrzywy, to nieistotne... O wyborach i kandydatach wypowiem się w osobnym komentarzu, bo wciąż mam zarzut, że piszę za długie. Ale dam innym trochę czasu na pisanie, bo teraz mi się nie bardzo chce.
Marek

2015-06-06 18:18:43
Łapanów za PO padł jak wieloryb w Unieściu !
gredarek

2015-06-06 20:07:24
Nie jest dobrze, kiedy przez 8 lat rządzi powiatem Kaligula, a pomaga mu jego wierny prawnik Senator Koń. Wszyscy umierają ze strachu, ale konia jako senatora uznają. Najwyżej po cichu spiskują. Jeszcze gorzej jest wtedy, kiedy ów Kaligula ma zamiar być wybrany wyżej, a Senator Koń dostaje posadę w gminie. Tu Pytii nie potrzeba, żeby wróżyć. Każdy z daleka widzi, słyszy i czuje tę sytuację... Kaligula ogłasza swoje bóstwo, ale także fiksuje i wszystkich podejrzewa o spisek, śledzi, podsłuchuje. Bochnia współczesnym Rzymem? :D
do Marka

2015-06-06 20:49:23
Głupi jesteś i pojęcia nie masz, o czym piszesz. Niż demograficzny spowodował, że wszystkie szkoły w powiecie przeżywają ciężkie chwile, są zwolnienia i redukcje. Tylko mądra polityka władz może chociaż trochę zniwelować niż. I taka była polityka za czasów PO: inwestycje w infrastrukturę szkolną, nowe kierunki kształcenia, które dadzą pracę młodym ludziom oraz fachowa promocja na szeroką skalę. Za czasów PO dbano o rozwój szkół technicznych i zawodowych. A teraz co robią nowe władze z PSL na czele? Zaniechali tworzenia technikum medycznego (tak potrzebnego w obliczu starzejącego się społeczeństwa). Oczywiście, jest dużo taniej dla starostwa utrzymywać LO niż technikum (pracownie, warsztaty, narzędzia, fachowcy itp), ale to jest myślenie krótkofalowe, które w dłuższej perspektywie przyniesie szkodę dla młodzieży i powiatu. W dodatku, zakazywanie tworzenia klas licealnych w innych szkołach powiatu, pogrąży je jeszcze bardziej. Boję się, że za PSL Łapanów padnie jak wieloryb w Unieściu ( i nie tylko Łapanów).
do gościa z piątku, 23.16

2015-06-06 21:06:09
Zejdź z Pająka, gościu. "Menda" to jesteś ty i twoi kumple stare komuchy, które od wyborów wszędzie się panoszą. Zaszczuliście Pająka w necie i teraz próbujecie stosować te same esbeckie metody i zgnoić Bzdeka. Ale ludzie nie są głupi i drugi raz ten numer nie przejdzie. Jacek Pająk to jedyna szansa dla młodych ludzi, spoza układu, afer paliwowych i czerwonej sitwy.
gredarek

2015-06-06 21:23:37
Niech żyje wieczny cesarz Kaligula i jego wierny Senator Koń! - krzyczał zalękniony lud bocheński, choć czuł, że cesarz jest egzaltowany i myśli, że doświadczył boskości. Na rynku zebrali się kupczykowie i starali się dobrze sprzedać, owijając kłamstwa w szaty piękne, kolorowe i powabne. Ale lud, który raz pozbył się "boskiego cesarza", nie da się drugi raz nabrać, na ucztę przezeń ogłoszoną nie przyjdzie, życia postradać szkoda. Czas bocheński płynie, upływa, mknie - a w tym czasie rośnie nowe pokolenie, miejmy nadzieję, że nieegzaltowane, tuszę, iż młodzi ludzie nie będą "bóstwami ze świetlicy" :D
Ewka

2015-06-06 21:59:57
Głupi to ty jesteś :) szkoła prosperowała całkiem nieźle, niestety kiepskie rządy dyrektorki doprowadziły do obecnego stanu. Zapamiętaj jedno pieniądze to nie wszystko ludzie potrzebują trochę poszanowania i godności. Niestety i ignorancja i buta doprowadziły do obecnego stanu. Nikt już nie da się nabrać na PO. Obecny starosta uratuje ta szkole wierze w to, zresztą już jest odwilż... A co do LO to mądre posunięcie Łapanów zawsze był techniczna szkoła i bardzo dobrze mu to wychodziło. Niestety jakiś geniusz wpadł na pomysł żeby natworzyć LO i zwalniać tym kosztem nauczycieli z technikum....
do Ewki

2015-06-06 23:44:06
Poszanowanie w tej szkole jest dla ludzi ambitnych i pracowitych. Niestety ty kobieto należysz do tych wichrzycieli, którzy zamiast zająć się pracą zajmują się intrygami. Twa głupota polega na tym, że szargając dobre imię szkoły (czynisz to nieustannie w Internecie) odstraszasz od niej rodziców i uczniów. Kręcisz sznur na własną szyję. A jeśli chodzi o pracę Dyrekcji i Grona Pedagogicznego, to wystarczy wejść na stronę internetową szkoły. Tam wszystko jest jak na dłoni: dobra organizacja, wysoka ocena kuratorium, przyszłościowe kierunki kształcenia, nowoczesna baza dydaktyczna, udział w projektach unijnych, darmowe kursy branżowe, aktywność społeczna uczniów i współpraca z licznymi jednostkami. Jeśli kogoś tu można oskarżyć o brak poszanowania dla pracy i godności drugiego człowieka, to raczej CIEBIE. I dziękuj Bogu, że mamy to LO, bo to etaty dla nauczycieli i dodatkowa oferta szkoły. W dzisiejszych czasach niżu demograficznego szkoła jedno profilowa się nie utrzyma. Musimy mieć szeroką ofertę kształcenia, adresowaną do szerokiego grona młodzieży. Na jednej klasie budowlanej się nie utrzymamy. Spójrz na sukces Mechanika w Bochni. Jaką mają rozpiętość profili. Dzięki temu przyciągają najwięcej młodzieży w powiecie. Zamiast kalać własne gniazdo w Internecie, weź się Ewka do roboty i pomyśl, jak jeszcze można promować szkołę. Przejrzyj strony internetowe szkół, zobaczysz, że można wiele zrobić, tylko trzeba chcieć pracować a nie szkalować.
do Jerzy

2015-06-07 00:50:34
takim lokalnym A. Dudą mógłby byc chociażby pan Jan Truś. To on spowodował rentowność kina i MDKu (ktora po jego zwolnieniu już nigdy nie powróciła), to on od przybycia do gminy organizuje liczne konkursy, koncerty, festyny, wernisaże itd. dzięki czemu w gminie w KAŻDY weekend cos się dzieje. Był radnym miejskim, dyrektorem Centrum Kultury w Rzezawie, dyrektorem MDK, obecnie v-ce dyrektorem Centrum Kultury w Gminie Bochnia. Ma dużo doświadczenie polityczno-społeczne. Współpracował z przedstawicielami wielu ugrupowań politycznych, z każdym burmistrzem, wójtem i starostą. Wiem, bo sam, wspólnie z nim, długo działałem na rzecz bochenszczyzny. Tych ludzie powinni byc "jedynkami" na listach PiSu, a nie karierowicze przyssani do koryta.
gredarku ty się chłopie targuj z Kajetanem

2015-06-07 00:53:28
Sznowny gredarku, po ilości i długości twych wpisów mniemam, że jesteś opłacany od sztuki, czyli na tzw. akord. Twa płodność pisarska i antyPOwska zaciętość znacznie podniosły twą stopę życiową. Wszak sam chwaliłeś się, że wozisz się teraz taksówkami. Pożaliłeś się jednak, że twój najemca karci cię za zbyt długie wpisy. Nie przejmuj się. Wiesz, jacy ci "chłopi" są chytrzy. Ale nie daj się. Nadal pisz długie komentarze. Ludowcom dutków nie brakuje. Niech płacą. No i pamiętaj, żeby nie robić przepierek w niedzielę.
zając na miedzę !

2015-06-07 01:15:03
zając na miedzę, ! pająk na świetlicę ! całka na chorwację ! do sejmu wybierzemy ludzi ktorzy coś konkretnego zrobili dla ziemi bochenskiej i dają dadzieję ze jako parlamentarzyści potrafią godnie walczyć o nasze sprawy w Warszawie.
gredarek

2015-06-07 08:12:36
Nie jestem najemnikiem. Ile razy mam to oświadczać? Skoro ktoś tego nie rozumie, to oświadczam: jest bezrozumny! Upór i kontynuacja tego typu "przypuszczeń-insynuacji" spowoduje tylko brak odpowiedzi na nie :) Owszem, jeżdżę po PO. Bo też "obywatelsko" załatwiała każdego "obywatela-petenta", który się zgłosił do Starostwa. Tak obywatelsko, że nic nie mógł załatwić, bo orzeczenia sądów administracyjnych swoje, a urzędnicy wmawiają komuś dziecko. I to nie jeden, lecz wielu po kolei. Niektórzy już to robią teraz w Tarnowie, a inni dalej w Starostwie w Bochni. I tutaj jestem zły na pana Węgrzyna. Powinien przepytać urzędników z najprostszych przepisów. Zwolniłby w cholerę większość z nich albo wysłałby jakichś rokujących na szkolenia. Część sama pouciekała, bo czuła, że się nie ostanie. Poszli pod inne skrzydła i mają świetne fuchy nicnierobienia dalej. A niektórzy to wtórni (o ile nie pierwotni) analfabeci. Co do jazdy taksówką, napisałem, że jechałem ostatnio taksówką. W Bochni u krętaczy-bezmózgów ten komunikat urósł do "wożenia się", czyli czynności stałej, wielokrotnej, nadmiernej. Jaki z tego wniosek? Osiągnięcia pana Pająka i jego ekipy rosną w Bochni do rozmiarów gigantycznych, szalonych, nadmiernych. Wszystko lubicie przesadzić. W końcu pana Pająka też przesadzono. Leży odłogiem, korzeniem do góry. Tacy ludzie jak pan Pająk doprowadzili do upadku PO i utraty elektoratu. Ale dla klakierów zawsze będą świetni. Klakierzy wierni, choć mierni. Wszyscy robią błędy, także pan Węgrzyn. Rządy tyrana też się kiedyś musiały skończyć.
Onufry

2015-06-07 10:48:28
Jak donosi "Gazeta Wyborcza "- całkiem nieprawdziwą okazała się informacja jakoby w Warszawie na ulicy Mechnika pijany gajowy na czerwonych światłach na przejściu dla pieszych rozjechał ciężarną zakonnice. Otóż - światło było zielone a nie czerwone ;jak kolwiek gajowy był pijany ale to nie był gajowy tylko przebieraniec a zakonnica była w ciąży ale urojonej. W związku z powyższym komenda PP prosi o niezgłaszanie się dalszych świadków tego zdarzenia.
do do Jerzy

2015-06-07 10:49:02
No ale Truś jest z partii Lysego, .... pardon od Gowina, ... sorry od Kukiza, ..... kurna już sam się pogubiłem. Ważne, że to człowiek Lysego - na bocheńszczyźnie już passe!
do Zająca na miedzę

2015-06-07 11:45:53
Panie Jurku czy to pan oficjalnie rozpoczął kampanię wyborczą pod skrzydłami rockmana Kukiza? Tak, to chyba pan, bo to pana styl pisarski, trenowany od lat. Ale po co ta nerwowość? Boi się pan zmierzyć z panem Jackiem Pająkiem czy Mariuszem Zającem? Przyznaję to ważni gracze, młodzi,ambitni, świetnie wykształceni, charyzmatyczni (oczywiście są z przeciwnych obozów politycznych). Panie Jurku, prawdziwy mężczyzna i rasowy polityk nie może się niczego obawiać. Niechże pan stanie do uczciwej walki, zamiast hejtować w sieci.
gredarku PO i tak cię kocha

2015-06-07 12:09:00
Oj gredarku, gredarku, widzę, że od rana jęzor ci się wyostrzył. Zapewne wczesnym rankiem dostałeś telefon od Myśliwego, że płacą ci za konkretne teksty, a nie za jakieś głupie bajeczki o koniach i cesarzach. Nie przejmuj się. Wiesz przecież, jacy ci "chłopi" są niedomyślni. Ale słuchaj się szefa i dostosuj się, bo wiesz, jak jest - "chłop" żywemu nie przepuści. A tak, przy okazji, to widzę, że cięty jesteś na starostwo. Nie wybrali cię? Odpadłeś w jakimś konkursie? No, wiesz, ale wtedy były jeszcze uczciwe konkursy. Spróbuj chłopie teraz. Teraz jest łatwiej, bo poza konkursem, a wymogi formalne spełnia tylko znajomy króliczka, czyli TY.
do Onufrego i całej reszty

2015-06-07 12:38:08
Lata mi PO, PIS, PSL i cała reszta...Na szczęście nic od nich nie potrzebuję. A ty wszystkim zarzucasz doraźne korzyści, a sam w jakim celu to piszesz? Niestety, w przeciwieństwie do "gredarka", nie przykładałeś się specjalnie do nauki /rażące błędy orograficzne/ i stąd bardzo blisko ci do wszelkiego rodzaju miernot spod znaku "fikołka", czy "wysrolu". Miej przynajmniej odwagę i pisz tak jak 'gredarek" pod jednym nickiem, a nie podszywaj się pod innych, bo niestety styl pisania i błędy zdradzają autora... Nie dziwię się, że nie zrozumiałeś porównania "gredarka", bo niby gdzie mieli cię tego nauczyć...
Ewka

2015-06-07 14:28:10
Strona internetowa Szkoły w Łapanowie to zakłamanie rzeczywistości, co innego strona co innego życie w tej szkole. Dzień w którym nauczyciele odwołali panią dyrektor ze stanowiska " zgłaszając dla niej wotum nieufności" będzie obchodzony w tej szkole jako Wielkie Święto. Bedzie to dzień wolny od zajęć dydaktycznych, będą gry i zabawy oraz koncerty ku chwale tej szkoły. Będzie to zarazem dzień zadumy aby nigdy taka sytuacja się nie powtórzyła. Brawo dla nauczycieli którzy w końcu pozbyli sie słabej dyrektorki . Nadchodzą lepsze dni... Co do młodzieży zapraszamy do nas w końcu wraca normalność w tej szkole.
wyborca

2015-06-07 15:15:19
Dlatego jestem za JOW-ami!!! Przestanie się dla posłów liczyć tylko miejsce na liście!!! Już się zaczyna walk aby być nr. 1 na liście co tam wyborcy i ich problemy... Wywalmy ich wszystkich na jesień wybierajmy nowych skończmy z POPiS-ami
gredarek

2015-06-07 17:14:08
Każda stadnina zachwala swoje klacze i ogiery, twierdzi, że tylko wśród ich koni są czempiony. Zachwalają, każdy koń to najznakomitszy inżynier, samorządowiec, nauczyciel, społecznik... Miodem dupa koni spływa... Prawda, naga zresztą i poznawana po Wielkiej Pardubickiej (wyborach samorządowych czy teraz nadchodzących parlamentarnych) zawsze będzie taka: wyleniałe chabety bez wartości, kąsające w agonii na lewo i prawo, ale biegną... Kiedy mają przeszkodę, to są popędzane przez dżokejów: - Możesz szybciej?! - Oczywiście, nie widzę przeszkód :) To nie są rumaki, to są zajeżdżone szkapy! Nie ma co stawiać na konia, który padnie za pierwszym zakrętem... Ludzie! Nawet prawnik Senator Koń już ledwo zipie, tak go Kaligula zajeżdża... Traci rozum, sapie, dyszy... Te konie pianą pokryte, ale niektórzy uwielbiają do celu dojeżdżać na spienionym koniu... Każda stadnina zachwala swoje konie. Szkoda słuchać i czytać o chabetach i szkapach przedstawianych jako ogiery i klacze. Rumaki to nie są :D
po bandzie

2015-06-07 18:06:12
Widzę "gredarek", że znowu ostro pojechałeś po bandzie... Dziwne, że PO jeszcze nie znalazła sposobu, żeby przebić Kajetana. Jest znana zasada. Jeżeli kogoś nie możesz pokonać, to spróbuj się z nim zaprzyjaźnić...
do Ewki

2015-06-07 21:39:25
Zakłamana to jesteś ty i dobrze o tym wiesz. Świąteczny dzień w tej szkole to będzie wtedy, kiedy takie pasożyty, jak ty zostaną raz na zawsze usunięte w niebyt, w realu i w Internecie. Łapanów to jest marka. Szkoła ma szacunek środowiska lokalnego. Rodzice i szerokie grono absolwentów wspierają Dyrekcję i Radę Pedagogiczną. Ty i te twoje żałosne paszkwile tego nie zmienią!!!
I tak będzie jak będzie

2015-06-07 22:26:53
Wszyscy zwolennicy PO, PiS, PSL, czy kogo tam jeszcze. Pierwszy będzie PiS, drugi Kukiz, trzecia PO - oczywiście w Bochni i okolicach. Mogą się pchać Pająki, Zające czy inne tego typu Bzdeki. Wszyscy dostaną w d.pę bo jak zwykle PiS się nie dogada między sobą (konflikt powiat-miasto) Kosturkiewicza, który może i by miał szansę z PiS wywalili już dawno. Zgłoszą więc znów kilku kandydatów, którzy nawzajem poodbierają sobie głosy... To samo z owadami z PO. Tak więc zamiast zgody i wygranej, Lysy (PSL) na fali Kukiza weźmie mandat i tak się to skończy...
koniec peletonu PO-PIS bliski

2015-06-08 10:47:07
Poparcie dla ruchu Kukiza jest ogromne ! Powód ? W kraju jest więcej takich miast jak Bochnia, gdzie PIS ma zawziętą twarz Zająca a PO - nieświeżą gębę Pająka. I jeszcze jest ziobrysta Całka - z bezpodstawnie intelektualnym wyrazem twarzy . To jest gwóźdź do trumny tego całego towarzystwa.
do "i tak bedzie"

2015-06-08 11:02:22
Jest ciekawostka : pan Lysy nie należał nigdy do żadnej partii politycznej. W czasach PRL nie był w PZPR, po 1990-tym roku też sie nigdzie nie zapisał. Pewnie z partią byłoby mu łatwiej, moze nawet byłby posłem . Nasza rodzina podziwia konsekwencję pana Jerzego, ktory bez politycznego poparcia tyle dobrego zrobił dla Bocheńszczyzny. Zawsze miał super pomysły, wiedzę i determinację. Właśnie tacy ludzie jak on powinni promować JOW-y . Jezeli wystartuje w wyborach parlamentarnych , bedzie miał w naszym regionie ogromne poparcie.
jak to możliwe ze jerzy Leon przegrał

2015-06-08 11:37:09
jerzy leon przegrał wybory w gmińie bo zawsze szedł pod wiatr ........... ................... ........... gdy robił kanalizacje to byli tacy co mówili ze uszczesliwił ich na siłę. jak budował i dbał o szkoły to wymagał pracy od nauczycieli ale słabym to było nie na rękę więc pyszczyli. gmina była bez długów jednak ludzie tego nie doceniali....... .............. .............. .......... . krzykacze zrobili kampanie , opluwali go w filmach o hitlerze . ludzie ich posłuchali i teraz wszyscy żałują ze dali się nabrać . nowa wladza w gminie to masakra ............ .......... zadłużają , nic nie robią ........ ......... ........ tylko lakierki , garniturki, minispódniczki
do "do i tak bedzie"

2015-06-08 15:14:34
Pan J, Lysy nie musiał należeć do żadnej partii, bo i tak wszyscy wiedzieli, że poglądy ma l e w i c o w e. Ci z dawnej PZPR lubili takich i nawet chętnie dawali im stanowiska ( pamiętam, że j. Lysy był nawet zastępcą naczelnika Bochni). Czyli oficjalnie JL był bezpartyjny ale mentalnie trzymał z czerwonymi.... Taki stan był i jest bardzo wygodny. Wielu dziś nie wpisuje się do partii tylko z nimi sympatyzuje lub dla zmyłki zakłada stowarzyszenia ( niby nie polityczne ) ale i tak wszyscy wiedzą jakie poglądy reprezentują. Jedno jest pewne, wyborcy lubią ludzi szczerych o jednoznacznych poglądach. Kameleony i ciche liski nie są już w modzie.
Kto z PO?

2015-06-08 18:14:46
Pan Lysy to niech sobie robi co chce. Jak myśli, że przy Kukizie awansuje, to niech próbuje. A co do Platformy, to nie obrażajcie jej wyborców, bo jest nas miliony. W powiecie bocheńskim PO ma wielu mądrych ludzi, ale Jacek Pająk jest najbardziej wyrazisty. Ostatnie wybory pokazały, że trzeba zagospodarować elektorat ludzi 20+,30+. Spośród platformersów Pająk kojarzy się z młodymi i zawsze działał z młodymi i dla młodych. Mówię poważnie. Pająk znany jest z tego, że powierzał ważne zadania i stanowiska ludziom młodym, spoza starego układu bocheńskiego. Ponadto, jego zasługi dla modernizacji szkolnictwa zawodowego i przyciągania młodzieży do powiatowych szkół są ważne, bo ma rozpoznawalność wśród młodzieży. Potrafi też przeprowadzić z rozmachem nowoczesną kampanię, z wykorzystaniem różnych mediów. Pana Krzysztofa Ziębę też cenię, ale na niego i tak zagłosuje twardy elektorat PO, a Pająk bardziej przyciągnie młodych. Takie jest moje zdanie. Mam nadzieję, że partyjna góra też pomyśli strategicznie.
do ktozPO

2015-06-08 18:47:22
Pająk to APARATCZYK PO , szef koła powiatowego Platformy Obywatelskiej , partii skompromitowanej wieloma aferami o zasięgu krajowym. Na bochenskim podwórku trzeba w końcu ustalić jego odpowiedzialność za aferę przy budowie hali sportowej w Łapanowie , ktora w trakcie prac podrożała o milion zł. Starostą został przypadkiem, dzięki zgrzytom pomiędzy ludźmi poprzedniej władzy.
do Kto z PO

2015-06-08 18:50:29
oj jacuś jacuś pisanie w trzeciej osobie o samym sobie jest objawem choroby, widzę ze u ciebie przybiera ona już kuriozalne i wyimaginowane wizje jakobyś był czymś więcej niż tylko malutkim i mizernym jacusiem który teraz jest już nikim i taki pozostaniesz
gredarek

2015-06-08 19:09:06
"[..]z wykorzystaniem różnych mediów" Czy autorowi chodzi o kontakt duchowy z Juliuszem Słowackim? - "Duchowi memu dała w pysk i poszła." :D
golec do jak to możliwe że Jerzy Leon przegrał

2015-06-09 13:09:51
Nie rozumiem zupełnie tego zdziwienia.Przegrał,ponieważ nadeszła jego pora ,oraz nastąpiło znużenie jego osobą.Właściwie to jak długo zamierzał być wójtem,jedną,dwie, trzy kadencje ? Litości! Wg.mojej wiedzy jest zupełnie na odwrót,i wszyscy ze zmian są bardzo zadowoleni.Może nie wszyscy z UG wylecieli,którzy powinni,ale to chyba kwestia czasu.Ci którzy zostali z trudnością zrozumieli,że jednak człowiek który przychodzi coś załatwić jest najważniejszy,wcześniej różnie z tym było.Ubiór świadczy o człowieku i jak widać flanelowa koszula nie wystarczyła żeby wygrać.Przez 20 lat wójtowania trzeba było coś jednak zrobić,wiec wyliczanie tego wszystkiego,to jak dziękowanie ze łzami w oczach mechanikowi za to,że naprawił nam auto.Ludzie wylatują z roboty,i zostają przeważnie sami z tym problemem,dlaczego w tym przypadku ma być inaczej ? Kogo jeszcze obchodzi że Jerzy Leon przegrał?Myślę że nikogo.
Bruce Wszechmogący

2015-06-09 13:17:27
Gredarek nie pomyślałeś o tym,że zamiast siedzieć i garbić się przed klawiaturą,oraz popadać w samozachwyt nad wypisywanymi przez siebie glupotami m.in o koniach itd. nie lepszy byłby spacer, nawet po balkonie ?
gredarek

2015-06-09 15:57:22
Do głowy mi nie przyszło, że ktokolwiek może być tak nierozsądny, żeby uważał, że tylko siedzę przy komputerze, że nie chodzę na spacer. Przecież to niemożliwe, żeby przeciętny obywatel nie wychodził w ogóle z domu :) Ale każdy sądzi wg siebie, przypisuje swoją nudę innym, swoje niezrozumienie trzeba przypisać autorowi i mu nawtykać :) Zawsze ad personam, nigdy ad rem? :D
Radny Jacek Pająk do dzieła!

2015-06-09 20:28:03
Panie Pająk, pilnuj Pan Powiatu! Niech te dziady wezmą się do roboty. To, że potrafią świetnie obsadzać wszystkie dyrektorskie stołki swoimi (najchętniej poza konkursem) to już wiemy od dawna. Przed ośmiu laty, PSL robił dokładnie to samo. Czekamy na efekty, panie Węgrzyn. Pokazywanie się zdjęciach z partyjniakami z Warszawy i przekupywanie samorządowców dyplomami od Kosiniaka-Kamysza, to dla zwykłych ludzi zbyt mało. Czekamy na porządne inwestycje!
do golec do jak to możliwe że Jerzy Leon przegrał

2015-06-09 21:27:19
Kto wg Ciebie ma jeszcze wylecieć? Jakimi kategoriami mierzysz ludzi?
kolejna laurka

2015-06-09 21:32:33
Walnął sobie "Jacuś" kolejną laurkę!
mądry Polak po szkodzie

2015-06-10 09:59:31
Bzdeku, Makowska, Biernat i Calka rządzą w gminie juz pół roku i jest masakra !!! Inwestycje stanęły ale oni zadłużają gminę na 4 miliony. Widocznie brakuje im kasy bo naprzyjmowali swoich ludzi , nawet z Gdowa i Wieliczki. &&&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&& &&&&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&& W pobliżu Urzędu bez przerwy krąży Pająk ktory wylansował Bzdeka , pewnie liczy na posadkę w Gminie (ktorą jeszcze niedawno chciał rozwalić). Bzdekowcy zajmują sie bzdurami jak młodzieżowa rada gminy ktora ma podobno ratować gminę , sprawy poważne leżą. --------__-------------- -------------- --------------- -----------Mieli oddawać ludziom pieniądze na kanalizacje ale kanalizacji nie robią i pieniędzy nie oddają !!!!! Do wójta zapisy jak do papieża . Petentów odsyła sie do pracownikow UG , oni nie mogą podjąć decyzji. Lysy nawet na schodach potrafił pomoc człowiekowi, ten tylko wywraca oczami. Na sesjach radnym i sołtysom nikt nie potrafi odpowiedzieć , odpowiedzi pisemne są żenujące albo bez sensu. )))))))))))))))))))))(((((((((((((((( (((((((((())))))))))))))))))) Większość ludzi ktora poparła Bzdeka przejrzała na oczy. Wszyscy już głośno mówią ze lepszy był poprzedni wójt we flanelce i dżinsach bo był kompetentny . Teraz mamy gościa w krawaciku i lakierkach ktory nie ma pojęcia jak rozwiązywać gminne problemy. I jeszcze na każdym kroku złośliwości do sołtysów ktorzy popierali poprzednika. Dlatego niektórzy rzucili papierami . Bzdek liczy na to ze sie bedzie ślizgał 4 lata po tym co Lysy zrobił dla gminy. Ludzie po wsiach juz głośno szumią bo czuja sie zrobieni w konia.
Szok!

2015-06-10 10:40:02
Poznałem Pana Zająca i jest to człowiek wielkiego formatu. Rozmawialiście z którymś z radnych naszego regionu? Tylko on potrafi się wysłowić poprawnie i merytorycznie, a reszta? Na koniec pamiętacie kto popierał Mariusza Zająca w kampanii? Niejaki Poseł Andrzej Duda dziś Prezydent elekt.
julian pierdzioch

2015-06-10 10:54:56
i tak cała bochnia śmieje się z króla juliana który się zesrał na otwarciu targowiska, a czas bochenski usuwając te komentarze tylko potwierdza ten fakt haha
Szok !!

2015-06-10 13:15:39
Pan Zając to człowiek megaformatu, sformatowany już przez panów Pająka i Bzdeka. PiS będzie miał z nim taki sam problem jak z panem Całką, który miał nawet lepsze fotki niż pan Zając, słownie się wypowiada i dla ludzi wszystko zrobi, no ale ta skłonność wchodzenia w układy z PO bardzo mu zaszkodziła, utracił wiarygodność.
ola

2015-06-10 14:02:30
Mówisz że zająca już przeciągnęli ?
Do Wielbicieli "Kaliguli i Senatora Konia"

2015-06-10 14:21:02
Z treści większości komentarzy jednoznacznie wynika, że zarówno poprzedni starosta jak i jego wierny prawnik do ludzie honoru. Myslę, że śmiało można do takich osób zaliczyć wszystkich, którzy ten pogląd podzielają. W takim razie mam dla was radosną wiadomość. Dzisiaj, jedna ze spraw, będąca udziałem tych panów, znalazła finał w sądzie. Rozstrzygnięcię druzgocące dla obydwu. Niebawem rozpocznie się kolejny etap, a więc wypłata stosownego i odpowiedniego do sytuacji zadośćuczynienia i odszkodowania. Jestem przekonany, że wasz honor nie pozwoli na to, aby za to musiał zapłacić obecny starosta, a faktycznie mieszkańcy Bochni. Apelowałem swego czasu, aby zbierać powoli pieniądze na ten cel, żeby werdykt Sądu nikogo nie zaskoczył. Czy może ktoś z was poinformować, jaką aktualnie kwotą dysponujecie, bo może lepiej byłoby zawrzeć stosowną ugodę, niż dalej przewlekać sprawę i mnożyć dalsze koszty. No cóż, Temida wprawdzie niezbyt rychliwa, ale w końcu sprawiedliwa, chociaż czasem tę sprawiedliwość trzeba jej z "gardła wyrwać" dopiero po czterech latach, ze względu na, jak ktoś to nazwał wcześniej, tzw. "bagienko bocheńskie" P.S. "Gredarek" - prawdopodobnie to o mnie wymienieni powyżej panowie pisali pan" K" i stąd twoje wielokrotne prośby o odpowiedź, o kogo to chodzi, pozostawały bez odpowiedzi. Zapytaj ich więc, może zechcą przybliżyć czytelnikom czasu bocheńskiego całą tę sprawę oraz jej finał, zanim Prokuratura to zrobi, ponieważ już trzeci tydzień właśnie tym wątkiem się zajmuje.
Bruce Wszechmogący do mądry Polak po szkodzie

2015-06-10 16:47:24
Za poprzedniego wójta pracownik dojeżdżał z dalekiego Dębna,i zdaje się dalej musi dojeżdżać,więc to żaden argument.To nie szumią ludzie,tylko Tobie w głowie szumi,od tej nienawiści,że na fotelu wójta zmiana nastąpiła.Pewno oddadzą za kanalizację,zaraz po tym jak Floriana sprzedadzą.Żałobnicy po ex-wójcie mają niepowtarzalną szansę już za 3,5 roku ! P.S.Coś cicho o basenie w Proszówkach.
czytelnik

2015-06-10 17:47:02
czy Zającopopis naprawił wreszcie podgrzewacze solarne na basenie w Proszowkach które się zepsuły w zimie ????!!! do maja nie było czasu bo robił Dudzie ksmpanię ale jest juz czerwiec !!!!!!
Urząd Gminy w dobrych rękach

2015-06-10 17:54:41
Widzę, że członkowie dawnego establishmentu byłego wójta nie dają za wygraną. Wszelakimi sposobami chcą poniżyć i oczernić obecnego wójta Bzdeka oraz wszystkich jego współpracowników. Tak to już jest, że jeśli nie można z kimś wygrać uczciwie, to należy uciec się do szkalowania w Internecie. Na szczęście ludzie nie są aż tak naiwni, żeby dawać się nabierać na te same chwyty przez dłuższy czas.//////////////////////////// Wójt Bzdek to osoba kompetentna i ciesząca się poparciem społecznym. Myślę, że działa tu czynnik ludzki. Pan Bzdek w przeciwieństwie do swojego poprzednika, szanuje ludzi, wszystkich ludzi. Barwy partyjne nie mają dla niego znaczenia. Dzięki temu zajmuje się pracą i współpracą z miastem i powiatem, a nie intrygami i robieniem wszystkim na złość. Bzdek potrafi dobierać sobie dobrych pracowników, o czym świadczą dobrzy prawnicy, jak Ewelina Makowska czy Zbigniew Biernat. Ich starania i bezinteresowna pomoc prawna dla zwykłych ludzi, są powszechnie cenione. Ponadto, demokratyczne i uczciwe wybory sołtysów, pokazały obywatelską twarz nowej władzy. Cieszy fakt, że prawica ma takich ludzi. Młodych, wykształconych, uczciwych. Oczywiście pan Mariusz Zając też się do nich zalicza. Takim ludziom można zaufać. Na takich ludzi warto głosować.
do zwolenników p.Pająka i p. Biernata

2015-06-10 18:14:23
Zostało postawione bardzo konkretne pytanie o zgromadzone środki na wypłatę odszkodowania i zadośćuczynienia za straty moralne i finansowe poniesione z ewidentnej winy obydwu wymienionych. Czy doczekam się odpowiedzi?
gredarek

2015-06-10 19:56:13
Uczciwość i rzetelność PO widać po zachowaniach ministrów, marszałka sejmu... Jak żądać jej od ludzi niższego szczebla? Nie da się. Okazuje się coraz częściej, że PO jest złą partią, partią cwaniaków, koniunkturalistów, którzy chętnie siedzą przy żłobie. Ale to nie jest przywara tylko tej partii, lecz każdej. Obserwując poczynania niektórych z PO w Bochni - wpada się w przerażenie, że 8 lat takie rządy Starostwo znosiło, powiat znosił. Zdaje się, że po obecnych aferach, to PO straci 3/4 swego elektoratu. Jest zawsze niedobry PiS, ale niedobry z wielu innych powodów. Też tej partii nie popieram. PSL też nie dla mnie. Każda partia mi śmierdzi "praniem mózgów". Odnośnie pana K. Nie mam pewności, o kogo chodziło. Wolałbym, żeby tę sprawę wyjaśnił ten, kto tego wpisu dokonał. A sprawa jest mi nieznana, więc nie wiem kto o czym mówi. Wnoszę jedynie, że ktoś znalazł się ze Starostwem po przeciwnych stronach oraz to, że udało się sprawę ze Starostwem wygrać. Ale czy pan K. to ten pan K.? Pewnie się nie dowiem, bo trudno Słowackiego przepytywać co miał na myśli. Nie żyje. A osoba, która dokonała tego wpisu też jakby wyzionęła ducha... :D
Paul

2015-06-11 13:01:37
Do gredarek- jaka jest, twoja tzw. "przyzwoita opcja", dobra dla Polski?
pływam ;-)

2015-06-11 14:20:13
Na jednym z bocheńskich portali było napisane, że solary nie działają od dwóch lat, więc pretensje powinno się mieć do ludzi, którzy zarządzali basenem w tamtym okresie. Ja chodzę na basen w Proszówkach i widzę pozytywne zmiany. Oby tak dalej.
gredarek

2015-06-11 14:20:48
Paul - jakkolwiekby na to spojrzeć, to sytuacja jest na tyle skomplikowana i tak już nieuczciwa, że na ten moment żadnej opcji rozsądnej nie ma. Wszystkie partie są naznaczone korupcją, nieuczciwością, żądzą władzy, ale także skażone kłamstwem, nadmiarem populizmu (w tym obietnic, które nie mogą być spełnione, ale natychmiast lądują na sztandarach...). Partie są pozostałością po XX wieku, stały się obecnie krynicą zatrutej wody. Dodatkowo PR, kształtowanie wizerunku (wszystkie szkolenia pt. jak uczyć oszukać, jak się pokazać lepszym niż się w rzeczywistości jest) spowodowały takie wypranie mózgów, że zdolność do refleksji, do oceny, do analizy jest rzadkością. Górę biorą zawsze krzykacze, ludzie, którzy na niezadowoleniu grup społecznych budują swój program, elektorat i sukces. Wmawiają im, że zadbają o ich interesy, a potem dbają o swój własny. I co z tym zrobić? Nie mam pomysłu. Pozbycie się partii na korzyść JOW-ów (nie po drodze mi jednak z Kukizem) też musi odbyć się w sposób zgodny z prawem. Zatem wg obecnej ordynacji wyborczej trzeba wybrać parlament, potem ten musiałby zechcieć zmienić przepisy konstytucji, ordynację wyborczą i opracować cały system JOW-ów. Czy sejm partyjny to zrobi? Nie, najprawdopodobniej nie. Nikt nie zechce. Nawet gdyby zechciał, to jest to poważny temat, bo jak ma pracować kolejny sejm złożony z 460 posłów, którzy kompletnie są różni, np. niezwiązani z partiami? Jak tworzyć kluby poselskie, komisje, komu powierzyć formowanie rządu? Też trudne zagadnienia, ktoś to musi najpierw przemyśleć. Nie można jak barany leźć za Kukizem, który wrzeszczy: JOW-y!, ale nic dalej już nie zaplanował... A rządy wg obecnej ordynacji (z zasady partyjnej) są zawsze do bani. Szukać należy rozwiązań... Na razie na horyzoncie uczciwości nie widać :D
r.

2015-06-11 20:18:43
Na listach wyborczych PO z ziemi bocheńskiej powinien być Jacek Pająk. Zdobędzie więcej głosów niż Zięba.
przypominam pytanie

2015-06-11 21:45:35
Zadałem bardzo konkretne pytania do konkretnych osób i bardzo proszę o odpowiedzieć na nie, bo może się okazać, że wymienieni wyżej panowie, będą musieli w końcu chwycić się fizycznej roboty, aby zapłacić rachunek za partactwo, bezpośrednio związane z wcześniejszą "zabawą w sprawowanie władzy". Mam nadzieję, że bochnianie wyciągnęli już odpowiednie wnioski i na kolejną, tak bardzo kosztowną zabawę, tym panom już więcej nie pozwolą, więc po co jakiekolwiek plany na przyszłość...
Marshall

2015-06-11 22:07:06
Gredarek na prezydenta,premiera ,i co tam kto chce jeszcze!W sposób łopatologiczny kreuje swoje widzenie świata.Dla tych którzy jeszcze nie mają telewizora i nie czytają gazet,tłumaczy,wyjaśnia,objaśnia i naucza.Stylistycznie i merytorycznie stanowi to mieszankę zaiste wybuchową,przysłowiowy ryż,mysz i sztokwisz.Ale ostatnio przyznał że nie ma na coś pomysłu,czym wprawił mnie w prawdziwe osłupienie,ponieważ dotychczas szło mu niezwykle gładko,i na wszystkie problemy miał gotową receptę.Prawdziwy omnibus z tego gredarka! Jaka piękna i bogata byłaby nasza Ojczyzna,gdybyśmy mieli takich gredarków więcej.
do poprzednika

2015-06-11 23:51:08
Ale się Jacuś wysiliłeś?
do pływam

2015-06-12 00:44:00
Te " pozytywne zmiany"na basenie dotyczą wyłącznie twojej kieszeni. Tam zmieniło sie radykalnie. Dawniej przychodziłeś , musiałes kupić bilet i plywałeś . Teraz pływasz, nie kupujesz biletu i jeszcze ci za to Bzdek płaci. Ale z tymi bezpłatnymi karnetami dla Pająka to już przegiąłeś. Niby dlaczego on wlazi na krzywy ryj ? Jakie na zasługi dla powstania basenu .
gredarek

2015-06-12 12:54:50
Krytyka jest krytyką, widzeniem niedoskonałości i błędów. Żądanie tzw. konstruktywnej krytyki jest żądaniem absurdalnym. Można bowiem postrzegać niedoskonałość systemu, działań i jednocześnie nie widzieć sposobu na szybką zmianę. Wtedy zaraz ruszają do boju, krzycząc: "Konstruktywna krytyka ma być!". I krzyczą idioci, i wrzeszczą... Zapominają, że każda krytyka, która dostrzega wpadki, niedoskonałości, zło - jest konstruktywna! Sama krytyka jest napędem do zmian i do poszukiwania rozwiązań. Jeśli krytyki nie ma, to po co coś zmieniać? Odpowiadam zatem, że nie mam sposobu na cały system wyborczy, bo to sprawa złożona, zarówno dla prawników, dla matematyków, dla socjologów. Muszą być bowiem te sprawy bardzo dobrze przygotowane. Inaczej sparaliżujemy parlament, nie będzie mógł należycie pracować, a powołanie premiera będzie się przeciągać (nieprzygotowane JOW-y tak by nas załatwiły). Dlatego nie rozumiem kpiny z tego, że wreszcie się przyznałem, iż nie mam na coś pełnego pomysłu. Nie przerasta to moich możliwości umysłowych, ale po co mam sam wszystko dla siebie opracować? Musiałbym sięgać po dane, po pomoc innych. W imię czego? To właśnie ma zrobić nowy parlament! O ile zechce. Bo partyjny interes znowu przesłoni posłom oczy... Znam swoją wartość, cenię swoich nauczycieli. Dali mi dużo. Niektórzy natomiast cenią jedynie siebie, choć ze szkoły wynieśli niewiele. Jest to zatem przecenianie siebie wynikające ze świadomości, że się jest niedouczonym. Wtedy najlepiej pokazać, że wie się wszystko. Ja wszystkiego nie wiem :D Wiem jedynie, że ten sejm będzie nieciekawy. Obym się mylił. Mamy po prostu coraz gorszy parlament, od wielu kadencji. Jak jednak wspomnę parlament, który pozwolił na konkordat, to mną trzepie. A było to dawno... Czyli nasi parlamentarzyści zawsze mieli społeczeństwo głęboko... Dziwne, że w ogóle ktoś jeszcze chodzi do wyborów. Powinny być puste lokale wyborcze. Nie ma bowiem sensownych kandydatów. Jest czysty PR, kiełbasa wyborcza i przekoloryzowany wizerunek :D
gredarek

2015-06-12 13:06:42
I pragnę dodać, że nadchodzi czas Pana K. Będzie wtedy logicznie, uczciwie, rzetelnie. Dopóki nie znajdzie się ktoś, kto lubi robić z igły widły, zmyślać, zaprzeczać faktom i na siłę będzie wszystkim wmawiać, że zachowanie prostytutek na bazarze jest zachowaniem nagannym. Są i tacy w Bochni, którzy tak twierdzą. To co owe Córy Koryntu na bazarze w takim razie wyprawiają? :D :D Skąd ci ludzie akurat wiedzą, że ta czy tamta to "prosta tutka"? Korzystali wcześniej z usług i znają osobiście? Bo tak należałoby sądzić :) A twierdzenie, że zachowanie prostytutek na bazarze jest zachowaniem nagannym było powodem tego, że były Starosta zgłosił to do prokuratury... I ktoś został oskarżony o zakupy... :D :D
PO

2015-06-13 00:13:20
Na liście wyborczej PO dajcie Jacka Pająka, zdobędzie najwięcej głosów.
"bzdet"

2015-06-13 10:06:15
Czy możesz doprecyzować w jaki sposób to zrobi?
klinga

2015-06-13 10:38:11
czy po ostatnich jajach na górze znajdzie się jeszcze głupi, który zechce startować z list tej doszczętnie skompromitowanej sitwy????
gredarek

2015-06-13 12:14:18
Ja się zastanawiam nad jednym. Ile jeszcze niektórzy będą zaklinać rzeczywistość i wypisywać tutaj swe marzenia, podając je w formie pewników? Być może niektórzy chcą, by Jacek Pająk znowu miał eksponowane stanowisko. Mają do tego prawo. W obliczu tej sytuacji w PO - eksponowane stanowisko może być najwyżej w hotelu przy otwieraniu drzwi. Choć zapewne dla politologa jest to porażka, że nie przewidział, iż ugrupowanie, w którym się znalazł, padnie. Jest jeszcze inna możliwość, jeśli Jacek Pająk zechce się zapisać do PiS. Tam może awansować. Na recepcjonistę.
gredarku Pająk i tak cię kocha

2015-06-14 11:51:44
gredarku, gredarku ty krwawy mścicielu i pogromco Jacka Pająka! Skąd się w tobie wzięły te mordercze instynkty? Podobno byłeś takim grzecznym chłopcem, a i teraz do Bazyliki uczęszczasz. Czy to złe towarzystwo zmieniło twe serce w kamień? Czy Marianek aż tak wyprał ci mózg? Bój się Boga gredarku. Chodzą nawet słuchy, że twa brutalność i rządza zemsty są tak duże, że Myśliwy Kajtek zabiera cię na polowania do rajbrockich lasów, gdzie przegryzasz tętnice łownej zwierzyny, wyobrażając sobie, że to Jacek Pająk. Bój się Boga gredarku!
Do Narcyza

2015-06-14 13:43:48
Czy "Narcyz" jest w stanie kochać kogokolwiek prócz siebie?
jan

2015-06-14 14:24:05
Jeśli tak mają wyglądać wybory, to wielkie dziadostwo. Dalej ci sami w układach koleżeńsko- biznesowo-korupcyjnych. Po co więc wybory i mydlenie ludziom w głowach , żadne zmiany w zakłamaniu prawdy nie dadzą pozytywnych zmian w Polsce Kiedy wreszcie nastąpi zmiana i dojdą do władzy ludzie mądrzy? z tej rozpiski miejsc mandatowych widać , że nigdy. Zobaczymy jak dalej będzie się rozwijać ta głupota układankowa do parlamentu. Koleżeństwo i układy mają dalej mieć miejsce - a to fe - takiego dziadostwa wyborcy nie powinni wspierać.
gredarek

2015-06-14 20:31:37
"gredarku Pająk i tak cię kocha 2015-06-14 11:51:44" - Mam pytanko... Czy Jacuś, który i tak mnie kocha, zechce ze mną utworzyć związek partnerski? Ja na kocią łapę "rzyc'" nie zamierzam... Po drugie: Czy Jacuś spłacił już wszystkie długi, kredyty? Jeśli nie, to przed wejściem w związek muszę zastrzec odrębność majątkową, poczynić wszelkie intercyzy... Po trzecie: Czy to jest miłość dozgonna, czy kocha mnie tak "raz na jutro"? Muszę to wszystko wiedzieć, bo szkoda marnować pieniądze na weselisko dzisiaj, a na rozwód i sąd jutro. W sądzie znowu Jacuś miałby nade mną przewagę, bo zna się prywatnie z sędziami i sędzinami, a ja na lewo i prawo prywatnie się nie udzielam... :D
To bocheńskie wesele

2015-06-14 22:26:54
Jestem zszokowany postępowością Jacka Pająka. A czy z żoną się już rozwiódł?
gredarek

2015-06-14 22:29:31
Na razie (tak to wygląda!) Jacek Pająk wysłał swata. Prosi o moją rękę, miłość swą wyznaje... Ale pierścionka nie przysłał. Takie zaloty i oświadczyny to "wisz gdzie mom"? :D
do bocheńskiego wesela

2015-06-18 20:46:09
To nie jest śmieszne, ty żałosna miernoto. Nie obrażaj rodziny państwa Pająków, zwłaszcza żony i córki.
weselisko

2015-06-19 05:18:54
"To nie jest śmieszne, ty żałosna miernoto. Nie obrażaj rodziny państwa Pająków, zwłaszcza żony i córki". Oczywiście, że to nie jest śmieszne. Jeżeli ma żonę, to po co się mizdrzy do "gredarka" i oświadcza miłość. Na szczęście od "gredarka" dostał, z tego co widać, kosza... Masz rację "gredarek". Na co ci taki "Flimon". Nie ten przedział, nie ta wiedza, nie ta klasa...O czym byś wieczorami z takim rozmawiał? O nieboszczce PO?
powiatowa PO

2015-06-24 07:40:35
Na liście wyborczej PO stawiam na Jacka Pająka. Ma wszystkie cechy wymienione przez panią Kopacz. Jest młody, zawsze stawiał na młodych. Jest najbardziej wyrazisty i rozpoznawalny. Ma doświadczenie i osiągnięcia. Pewność siebie i ambicja też się liczą.
wks

2015-06-24 11:51:34
zadna demokracja bzdeka nie wybrala tylko pis podal mu reke na wioskach jak po to won
tylko Bzdek

2015-06-24 12:39:49
A ja uważam, że o wiele lepszy będzie Bzdek, bo przynajmniej ma gwizdek i z pewnością lepiej gwizda...
gredarek

2015-06-24 17:24:48
powiatowa PO 2015-06-24 07:40:35 "Na liście wyborczej PO stawiam na Jacka Pająka. Ma wszystkie cechy wymienione przez panią Kopacz. Jest młody, zawsze stawiał na młodych. Jest najbardziej wyrazisty i rozpoznawalny. Ma doświadczenie i osiągnięcia. Pewność siebie i ambicja też się liczą. Wątpię, by pani Kopacz myślała o panu Pająku... Pan Pająk kocha ponoć mnie, to pani Kopacz nie ma co o nim nawet myśleć. Po drugie: owszem, pan Pająk jest młodym diabłem, wciąż ćwiczy się w sztukach infernalnych, stawia na brygady młodych diabląt, bo one potrafią być zawsze PO-mocne, jest najbardziej wyrazisty, bo ma już pod 40-kę i dorodne różki, rozpoznawalny także, bo całe piekło mówi o długich łapach i ogonie. Doświadczenie ma piekielne a osiągnięcia infernalne. Pewność siebie i ambicja bycia pierwszym też zapewne cechami z piekła rodem. Tfu! Jakże tu siarką zalatuje! Za infernalną zabawę przepraszam, ale nic innego lepiej tego tutaj nie mogłoby oddać :D
ffghjkl

2015-06-25 16:16:55
wsi szykuje sie do walki obudz sie polsko
REKLAMA