Powiat

wtorek 02 grudnia 2014 10:30:39

Ukonstytuowała się Rada Gminy BochniaUkonstytuowała się Rada Gminy Bochnia

Wczoraj, 1 grudnia odbyła się w Łapczycy I sesja nowo wybranej Rady Gminy Bochnia. Jeszcze nigdy przy podobnej okazji nie było takiego zainteresowania mediów i obserwatorów!


Jednak osoba, na którą zainteresowani najbardziej czekali, Jerzy Lysy, któremu wyborcy zaledwie przedwczoraj pokazali czerwoną kartkę – nie pojawiła się. Reprezentował go dotychczasowy wicewójt, Stanisław Bukowiec.

Wśród obserwatorów był też wójt – elekt, Marek Bzdek, kandydat w wyborach, Mariusz Zając z PiS, niemal cały zarząd Stowarzyszenia Gmina Bochnia dla Wszystkich z Wacławem Woźnickim na czele, oraz wiele innych osób. Szczególnie tych, którzy w jakiś sposób czują się skrzywdzeni przez odchodzącego wójta.

Stawili się również sołtysi ze wszystkich wsi Gminy Bochnia, a także dyrektorzy wydziałów w Gminie Bochnia.

Procedowanie Rady poprzedzone zostało wręczeniem nominacji przez przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej, Józefa Gucwę oraz – ślubowanie radnych. Początkowo obrady prowadziła radna – seniorka, Zofia Pukal.

W pierwszym głosowaniu wybrano Komisję Skrutacyjną dla przeprowadzenia wyborów. Jej szefem został najmłodszy z radnych, 22 – letni Adrian Kukla z Zawady. Sprawdził się w swej roli znakomicie!

Już pierwsze wybory w Radzie pokazały, że mówiąc kolokwialnie, nowy wójt nie „będzie miał lekko”. Proporcja głosów w piętnastoosobowej Radzie układa się bowiem 7 do 8, przy czym te 8 głosów należy do zwolenników ancien régime.
Dało się to zauważyć już podczas wyboru przewodniczącego Rady Gminy. Stronnictwo nowego wójta proponowało na to stanowisko Roberta Tynkę, zwyciężył jednak Piotr Gajek  z obozu przeciwnego. Po wyborze, wyraźnie stremowany przewodniczący  apelował o zgodne podejmowanie decyzji „dla dobra naszych mieszkańców”.

Wybrano również wiceprzewodniczącego Rady. Tym razem wygrał Robert Tynka przeciwko Zofii Pukal.
Podczas pierwszej sesji przegłosowano również skład 4 komisji w Radzie Gminy: Rewizyjnej, Rozwoju Gospodarczego i Finansów, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, oraz Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych. W najważniejszej – Komisji Rewizyjnej zasiedli: Witold Kowalski, Stanisław Cagiel, Jan Łącki, wszyscy z BiZBR.

I jeszcze jedno charakterystyczne spostrzeżenie z wczorajszego wydarzenia: gospodarze, czyli pracownicy świetlicy wiejskiej w Łapczycy częstowali zabranych herbatą. Otrzymali ją radni, pracownicy Urzędu i sołtysi. Nikt natomiast nie zaproponował szklanki herbaty Markowi Bzdekowi i Mariuszowi Zającowi, o obserwatorach nawet nie wspominając.

*

Okazuje się, że dziennikarz, mimo uważnego przyglądania się rzeczywistości, nie zawsze jednak wszystko widzi dokładnie. Jak nam powiedział Marek Bzdek, był on zapraszany do stołu przez wicewójta Stanislawa Bukowca, a dziewczęta rozdające napoje proponowały mu kawę bądź herbatę. Za nieporozumienie przepraszam wszystkich zainteresowanych.

eb


Piotr Gajek i Robert Tynka

Napisz swój komentarz:

Nick:

Komentarz:

By uniknąć spamu wpisz kod z obrazka:

Komentarze użytkowników

Czasbocheński nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo, naruszajace dobra osób trzecich lub wypowiedzi prawem chronione mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Herbata dla widzów

2014-12-02 11:00:58
To jest najlepszy komentarz do gustów nowej władzy. Teraz bedzie sie liczyć kto komu nie zrobił herbaty, kto gdzie usiadł, czy zachowana jest zasada precedencji itp itd. Zaproszenia, przemówienia, obietnice. Nowa Rada do spodu powinna wyegzekwować od Bzdeka jego wszystkie obietnice wyborcze.
eh...

2014-12-02 11:03:37
Co się spodziewać po tych ludziach, brak kultury i nic poza tym..
mina

2014-12-02 11:22:49
oj będą podkładać nóżki nowemu wójtowi..będą..niewiarygodne! zamiast pracować dla dobra ludzi którzy ich wybrali to będą robić na złość..Adrian gratuluję ! Mądry chłopak,..właśnie na takich trzeba stawiać !!!
wyborca

2014-12-02 11:24:59
Panie Redaktorze...a czego się spodziewać..taki jest stan kultury w Gminie Bochnia.
ha, ha do eh

2014-12-02 11:32:21
Ci BiZBR to uosobienie kultury. Odstawili wczoraj kabaretowy występ. Żenada, banda marionetek . Wstyd Pani Zofio!!!
do ,,herbata dla widzów;;

2014-12-02 11:34:59
to nie jest obraz nowej władzy tylko pozostałości STaREJ WŁADZY !!! Zero kultury..Panie Marku proszę się nie zrażać, robic swoje.pozdrawiam
K.

2014-12-02 11:35:40
Już taki analfabetyzm w gminie, że nie widzą błędu w tym co wyświetlają na ekranie? 1 grudNIA 2014 a nie grudZIEŃ (gdyż oznaczałoby że mamy kilka grudniów). Przykre.
gospodyni

2014-12-02 11:56:49
To ,aż nieprawdopodobne taka wtopa z herbatą to nie u dziewczyn z GCK - może złe spojrzenie "królowej matki " (jako ostatnie ) tak je zestresowało ,a może taki był prikaz? kto wie ? kto wie ? tu rożne rzeczy się zdarzały.
)

2014-12-02 12:00:34
No "królowa matka" ma nietęgą minę na
(

2014-12-02 12:32:51
Podobno Makowska ze szpitala będzie wicewójtem, ha, ha
do)

2014-12-02 12:35:06
Widzę że wszyscy ze ,,starej ekipy'' mają nie tęgie miny. A przecież JEŚLI dotąd byli i nadal są uczciwymi ludźmi to nie ma się czego bać !!!
d

2014-12-02 12:39:18
Pukalowa to ciotka makowskiej. Przewaga BZiR-u w radzie i taki wicewójt to świetny pomysł na "nowe" w gminie. Teraz już wiem,że ZMARNOWAŁEM swój głos ! "Gratulacje panie wójcie":(
obserwator

2014-12-02 12:41:10
No , coś z tą uczciwością jest nie w porządku
Ed

2014-12-02 12:50:57
Zadanie dla nowego Wójta. Na stanowiska powołać mądrych wykształconych kompetentnych ludzi. bo jak widać rada gminy nie prezentuje wysokiego poziomu wykształcenia. Oby z tylnego siedzenia nie była ta 7 BZBR sterowana przez swojego bosa przewodniczącego Lysego.
nowa

2014-12-02 13:04:57
od kultury dziewczyn z GCK które są jak chłopcy do bicia przez królowa matkę to mili Państwo wara super zespół ,solidarny i będzie lojalny wobec nowego szefa , to mogę ręczyć bo znam wszystkie nie prywatnie a z pracy to znaczy -zapieprzania i poniewierki - padł rozkaz i miało być bez gadania zrobione -Święto nię święto -a jak któraś coś warknęła to dopiero była szopka no i odzywka "na Wasze miejsce jest 10 chętnych" - widać jak się pchają te siłaczki .
Zosia

2014-12-02 13:06:31
Na sesji wiele razy padły słowa o potrzebie zgody dla dobra naszej gminy. Mam nadzieję, ze zwłaszcza Pan przewodniczący rady - pan Gajek wykaże się uczciwością i nie dopilnuje aby cień lysego nie zmarnował pragnienia wielu tysiecy ludzi - pragnienia zmiany i pracy urządu i rady dla rozwoju gmniny- Naszej Małej Ojczyzny.
ddddd

2014-12-02 13:16:44
Bardzo dobrze ze Bzdek bierze młode i wykształcone osoby do Gminy, bo takich ludzi tam bardzo brakuje. Jeżeli to prawda ze Makowska będzie zastępca to bardzo dobra wiadomość, dała się ponoć w Szpitalu poznać jako bardzo kompetentna osoba, z resztą Szafrański z byle kim nie pracował, więc tylko się cieszyć że idzie nowe. Może dzięki temu, że nie jest uwikłana w konszachty będzie dobrze pracować dla nasz wszystkich.
mąż

2014-12-02 13:20:40
nawet sobie sprawy nie zdajecie jak szczęśliwa jest moja żona ,że zapaliło się światełko w tunelu na myśl ,że nowy Pan wójt zmieni kadrę w GCK zwłaszcza główną szefową (dyrektor słyszę ,że jest bardzo ludzki) za ten jej uśmiech jestem wstanie się po raz kolejny się w niej zakochać - będzie spokój w domu
do dd

2014-12-02 13:23:15
chyba nie roumiesz o czym mowa, Pukalowa to ciotka Makowskiej, Będzie się im świetnie współpacować ze starym wójtem
do nowej

2014-12-02 13:28:36
Nowy Wójt jeszcze nic nie zrobił a radni z BiZBRu juz go traktują jak wroga !!! Opamiętajcie się i błagam Was pracujcie dla dobra całej Gminy a nie wdajcie sie w kłótnie..Przecież taka jest kolej rzeczy, stanowisko Wójta nie jest dożywotnio ! Niestety po tym co widzę to zachowanie jest poprostu nie do uwierzenia..ja tylko mam nadzieję, że się zreflektują i będą współpracować a nie przeszkadzać Wójtowi bo to jest naprawdę mądry człowiek..pozostaje mi tylko mi nadzieję.
Pogwizdowiok do d

2014-12-02 13:35:54
Pukalowa owszem to bardzo daleka rodzina ale do Jej Teścia, a co ty myślisz że Ona się da sterować przez Pukalową - bardzo się mylisz, nie po to robili zmiany aby aby Lysy miał na coś wpływ, a poza tym trzeba chyba pracować dla dobra Gminy więc jeżeli będzie możliwa jakaś nić porozumienia to chyba dobrze. Poza tym to naprawdę świetni ludzie - dobrze znam jej męża Grześka i teściową więc nie piszcie głupot. ( poza tym rodziny się nie wybiera )
kot w worku?

2014-12-02 13:43:17
dwa lata i będziemy mieli referendum, Makowska fajna babka ale jakie ma doświadczenie w samorządzie? szykuje się nam zbieranina przypadkowych ludzi w urzędzie, głosowałem na Bzdeka i mam nadzieje że coś z tego jednak będzie bo jak na razie wygląda na to że wybraliśmy kota w worku
z gminy

2014-12-02 14:03:50
ha, ha nić porozumienia. Byłem wczoraj na sesji i było je widać jak nic zwłaszcza po głosowaniach do komisji. Każda komisja ma"FACHOWCÓW " w swoich dziedzinach. Wstyd, zwłaszcza najmłodszy,, rolnictwo.Ładnie to tak blokować młodych drodzy nasi przedstawiciele?
do męża

2014-12-02 14:04:28
oj..na dyrektora też trzeba baaardzo uważać..
kulturka

2014-12-02 14:05:47
pani dyrektor powinna osobiście przynieść herbatkę nowemu szefowi. wstyd!
Do autora Herbata dla widzów

2014-12-02 14:13:14
Swoim komentarzem przedstawiasz, że jako największy przegrany w Bochni nie możesz się pogodzić z tym faktem. Czas nie stoi w miejscu i mimo braku Sorbony należy uszanować wolę większości. Dziś jest czas na młodych i za 4 lata też będzie. Odrobinę kultury w odejściu by się przydało. Szkoda, że pozbawiony jesteś zwykłej ludzkiej samokrytyki nie mówiąc już o godności.
Kulturka II

2014-12-02 14:26:21
Łapczyca - Gminne Centrum Kultury - taka plama i wstyd na całą kadencję.
ale siara

2014-12-02 14:50:32
Jeszcze się boją wodza Leona, tak mają te mózgi sprane
ale siara II

2014-12-02 15:13:13
..adrian..jacek..ratujcie te gmine razem z wójtem ! bo te z BiZBRu to jakieś nienawistne nieporozumienie!
kiedi

2014-12-02 15:29:46
Jednak muszą być zmiany w urzędzie, część zatrudnionych w gminie ośob ma tak sprane mózgi jak naziści za Adolfa. Gmina musi otrząsnąć się po ostatnich kilkunastu latach jedynie słusznej ,, wadzy".Szansa w młodych ,nowych i uczciwych radnych,oraz zainteresowanych mieszkańcach gminy aby stare nie sabotowało nowych działań i niewątpliwej energii nowego wójta . Aby było to możliwe trzeba jednak podziękować części,, wiernym" poplecznikom starego, którzy już zapomnieli i nie zrozumieją na czym polega demokracja.Ci pracownicyktórzy tak traktowali gości powinni być wyrzuceni do ,,łopaty" odwrotnie.
www

2014-12-02 17:48:31
Nie czepiajcie się o herbatkę. Gdyby zaproponowali Wójtowi -elektowi i p. Zającowi to pisalibyście dlaczego nie zaproponowali innym widzom. Wszystkich widzów potraktowano równo i nikt nie powie, że próbowano podlizać się tym na fali. Zachowanie w sprawi herbatki- ok. A z tym dobrem gminy i ludu to mnie więcej nie rozśmieszajcie!! Jeszcze zobaczycie to dobro.
Do "męża"

2014-12-02 17:53:10
Bardzo pięknie to napisałeś. tylko po tym poście JL powinien zacząć chodzić z torbą papierową na głowie...
juźwa

2014-12-02 18:50:31
Czytam i czytam ten słowotok i dochodzę do głosu, że te nasze miejskie sprzeczki (na razie) to mały pikuś wobec szamba, jakie rozlewa się po gminie. Jak to mówił przed laty jeden z parlamentarzystów: "otwarła się puszka z Pandorą". I zniewolony dotąd, uciskany biedny naród skoczył do kompów i klepie na przemian głupoty, banały, infantylne truizmy i donosy. Taka gmina, jedna z wielu w Polsce...
oburzona zachowaniem

2014-12-02 19:07:57
Ale świnię Ci obserwatorzy,żeby szklanki herbaty nie dać dwóm osobą,jak Oni się mieli poczuć.Widać jak wójt Lysy ich przekupywał tych sołtysów,u nas sołtyska w dniu wyborów po ludziach dzwoniła żeby głosować na Lysego,Precz z układzikami Lysego!Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada i właśnie w tym przypadku się sprawdziło.
młody

2014-12-02 19:15:13
Spisek Nie dali herbaty nowemu Wójtowi!!! Wywalić zwolnić bo spiskują!!! Planowali tą akcję z herbatą cały dzień!!! SPISEK ludzi Lysego!!! Całe szczęście że nowy wójt przeżył bez tej herbaty:) Oj będą to ciekawe cztery lata jeśli takie pewnie przypadkowe sprawy będą podnoszone do rangi spisku na nowego wójta:) Ubaw pełny A i mi tez nikt nie robi herbaty w pracy więc na następnej sesji niech wszystkim nie podają nie wyeliminujecie jeden spisek Lysego:) hahah Na pewno to zaplanował hahaha
Do oburzona zachowaniem

2014-12-02 19:22:02
Przecież pisze że żaden obserwator nie dostał herbaty Bzdek z Zającem tez byli obserwatorami... Dla mnie to wszystko wyjaśnia Szok że o takie coś teraz będą jazdy Naprawdę kilka dni myśleli jak zrobić im na złość i padło że nie podadzą herbaty hhehe Olbrzymi spisek kogo w tym momencie trzeba zawiadomić CBA? MASAKRA
bla bla

2014-12-02 19:47:36
Ludzie nie rozumiem was. Jak zastępcą miał być Pająk, Całka, Szumański, Bachmiński i inni już znani i doświadczeni samorządowcy to ŹLE, jak ma być ktoś nowy i nieuwikłany i wykształcony to też ŹLE. Dajmy szansę Bzdekowi i uszanujmy jego decyzje. Wydaje sie że Radca Prawny to najlepszy wybór na takie ważne stanowisko.
Do buraków

2014-12-02 19:49:24
Jeżeli gospodarz sesji popisze się buractwem, to przeprasza.. Cham rechocze. Nie nauczyła się gmina przyjmować gości, bo za czasów poprzednich nie było chętnych.
Dd do poprzednika

2014-12-02 20:06:23
Sam jesteś burak bo pewnie cię nie zapraszli ipewnie dalej nie będą
do modego

2014-12-02 20:44:47
mody nie spisek tylko poprostu brak kultury..tego brakuje starej ekipie
mlody

2014-12-02 20:52:30
No w komentarzach od niektórych zwolenników nowej władzy kultura aż bije W zasadzie to większość komentarzy to wyzywanie poprzedniej władzy Lysego radnych sołtysów itd... Jak to jest... widzisz drzazgę u kogoś. A belki u siebie nie?
wyborca

2014-12-02 20:56:55
Wydaje mi się, że ekipa młodego wójta była na sesji i nie zauważyłem z ich strony niekulturalnego zachowania, nie rozumiem jak sie mają komentarze
do młodego

2014-12-02 21:06:41
Wskaż więc "większość komentarzy", które "wyzywają sołtysów i radnych". Zwrócono uwagę na burackie zachowanie świetlicy w Łapczycy pod okiem pani Niemiec. Jak nie masz argumentów to je zmyślasz.
mlody

2014-12-02 21:16:30
To mogli o tą herbatę postarać się dla nich! Zwrócili komuś uwagę? Poprosili o nią? Zauważyli to?Skoro tam byli... Wydaje mi się, że to było zwykłe nie dopatrzenie a zrobiono z tego wielki spisek itd. Dobra kończę, bo zaraz zostanę posądzony że tam pracuję:) Naprawdę jest się czego czepiać...wielka afera nagana się należy lub zwolnienie... masakra
koleś

2014-12-02 21:19:46
Nie ma się co przejmować herbatką dla nowego wójta ! Taka po prostu kultura, czy jak to nazwać. Na zdjęciach widać, że wszyscy łobrazeni bo wielko ksywda im sie dzieje !! Myśleli niektórzy, że doczołgają się jakoś do emerytury lub że jakoś znowu 4 latka przelecą od 28 do 28, w między czasie 13-tka i jakaś nagródka, a tu lipa! Ktoś niezbyt zorientowany pomyślałby że to stypa, a nie pierwsza sesja z udziałem nowego wójta, bo stary obrażony na cały świat i okolice.Taka zaściankowość, że aż wstyd ! Cała gmina wraz z urzędem woła i prosi o tsunami z trzęsieniem ziemi połączone Panie Wójcie,ma to bowiem moc oczyszczającą !
obrażeni wszyscy na radzie widac gołym okiem

2014-12-02 21:34:20
A szanownemu Panu łysemu rozumiem że korona by z głowy spadła jakby się stawił po przegranej?! Popieram komentarz powyżej.
Wyborca

2014-12-02 21:36:20
Teraz właśnie widać jakim chamem jest Lysy, nawet nie potrafi przyjść na radę pożegnać sie i pogratulować nowemu wójtowi. Duma mu nie pozwala. Do sądu za bezczeszczenie pieniędzy podatników za zakup hotelu florian. Całe towarzystwo zatrudnione przez Lysego czy to w gminie czy placówkach gminnych typu świetlice itd. to chamstwo. Jaki wójt tacy i pracownicy . Przeczyścić towarzystwo dla przykładu!!!
chłopiec do bicia

2014-12-02 21:52:00
Nigdy nie zdarzyło się ,że któraś z pracownic GCK nie zapewniła poczęstunku na swoich gminnych imprezach,zazwyczaj sponsorują to same pracownice lub jak ktoś ma zaprzyjaźnioną sołtyskę lub mamę to wspomogą je ciastem i nikt nigdy nie pytał nas czy mamy na to pieniądze,herbatką częstujemy bardzo chętnie i PANA NOWY WÓJCIE TAKŻE UGOSCIMY naprawimy faux pa jakie popełniła dyrektorka(przecież wie,że Pan jest jej nowym szefem) Zapewniam wszystkich iz to nie jest tak,że dziewczyny czyli pracownice Łapczycy zawaliły z herbatą GDZIE BYŁA DYREKTORKA KTÓRA JAK MA SIĘ WYLANSOWAĆ TO JEST JEJ WSZĘDZIE PEŁNO ? zapewne dziewczyny dostaną opir....ol najlepiej tak ,aby była do tego publika,czyli sponiewierać jak się da
obiektywny

2014-12-02 21:52:10
"Psy szczekają karawana idzie dalej". Niektórzy już pożałowali swojego głosu "na zmiany" bo z takim hasłem wyborczym szło nowe. Jakie to będą zmiany to się dopiero okaże. Jedno jest pewne,że będą takie na jakie stać to "nowych". Po przegranej starosty Pająka urzędnicy starostwa cieszyli się i dawali temu publicznie wyraz, jak odchodzi Wójt Lysy - wszyscy urzędnicy się smucą i nikt nie pisze, że się dobrze stało. Widać, że był dobrym pracodawcą i człowiekiem.Miał za sobą mnóstwo sukcesów i miałby jeszcze więcej. Jego sukcesy to sukcesy mieszkańców i gminy,którą wprowadził do dziesiątki najlepszych gmin w Polsce! To widać gołym okiem.Nawet o pieniądze dla kościołów się starał. Ale trzeba było potem z ambony poinformować żeby wierni wiedzieli. A tu niemal cała rada parafialna chodziła od domu do domu żeby głosować na zmiany. Za dawnych proboszczów było by to nie do pomyślenia. Oni wiedzieli jak wskazywać drogę swoim parafianom i jak współpracować ze środowiskiem. Łączyli ludzi a to wielka sztuka! Ci co chcieli zmian nie skalali się żadną pracą społeczną dla własnych wsi ale walczą o własne interesy i biznesy. Pachną im też stołeczki i władza. Gmina Bochnia jest w bardzo dobrej kondycji i to dzięki Wójtowi Jerzemu Lysemu - nie zadłużona, pieniądze unijne wykorzystane,szkoły i przedszkola w każdej wsi nawet jedno otwarł we wrześniu to mu za to podziękowali głosując "na zmiany". Oj ludzie, ludzie, jesteście obłudni i to prawie wszyscy katolicy obrzucicie błotem każdego nie macie szacunku dla drugich a tym samym dla samych siebie. Całe szczęście, że ster przejęli starzy, doświadczeni radni, bo to jest gwarantem, że jeszcze nie wszystko przepadło i nie zostanie zmarnowane dzieło Wójta Lysego.Co do herbatki - Gminne Centrum Kultury słynie z doskonałej pracy pod okiem szefowej, która daje sama najlepszy przykład. Tam nie ma normowanego czasu pracy, bo żeby się społeczeństwo bawiło na imprezie w sobotę i niedzielę to musi ktoś pracować. Kto się tam zatrudnia godzi się na te warunki i odbiera sobie dni wolne w tygodniu jak nie pasuje - szuka innej pracy. Ale cóż "Jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodzi".
wrrr

2014-12-02 21:56:51
Nie macie o czym pisac tylko o herbatce , masakra, moze po prostu nie chcieli ,pomyslal ktos o tym? Mam nadzieje ze wojt nas nie zawiedzie i da sobie rade
sponsor

2014-12-02 22:18:31
Wpis obiektywnego, lecz może raczej "obiektywnej" (bo to chyba kobieta pisała) to przykład jak daleko mentalność niewolnika przeżarła mózgi urzędników Gminy. Najpierw nad tym pracował zaborca, potem okupant, potem komuna, a na koniec Lysy. Tego nie da się zmienić w ciągu pokolenia, a co dopiero podczas kadencji pana Bzdeka. Ale starać się trzeba.
a

2014-12-02 22:20:00
i własnie po to wybraliśmy nową władze, by wszyscy byli traktowani równo, a nie tak jak do tej pory (co jeszcze zostało w genach pracowników gminy), że jedni wywyższani a reszta poniżani!! Oby Pan Bzdek nie dał się zaszczekać zwolennikom byłego wójta i dązył do celu!!
Do I takie beda problemy przez następne 4 lata

2014-12-02 22:31:08
Herbatka to tylko obrazek, charakteryzujący Gminę. Problem to jest np.kompletna nieporadność przewodniczącego z BiZBR :)
Baśka

2014-12-02 22:44:03
Właśnie się zastanawiałam dlaczego BiZB-R zrobił przewodniczącym najgłupszego ze swoich szeregów. Może chcą go mieć jako kozła ofiarnego ?
nie rób z nas głupich

2014-12-02 23:17:55
kultura wymaga zaproponowania herbaty dla gościa i to jak ważnego, wójta gminy.
za każdym razem

2014-12-03 01:50:50
Czytam te komentarze i zastanawiam się, czy to nie jest jakieś trollowanie z tą herbatką. Serio? Tym się teraz zajmujemy? Herbatka jako upadek zasad moralnych wśród pracowników urzędu? Serio?
Pozdro dla oburzonej

2014-12-03 01:54:57
Komentarz oburzonej zachowaniem to idealne streszczenie wypowiedzi przeciwników wójta. Aż się zastanawiam czy to było na serio
do obiektywnego

2014-12-03 08:03:29
Tak -- GCK pracuje w święta i niedziele ale z tym odbieraniem wolnego w tygodniu i ile tego wolnego za cały przepracowany dzień w święto wolno odebrać to sprawa dyskusyjna ,nie jest tak różowo- ile razy pracuje się "KU CHWALE " a tu ani chwały ani pochwały ,dojazdy własnymi samochodami na konkursy , wystawy itp.(nie zawsze ,albo rzadko jest wystawiana delegacja,chcesz pracować w GCK musisz mieć samochód a jak go nie masz to prosisz męża ,sąsiada aby cię zawiózł ) to wszystko, co należy zmienić albo jasno określić zasady a imprezy które były organizowane za czasów Pana Lysego zostaną na pewno nadal .To GCK i szare pracownice tworzą imprezy ,każda z nas ma masę pomysłów,pracują z dziećmi i młodzieżą ze środowiskiem ,to dziewczyny reprezentują gminę i to powinno być docenione ,pozyskują środki unijne pisząc granty.To nie są gorzkie żale ,to jest krzyk w stronę nowej władzy o wysłuchanie nas ,ale jak ktoś napisał trzeba czasu i zmian i musimy okrzepnąć i poczekać aż kurz po bitwie opadnie a wtedy się otworzymy bo zmienić trzeba wiele.Zawsze będziemy miło wspominać pracę przy naszym starym szefie ,tak jak wspominamy z sentymentem naszego starego kochanego dyrektora Pana Ludwika Korte.
do obiektywnego

2014-12-03 08:44:27
Jestem mężem jednej z pracownic GCK i co do kultury Pani N. można polemizować ,jej zachowanie w stosunku do pracownic nieraz było po niżej krytyki PANI I WŁADCZYNI nie jedną łzę żona wylała i często kłótnie jak były w domu to z powodu pracy ,stresu -tak się nie da ,dlaczego wspominają byłego dyrektora ,bo był pozytywnie nastawiony do ludzi i praca była wykonana jak należy -wiem także,że kierować taką ilością placówek to trzeba byczej siły a tą Pani N. ma ,jestem przekonany ,że będzie dobrze Nowy WÓJT będzie kontynuował stare tradycyjne imprezy Stary WÓJT będzie zapraszany i witany serdecznie bo z tego co słyszę to w łaskach GCK -owskich dziewczyn jest nadal
kałasznikow do obiektywnego

2014-12-03 09:08:35
Pisanie piramidalnych, idiotycznych bzdur w Twoim wykonaniu to jest standard ! Nie wiem czy płaci ktoś za to extra,czy jest to tzw.inicjatywa oddolna ? Wątpię czy jest ktokolwiek w gminie kto wierzy w te pisane non-stop przez Ciebie bajdurzenia.Zamiast bawić się w grafomańskie bazgroły,jakieś pseudo- hymny,wołania o pomstę do nieba czy jak to nazwać lepiej zająć się czymś , w czym czujesz naprawdę dobrze,o ile jest coś takiego !Dzieło wójta Lysego !! Jakież to dzieło i gdzież ono się znajduje !! Szkoły trzeba powiadomić, żeby wycieczki szykowały niczym do Panoramy Racławickiej.Wylecisz z UG w pierwszej trójce !
makarow do obiektywnej

2014-12-03 09:25:38
Coś obiektywna zapomniała o Himalajach wizjonerskiej polityki zakupowej byłego wójta, czyli o włościach przy Galasa ! Jak się dobiega 60- tki, to nietrudno o luki w pamięci, i stąd w tych wypocinach pełno odniesień do wiary,katolicyzmu i generalnie do siły wyższej ,która zawiodła w decydującym momencie. Zanim napiszesz o zmarnowanym czasie pracownic z GCK , to trzy razy się zastanów, ponieważ moja wiedza na ten temat jest niezwykle kompetentna ! Pracy nie szukaj bo jej po prosty nie znajdziesz ! Piszesz jedno i to samo, ale do jakiego momentu ? Aż sama w to uwierzysz ?
wielki kpiarz do obiektywnej

2014-12-03 09:52:52
" Miał za sobą mnóstwo sukcesów i miałby jeszcze więcej" Przecież to wszystko brzmi jak mowa pogrzebowa ! Nie wiem czy taki był zamysł, czy to czysta złośliwość,aj nieładnie ! nieładnie! Zawsze jeszcze do kompletu mógł dokupić od starostwa budynek po starym Pogotowiu Ratunkowym.Co sądzisz obiektywna?
tAK

2014-12-03 11:27:40
Przestańcie już z tym Lysym,rządził 20 lat to jest mnóstwo?!!!!co miał do śmierci rządzić,świetnie że są zmiany,a z tymi sołtysami to prawda.Tu jest też dowód http://kbc24.pl/wojt-gm-bochnia-dopuscil-sie-przestepstwa/
radny

2014-12-03 12:05:07
Dlaczego redaktorzy wprowadzaja opinię w błąd. Byłem świadkiem, jak wicewójt Bukowiec zapraszał pana Bzdeka i siedząca obok panią do stolika i proponował kawę lub herbatę. Oni odmówili.
Maciej Mrozowski

2014-12-03 12:14:41
Znamienne jest to, że zwolennicy odchodzącego wójta bardzo ogólnikowo wypisują o zasługach tegoż pana. Hasła typu gołym okiem widać, jedna z najlepszych gmin w Polsce, tyle dobrego zrobił itp. są puste, ponieważ nic za nimi nie stoi. Nikt nie poda szczegółów i nie wyliczy tych sukcesów. Nie piszecie, że wyprowadził stan prawny wszystkich dróg w gminie (do dziś ludzie narzekają, że płacą podatki do działek na których są zlokalizowane drogi niby gminne, ale nie gminne). Nie potrafił zbudować kanalizacji bez wyciągania ludziom pieniędzy z kieszeni w bezprawny sposób. Wciskał ludziom kity, że w zamian za te pieniądze podłączy ich do głównego kolektora niezależnie od tego jaka daleko jest położona od kolektora, zrobi dokumentację i uzyska niezbędne pozwolenia. Prawda jest jednak taka, że ustawa zobowiązuje gminy do tego, żeby każdemu podciągnąć kanalizację do granicy działki na koszt własny gminy, więc nikomu łaski nie robił. Brał pieniądze za coś co miał robić za darmo, a po zakończeniu inwestycji mógł odzyskać część wydatków poprzez nałożenie opłaty adiacenckiej. Budował drogi dojazdowe do pól, które następnie stawały się działkami budowlanymi i były sprzedawane ze znaczącym zyskiem. A do kogo ten zysk trafiał, to już sami wiecie. Natomiast opłaty partycypacyjne zbierane na budowę kanalizacji mogły z powodzeniem być wykorzystywane na te cele, ponieważ nie były nigdzie ewidencjonowane. Zbierał pieniądze i przez lata nie budował kanalizacji, a kasa znikała nie wiadomo gdzie. Czy mogła być wykorzystana na cele, na które nie mógł wydawać pieniędzy publicznych? Z całą pewnością mogły, bo do dziś nie rozliczył się tych pieniędzy i raczej już tego nie uczyni. Rządził gminą, jak prywatną własnością, a gmina należy do jej mieszkańców, a nie wójta. O fakcie tym wielu wójtów panujących niepodzielnie przez kilka kadencji przekonało się w tych wyborach. Pojawia się świadomość mieszkańców, że to oni są gospodarzami w swoich gminach, a wójtom powierzają zarządzanie i rozliczają ich z wyników. Gmina Bochnia była do tej pory prywatnym folwarkiem zamkniętej grupy, która zaczyna powoli odchodzić. W przyszłych wyborach powinniśmy dokładniej ocenić poczynania radnych i wysłać pozostałości starego i sprawdzonego na emeryturę.
Samuel colt

2014-12-03 12:40:07
Racją jest że będziemy pracy radnych niezwykle wnikliwie przyglądać się przez 4 lata i z uwagą będziemy obserwować ich poczynania.Chodzi przecież wyłącznie o dobro gminy.
:-)

2014-12-03 12:41:14
Do Maciej Mrozowski: przez te dwadzieścia lat nic takiego nie zrobił.U Nas też kanalizacja płatna była.Popieram.
Paul

2014-12-03 12:46:54
Piotr Gajek i Zbigniew Pikuła, zdominują tą Radę, dla dobra tej Gminy. Podsumowując- o Ich poparcie dla swoich działań na rzecz Mieszkańców całej Gminy, powinien "powalczyć" Pan Marek Bzdek, wybrany na Wójta Gminy Bochnia. Powodzenia w działaniu.
Zbigniew Bachmiński

2014-12-03 12:57:17
Pan Lysy w Mojej Bochni żali się, że wyborcy nie dostrzegli jego dokonań. Otóż powiadam, właśnie dostrzegli. Dostrzegli kolesiostwo - zatrudnianie całych rodzin w urzędzie i placówkach gminnych. Dostrzegli krętactwo - gdy wykpił się nie odpowiadając mi na pytanie o koszt RockAutostrady. Dostrzegli bezprawie - gdy pozbawił sołtysów prawa konstytucyjnego, czy wyciągał od ludzi opłaty partycypacyjne wbrew ustawom. I wreszcie mściwość - gdy niezadowoleni spotykali się z szykanami. Pan Bzdek obiecał, że to koniec tych praktyk i ludzie mu uwierzyli.
Do Zbigniewa Bachmińskiego

2014-12-03 15:15:46
Niech Pan wymieni choć jedną osobę z rodziny Lysego pracującą w Urzędzie Gminy - powodzenia w poszukiwaniach... I proszę bzdur nie pisać.
Z. B.

2014-12-03 16:07:36
Proszę nauczyć się odróżniać kolesiostwo od nepotyzmu. Powodzenia w szukaniu po encyklopediach. A potem za "bzdury" przeprosić.
herbatka

2014-12-03 16:09:50
herbatka była z ,,prądem''?
wwe

2014-12-03 16:14:57
Pierwsza afera herbaciana w Gminie Bochnia:) rozliczyc i zlinczoeac:)
Wielki kpiarz do wpisu z 15:15:46

2014-12-03 17:18:12
To prawda z rodziny nie ma nikogo, bo być nie może. Pan Bachmiński miał na myśli rodziny pracujące w urzędzie typu mąż - żona. Dobrze jest uważnie czytać co ktoś ma do powiedzenia. Takich powiązań jest rzeczywiście kilka. Jeszcze ciekawsze są jednak rotacje stanowiskowe i inne ciekawe subtelności jeżeli chodzi o strukturę urzędniczą w gminie. Myślę jednak, że znajdzie się osoba, która nowemu wójtowi to wszystko wyjaśni ze szczegółami, zorientuje się wtedy szybko who is who.
do "do Zbigniewa Bachmińskiego"

2014-12-03 17:51:12
Tak na wstępie, to nie czytasz ze zrozumieniem. Zatrudnianie całych rodzin. Nikt nie mówi o rodzinie Lysego. A pani Renatka w Ochronie Środowiska a mąż - dyrektor basenu, to nie rodzina? - mąż i żona.
Ed

2014-12-03 17:57:51
Obiektywny masz szansę, wystąp do rady gminy, bo jeszcze jest 7 BZBR + 1 i załatw byłemu "super wójtowi" order
Ed

2014-12-03 18:04:56
do Paula: przewodniczący Rady musi mieć wiedzę i orientację w zarządzaniu gminą. A czego ich nauczył Lysy mieli "gó..... o" do gadania i wcale ich nie uświadamiał w tym co robi bo uważał ich za ciemniaków. A co do zadłużenia Gminy ja wiem ile długu było 4 lata temu a obecnie jest na pewno jeszcze większy.
Do ed z 17.57

2014-12-03 20:18:24
Nie order ale wielki pomnik - jak w oryginale - z wąsami.
do leona

2014-12-03 22:58:46
Piszę przez małe "l" przez kompletny brak szacunku, a wręcz z pogardą. ładnie to tak ludzi zastraszać? Obudź się pan panie iysy, komuna się skończyła 25 lat temu a dzisiaj kto chce może realizować swoje zainteresowania i pomysły nawet żyjąc w gminie Bochnia. A może pan czytał jakieś dzieła hitlera albo stalina i wbił sobie do głowy ich metody.
Jan do mrozowskiego

2014-12-03 23:31:29
gościu za to co tu napisałeś, na miejscu Lysego wytoczył bym ci sprawę za pomówienia. Pisząc o kwestiach finansowych w sposób "Zbierał pieniądze i przez lata nie budował kanalizacji, a kasa znikała nie wiadomo gdzie", ewidentnie sugerujesz jakby te pieniądze wynosił "w kiszeni" z urzędu. Nie żyjemy w Państwie bezprawia! Gminy regularnie są kontrolowane min. przez RIO i Lysy tak samo miał kontrole i dziwnym trafem żadna kontrola nie wyłapała że "kasa znika nie wiadomo gdzie" tylko ty. Jerzy Lysy to uczciwy człowiek i po 20-tu latach pracy dla Gminy nie zasłużył sobie na to żeby go takim błotem obrzucać!
Jan

2014-12-03 23:33:30
Panie Lysy do zobaczenia za 4 lata!!!
mimi

2014-12-03 23:46:06
Mam tylko nadzieję, że nowy wójt będzie się kierował rozumem i nie da się omamić tym gminnym awanturnikom. Nazwisk nie muszę chyba podawać, bo regularnie pojawiają się w komentarzach. Jeżeli dobrze zauważyłem, to Pan Bzdek jest zwolennikiem "młodej kadry" dlatego wierzę że plotki o planach przyjęcia do Urzędu Ignacykowej i Bachmińskiego to tylko plotki.
Do Mrozowskiego

2014-12-04 00:08:13
Jeżeli nie widzisz zasług i osiągnięć Wójta Lysego, to spojrzy troszke dalej poza Buczynę. A z tą kanalizacją i opłatami adiacenckimi to już się robisz trochę monotematyczny.
Do mimi

2014-12-04 07:24:29
Drogi Panie zastanów się dobrze komu zależy na tworzeniu absurdalnych plotek ? Kto jest mistrzem intryg?. Kto lubi mieszać innym? Kto najlepiej odwraca kota ogonem ? Kto najwięcej w tym wszystkim stracił. Pytania można mnożyć. Odpowiedz sobie sam.
wyborca

2014-12-04 08:37:48
HAHA .Zobaczcie nie tylko na minę królowej matki ,ale także pana Stacha C , odszedł wódz a karawana jedzie dalej po nowemu ,najwyższy czas tych zmian Panie wójcie Bzdek gratulacje ,miejmy nadzieje ze ci bezradni i co niektórzy dyrektorzy tez zakończą jak ich wódz Pozdrawiam.
on

2014-12-04 08:55:56
Widać jak obiektywna opłakuje byłego wójta. Ale najwyższy czas tych zmian!!!!!!!!!!!Gratulacje Panie Bzdek!!!!!!!!!!!!
Tamten

2014-12-04 09:32:08
Widać również jak pan Lysy był postacią rodzącą zło. Przez faworyzowanie jednych i poniżanie drugich wyzwolił teraz złe emocje Ci co byli poniżani, triumfują i często szydzą z pokonanych. Ci co będą oderwani od przywilejów, złoszczą się i opluwają wygranych. Fuj ! Mam nadzieję, że ta postać zniknie na zawsze z publicznej przestrzeni.
Krystian

2014-12-04 11:48:01
Lysy był dobry? To dlaczego nigdzie nie podziękował swoim wyborcą za głosy, a miał za co, bo za 20 lat. Tu potrzeba zgody, a nie roztrząsanie i poniżanie nowego wójta. Niech pan Jerzy Lysy będzie sobie jaki będzie. Nie nam to oceniać. Gmina nie kreci się tylko wokół niego i nie jest jego własnością jak niektórzy uważają.Gratulacje Panie Marku, szacun!
Gminny wyborca

2014-12-04 14:29:59
Przez 4 lata kpił sobie wójt Lysy z Szumańskiego , z jego zwolnień lekarskich. Panu Lysemu życzę zdrowia i mam nadzieję, że nie pójdzie ta drogą,
do Jasia

2014-12-04 16:32:50
Człowieczku, ty nie strasz bo się zes...sz ! Czemu ten twój uczciwy guru przegrywa w sądzie ?
kazimierz z.

2014-12-04 18:44:39
Jak dziennikarz czegos nie wie lub nie widzi to moze lepiej aby nie pisal. A co do wyborcow jednego badz drugiego Pana dajcie spokoj bo jak sie to czyta to jedno mozna stwierdzic, mieszkancy Gminy Bochnia to niezli pieniacze.
Analizator

2014-12-04 21:55:15
Lysy zdobył ok. 45% głosów. Na tym portalu 80% wpisów ma charakter opluwania byłego wójta. Wniosek z tego taki, że albo wyborcy Lysego ( wobec tak bezkompromisowego ataku zaskoczonych zwolenników Bzdeka ) olali stronniczy portal albo wpisy są usuwane. WIELKI SZACUN DLA LYSEGO ZA NAJBARDZIEJ GOSPODARNEGO SAMORZĄDOWCA DEKAD!!!!! inaczej elektorat 55% taplałby się w gównie bez kanalizacji, wodociągów, szkół, oczyszczalni, szkół,boisk itp, itd, etc...........
Do "Analizatora"

2014-12-04 22:12:37
Tak i nie byłoby prądu, komputerów, autostrad...wynik musiałbyś liczyć na palcach. Ogólnie mówiąc nie było by niczego jak mawia klasyk. Skończ p...... i obudź się z długiego snu w nowej rzeczywistości, przejrzyj łzy, a jeśli jesteś pracownikiem UG, bo na moje oko jesteś, to zastanów się co zrobić razem z nowym Panem wójtem, aby nasza gmina rozwijała się lepiej niż za czasów poprzednika, którego oplakujesz 8:::(
TELEWIDZ

2014-12-04 23:36:17
Obejrzałem wywiad w TVP Kraków z Bzdekiem - proszę bardzo. Przecież ten facet to PORAŻKA. On nie wie o czym mówi... Żenada! Skąd wyście go wytrzasnęli??? http://www.bochnianin.pl/n/wydarzenia/16956/wojt-bzdek-w-tvp-kto-bedzie-jego-zastepca
ech

2014-12-05 08:15:42
Telewidz,muszę Ci przyznać TRAFNE SPOSTRZEZENIE .Jeszcze będą wołać"Wójcie LYSY LYSY LYSY..Wróć"
ech

2014-12-05 08:22:36
kampania pięknie przygotowana,mnóstwo ludzi pracowało,a rzeczywistość już inna....będą musieli bardzo pomagać WOJTOWI ELEKTOWI by "nie popłynął"....Powodzenia
Bzdeku w telewizji

2014-12-05 08:48:07
Nareszciie wszyscy zobaczyli kota w worku na którego głosowali. Totalna porażka !!!!!!!!!!!! Nie wiadomo o co mu chodzi !!!!!! Nie potrafił rzeczowo odpowiedzieć na zadne pytanie dziennikarki, dobrze że ona odpowiadała za niego. Przewracał oczami (jakaś choroba ?) Kompromitacja !!!!!!!!!!
konik polny

2014-12-05 08:51:35
ale jaja z tym bzdekiem. prawdziwa masakra. jak on mógł być dyrektorem mechanika . kto go zrobił ?
Oko

2014-12-05 11:51:11
Wyborcy powiedzieli, kto jest totalną porażką. A największą klęską jest dla ciebie to, że nie umiesz przegranej przyjąć po męsku. I nie poniżaj tego z kim przegrałeś, bo to poniża ciebie.
Drogi JLL!

2014-12-05 11:51:28
Czy nie powinieneś raczej szukać pracy niż wylewać swój jad na forach? A łatwo nie będzie... teraz twoje zatrudnienie, gdzie by nie było, będzie polityczne ...
wielki kpiarz do paru wpisów wyżej

2014-12-05 12:44:13
Z tego wynika że nowy wójt powinien przeprosić za to że wygrał i oddać władzę pokonanemu ! Umieć przegrać z klasą to wielki dar,który posiedli niestety nieliczni.
Lilka

2014-12-05 14:22:29
Panie Marku jesteśmy z Panem..,,my'' - czyli większość wyborców w gminie. Powodzenia.
Paul

2014-12-05 15:11:48
Do ed- nie dołuj "z góry". świeżego powiewu w Radzie;
x

2014-12-05 15:24:16
Dlaczego czas bocheński nie umieścił wywiadu z telewizji Kraków? Zawsze są tak do przodu.
wwe

2014-12-05 18:23:07
Szkoda ze nie bylo debaty przed wyborami w tv...
A.W.

2014-12-05 20:24:22
Gratulacje dla pana wójta Marka Bzdeka.
sru

2014-12-05 21:08:54
Wydałem 3 stówki na orkiestrę...
sru

2014-12-05 21:10:53
Już sobie zaprojektowałe apartament we Florianie na najwyższym piętrze...
W całej Europie nie było takiego wójta

2014-12-05 21:13:48
8 lat uczciwej pracy do emerytury
Do analizatora

2014-12-05 22:00:10
Tak samo jak normalnym ludziom nie chce się dzwonić do Radia Maryja i polemizować, tak i wyborcom Lysego szkoda czasu na polemiki w Czasie. Niech przeciwnicy Lysego robią sobie tutaj nawzajem laski. Normalni ludzie zostają przy konkurencyjnych mediach.
bochniak

2014-12-06 11:01:52
W gorzkowie zaczeli zbierać podpisy o referendum przyłączenia do miasta Bochnia,wie ktoś może coś więcej o tym zamiarze?,jest podobno już wstępna zgoda władz miasta
Oko

2014-12-06 16:39:34
Mieszkańcy gmin wyegzekwują od radnych - nieporadnych, by dokończyli wszystkie rozpoczęte inwestycję, które rozpoczęli z Lysym, a o których pojęcia nie mają. W najbliższych wyborach ta pozostałość o komunie zostanie zlikwidowana.
bochniak do bochniaka

2014-12-06 19:26:04
Ruszyła lawina ! W Gorzkowie od poniedziałku zbierają podpisy o przyłączenie do miasta !!!! Następne w kolejce sa Proszowki i Łapczyca. Za 2-3 lata w gminie Bochnia zostanie Gawlów, Bogucice i Cerekiew.
handball

2014-12-06 19:32:36
Józek gucwa lata i lata za bzdekiem, mysli ze przyjmie jego córeczke do roboty którą wyrzuca ze starostwa to ta słynna mała z inwestycji, teraz nazywa się jak starosta haha
mi to psauje!

2014-12-06 19:48:27
a Baczków do Drwini!
A Brzeznica ucieka do Rzezawy

2014-12-06 19:52:12
W Brzeznicy tez ludzie juz kombinuja jak sie podłączyć do miasta.
przyjaciel;-)

2014-12-06 20:40:40
Pan Gucwa to powinien mocna się wytłumaczyć Panu Bachmińskiemu dlaczego przedstawia go w tak złym świetle Panu Bzdekowi i dlaczego proponujemu mu takich ludzi na stanowiska w całej gminie, Panie Bachmiński wie Pan dlaczego rozmowy nie idą? Co Gucwa ma do Pana?
nieładnie

2014-12-06 21:01:03
czy to cie dziwi ? Pan G ktry startował z PO i Pan W z Brzenicy też z PO i pani M przyszła wicewójt wycinają Pana B i jego żonęoraz popierajacych ich ludzi z podziału tortu u Bzdeka, rozsiewają przy tym gorsze dziadostwa niz przez cała kadencje przyszło do głowy staremu wójtowi..... oj nieładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ed

2014-12-06 21:07:11
Separatyści iak na Ukrainie. Utwórzcie sobie obok nową gminę na czele ze swoim bosem Lysym. A fakt jest taki, że po co ta gmina. Połączyć jak w Brzesku miasto i okoliczne miejscowości z miastem. Same oszczędności urzędników z gminy do wora.
łapczyca

2014-12-06 21:13:43
z tym gorzkowem to jednak prawda,w proszówkach podobno też .... ale się podziało, ale chyba logiczne to wyjscie skoro tak blisko miasta i wszystko załatwia się w miescie, zawsze lepiej żyć w mieście, Lysy trzymał to wszystko w kupie, teraz ludzie wybiorą co dla nich lepsze i chyba o to chodzi... gminy obwarzankowe są niepotrzebne.... Panie Marku fatalnie Pan wypadł w Telewizji Kraków, mój głos był na Pana, teraz ( jestem z Łapczycy), trzeba pomyslec o zwiazku z miastem... dla wszystkich wyjdzie to chyba na lepsze... pozdrawiam
jacek

2014-12-06 21:16:18
Baczków do Driwnii , zbieramy głosy
koral

2014-12-06 21:26:08
Baczków sie nigdzie nie wybiera!
oj józek

2014-12-06 21:26:59
J Gucwa przegrał wszystkie wybory wiec pewnie ma jakies swoje wewnetrzne ambicje wypłynięcia na szersze wody, szkoda tylko że tak szkaluje osoby którym zawdziecza tak wiele, nawet pan W z Brzeznicy był zniesmaczony jak słyszał co mówią Guc.. i Pani Ma... o Państwu B... troche kultury bo sukces może być bardzo krótki państwa makow.... i guc... , a na to sie zanosi
na TAK

2014-12-06 21:29:17
zobaczymy koral jak mieszkancy sie wypowiedzą, Ty też możesz już wkrótce referendum.......... Pozdrawiam
Gucwa był w PZPR , ZSL, PSL !!!

2014-12-06 23:39:39
Gucwa był w PZPR, ZSL, PSL a 8 lat temu zdradził Wegrzyna więc go wyrzucili z PSL. Za namówienie Woźnickiego do zdrady PSL dostał od Pajaka posadę w starostwie dla córki: niepotrzebny etat d.s kontaktów z funduszem zdrowia. Tak jakby nie było dyrektora szpitala. Wiele razy startował w wyborach na wojta gminy Bochnia ale zawsze przegrywał wiec teraz chce się odkuć. Bachminski jest teraz jego poważnym rywalem o profity wyborcze.
do eda

2014-12-06 23:56:54
Pamiętam jak z 15 lat temu Lysy mówił że chce połączenia gminy i miasta i przy każdy burmistrz miał jakies ale. Chyba bali sie ze z nim przegrają wybory, nie wiem, nie ważne. Wiem ze można znaleźć wypowiedzi lysego sprzed kilku i kilkunastu lat gdzie wymienia zalety takiego połączenia. Szkoda ze się nie udało.
la

2014-12-06 23:58:59
Juz za chwile rewolucja zacznie pożera własne dzieci. Oby jej stanęły w gardle!
oj prawda

2014-12-07 00:05:44
córka gucwy to słynna mała z inwestycji w starostwie, martusia..kablowała wszystkich i każdego w starostwie, brak inteligencji i rozumu nadrabiala kablowaniem. kazdy w starostwie to wie i potwierdzi, teraz uciekła w ciąze ,taka tępa a jednak uciekła w ciąze ...
ssss

2014-12-07 11:02:51
Zając ty zdrajco
SŁUŻBA

2014-12-07 19:29:22
PAN GUCWA TO PORZĄDNY CZŁOWIEK A CO DO JEGO PRZEGRANYCH WYBORÓW TO NIE BĘDZIEMY WRACAĆ BO JAK BY BYŁY DODRZE PRZYPILNOWANE TO BYŁO BY DAWNO PO SPRAWIE.
do służby

2014-12-08 03:55:52
Czyli co? Wygrał, ale sfałszowali wybory? Pewnie jeszcze Lysy fałszował, tak?
Do do eda

2014-12-08 04:00:19
Pamiętam, kibicowałem wtedy Lysemu w tej sprawie. Szkoda, że miastowi nie chcieli. Lysy to jednak był gość, który myślał o gminie parę lat do przodu. Czy ktoś wie, jakie Kolawiński ma długoterminowe plany dla miasta?
Do poprzednika

2014-12-10 17:58:21
Była to li tylko zagrywka wyborcza - nie na poważnie. Gdyby było inaczej to byłoby referendum w tej sprawie. Chęci po 15 latach nic nie znaczą. To po prostu pusty śmiech.
Połączenie gminy wiejskiej z miejską

2014-12-12 12:45:29
Gdyby Lysy rzeczywiście chciał połączenia gmin to by to zrobił. Miał wtedy taką władzę i wpływy, że nic nie stało na przeszkodzie. Ale w mieście przegrałby wybory na burmistrza, więc wciskał ściemę każdemu wokoło, a palcem nie kiwnął w tym kierunku. To się nazywa dwulicowość.
Do powyżej

2014-12-12 16:34:20
Masz rację bo tak właśnie było .Znając autora tematu wiem, że połączenie gminy i miasta to propagandowa fikcja - wiele szumu bez efektów. Władzą trzeba by było się podzielić a to niemożliwe .
do poprzednich

2014-12-13 16:47:41
To wygląda jakby ktoś napisał komentarz, a potem, pod innym nickiem, sam się z sobą zgadzał. Ja wiem z kolei, że temat był rozważany na serio i idiotyzmem jest pisanie, że Lysy jakby chciał to by połączył miasto z gminą. Musiał się na to zgodzić i wójt i BURMISTRZ. I żaden burmistrz się na to zgodzić nie chciał!
Do Do powyżej

2014-12-13 16:49:11
Jak to znając autora tematu? Czyli kogo? Lysego? Powiedział ci to wprost, że to tylko ściema?
Do Do powyżej cd

2014-12-13 16:50:15
Jakiś dowód, bo jakoś nie chce mi się wierzyć.
yolla

2014-12-16 22:04:36
to podobno nie jest tak -słyszałem że Gorzków chce wchłonąć Bochnię ,Proszówki i Łapczycę-kuuuurcze ale się podziało'tak działa ta herbata z prądem
zorientowany

2014-12-18 11:09:14
W 2015 roku o przyłączenie do miasta wystąpią Łapczyca, Proszowki, Gorzkow i Brzeźnica. Zaczyna sie ucieczka bo w gminie po wyborach grozi im totalna stagnacja. Bez tych wsi gmina Bochnia nie ma racji bytu . Za 3 lata odgórnie zostaną połączone miasta i gminy o tej samej nazwie. Problem zniknie.
do zorientowanego

2014-12-18 20:10:40
Brzeźnica się nigdzie nie wybiera! I jest przeszczęśliwa z wyboru nowego Wójta.
Smutny Jan

2014-12-19 16:35:42
Nie wszyscy, nie wszyscy!!!
do Gucwa był w PZPR

2014-12-22 08:53:47
Ten komentarz i wiele innych pochodzi od pewnego pracownika starostwa, który nienawidzi PO i pana Pająka (moim zdaniem ma też zaburzenia psychiczne). Wzywam pana Gucwę i innych poszkodowanych przez tę "miernotę" do wytoczenia mu procesu cywilnego o zniesławienie.
REKLAMA