Powiat

środa 11 lutego 2015 09:50:50

Ważne zmiany w gminie BochniaWażne zmiany w gminie Bochnia

Marek Bzdek pożegna się z dotychczasowym kierownikiem Wydziału Budownictwa

9 i 10 lutego w Biuletynie Informacji Publicznej gminy ukazały się ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze. Jedno z tych stanowisk – audytor wewnętrzny będzie zupełnym novum w gminie Bochnia.

Do zadań audytora będzie należało mi.in. sporządzenie planu rocznego audytu w Urzędzie Gminy oraz jednostkach podległych oraz jego realizacja, przedstawienie sprawozdań z wykonanych czynności wraz z zaleceniami, monitorowanie wykonania zaleconych zmian przez gminnych urzędników, a także doradztwo dla pracowników gminy. 

Drugie stanowisko objęte konkursem to kierownik Wydziału Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej. Osoba wyłoniona w drodze konkursu zastąpi na tym stanowisku dotychczasowego szefa Wydziału, mgr. Inż. Roberta Gabryela. 

W obydwu przypadkach wymagane dokumenty należy zlozyć do 20 lutego 2015.

W skład komisji konkursowej wejdą trzy panie: Ewelina Makowska jako przewodnicząca oraz Lucyna Płaczek i Katarzyna Kursa.

Szczegóły obydwu konkursów można poznać klikając w poniższe linki:

http://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/get/id,1022434.html

http://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/get/id,1022680.html

Napisz swój komentarz:

Nick:

Komentarz:

By uniknąć spamu wpisz kod z obrazka:

Komentarze użytkowników

Czasbocheński nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo, naruszajace dobra osób trzecich lub wypowiedzi prawem chronione mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

miłosc

2015-02-11 10:23:58
kabaret z lucynką w tle
xxl

2015-02-11 10:33:20
Dajcież spokój Pani Lucynie ,nie odstawiajcie szopki.
Czy bedzie sprawa o mobbing ?

2015-02-11 11:01:00
Czy jezeli sa jekies nagrania albo świadkowie, to moze byc sprawa o mobbing ???? Bo ten pan kierownik to uczciwy człowiek i posiada uprawnienia budowlane. Podobno przy gminnych robotach wykonywał wiekszosc nadzorów za darmo, tego nie ma kierownik w żadnym urzędzie swoim zakresie obowiązków !!!!!!! Przy nowym naborze wojt nie wymaga aby nowy kierownik budownictwa był uprawnionym budowlańcem . To jest masakra bo dotyczy największej gminy gdzie zawsze sa jakieś roboty !!!! Czyli kolejne zatrudnianie inspektora nadzoru z gminnej kasy !!!! Kogo jeszcze musi wyżywić nasza gmina ???? Gdzie jest pan Gajek i inni bzdekowi bezradni -radni ?????
kik

2015-02-11 11:01:52
widzę że w ramach usprawnienia działań urzędu budowane są nowe stanowiska; a zatem najpierw papiery a potem człowiek, a wójt będzie dalej rozmawiał :-)
uwaga- dezinformacja

2015-02-11 11:12:30
obowiaźek zatrudniania audytora wewnętrznego wynika z wielkości budzetu a nie widzimisie wojta ....................... ........................ ............................... ................ do tej pory był audytor na umowe zlecenie za pare stówek miesięcznie, w tym czasie gmina robiła ogromne inwestycje i wszystko bylomo.ok. !!!!!!!!!!! teraz bedzie etat - płace, pochodne, urlopy, chorobowe. ................. ................... bzdeku nie liczy sie z publicznym groszem bo to nie jego ................ ................. przez 2 miesiące zwiększył zatrudnienie wiecej niz poprzednik przez pare lat......... ...... .............. moze komisja rewizyjna zajmie sie tą sprawą.
kolejny powód o taczki dla juliana

2015-02-11 12:02:17
z tego co mówią audytorem mna być niejaka luciolla zwolniona ze starostwa... tragedia, w starostwie ludziom nóż się otwiera w kieszeni na wspomnienie tej fałszywej osoby
guru do wpisu z 11:01:00

2015-02-11 12:07:15
To że pan kierownik miał uprawnienia wszelakie nikt nawet nie śmie wątpić,gdyż tylko takich wysoko wykwalifikowanych pracowników zatrudniał ex wójt.Wszelako nie oznacza to że stanowisko ma piastować dożywotnio !Nieodparcie nasuwa się pytanie dlaczegóż to nadzory wykonywał bezpłatnie ? Za pracę należy się przecież zapłata i taki zapis znajdujemy już w Biblii św.Wykonywanie jakichkolwiek prac bez pobierania wynagrodzenia to prywatna sprawa i każdy ma do tego prawo,jednak upublicznianie tego faktu jest mało eleganckie.Proponuję podchodzić bez emocji do decyzji nowego wójta,szczególnie takich jak ten ocierający się o histerię wpis.
Siwy

2015-02-11 12:25:12
Do nowych posadek jeszcze trzeba doliczyć koszty nowych komputerków, które przyjdzie kupić - ciekawe kiedy przetarg na sprzęt... A swoją drogą czy ktoś słyszał o jakiś zebraniach we wsiach - na których był wójt?
Jo

2015-02-11 12:28:36
Ma rację wójt, trzeba zerwać ze starym układem. Wszak po to go wybraliśmy.
Do Siwy

2015-02-11 12:39:19
Chyba na zebranie z wójtem się nie doczekamy... A miały być rozmowy rozmowy rozmowy z mieszkańcami i same konkrety Miały być gotowe pomysły na gminę Gdzie one są? kiedy o nich usłyszymy? A co na to rada młodych?
lepsi i gorsi

2015-02-11 12:57:21
Może wreszcie wójt odniesie się do swoich przedwyborczych obietnic i wyjaśni czy będą zwroty za opłaty do kanalizacji czy nie a jak tak to kiedy? bo zrobiło się zamieszanie jedni opowiadają że mają mieć zwracane pieniądze, drudzy mówią że nie będą sie teraz dokładać bo wójt im to obiecał, klótnie i awantury po wsiach się zaczynają. Mam prośbę do Pana redaktora o wyjaśnienie tej sprawy bo w gminie nic się nie można dowiedzieć a po wsiach rewolta.
strateg

2015-02-11 13:08:42
Wójt urzęduje raptem 2 m-ce i widzę że malkontenci są w zdecydowanym odwrocie ! Argumenty których używają są z reguły nijakie i marnej jakości.Świadczy to o tym ,że nowe władze gminy poczynają sobie nadzwyczaj dobrze i może być już tylko lepiej.Młodość z reguły ma to do siebie,że ma inne widzenie świata,a to z kolei dobrze wróży przyszłości gminy.
Do "strateg"

2015-02-11 13:27:11
Nie wciskaj ludziom propagandy - PRL już za nami. Jaki koń - każdy widzi...
celebryta z gawłowa

2015-02-11 13:41:15
miesiąc miodowy dla wójta już się kończy, trzeba zacząć coś sobą reprezentować jako wójt,bo jak na razie to tylko w galeri handlowej mają ubaw z celebryty z gawłowa który dumnie pręży się pod flesze na korytarzach tegoż sklepu mając głowe i oczy wpatrzone w sufit
Franek

2015-02-11 15:42:29
Co to za komisja składająca się z Wicewójta, która została na dodatek przewodniczącą komisji i podwładnych. Już widzę, jak członkowie komisji przegłosowują swoją przełożoną, po czym następnego dnia przychodzą jak gdyby nic do pracy. Śmiechu warta taka komisja. Czemu nie zostali powołani niezależni ludzie? Czyżby kandydat był już zanany przed ogłoszeniem konkursu?
jarek

2015-02-11 16:38:00
no to kto wygra ten "konkurs" burmistrz korta czy tomcio budowniczy chorwackich autostrad calka???
Do kilku hejterskich wpisów

2015-02-11 18:11:15
Ten facet, który wypisuje swoje żale jest chyba opętany przez diabła. Pewnie zawiedzione nadzieje wyborcze wykorzystał zły duch, aby go zniewolić. Siedzi nad klawiaturą w oczekiwaniu na porażkę nowego Wójta. A tu nic. Wszystko idzie normalnym torem. Więc zmyśla, marzy o klęsce Bzdeka, nasładza się wizją cudzego upadku. Idź ty lepiej do kościoła i wyspowiadaj się ze swojej nienawiści i pomówień. Nic w Gminie nie zmienisz pisaniem, a tylko nurzasz się w g...nie.
blondyna

2015-02-11 18:51:26
Kobieto podaj chociaż jedną dobrą decyzje nowego wójta, jego jeden sukces , jego jedną inteligentną wypowiedz a obiecuje jako Boruta że odłożę moje widły stuknę kopytami i popije okowite na zdrowie króla juliana I zbawiciela i odnowiciela gminy:-)
dobry duszek

2015-02-11 19:04:13
co ta elunia już nie wymyśli, złe duchy atakują jej julianka, może łysy zbynio prawnik z rzezawy coś na to poradzi, jakieś zarządzenie czy coś wymyśli... ręce opadają
prawnik z proszówek

2015-02-11 21:21:45
Pierwszy raz widzę eby w komisji rekrutacyjnej na stanowisko kierownicze nie było kierownika jednostki, rozumiem że za decyzje o wyborze odpowiada zastępca Makowska i to do niej należy zgłaszać ewentualne pretensje np. o hipotetyczne na dzień dzisiejszy ustawienie naboru pod konkretną osobę ?
cyrk na kółkach

2015-02-11 23:21:07
Cyrk na kółkach co się w tej Gminie Bochnia wyprawia, księgowa ogłasza nabory na wyimaginowane stanowiska a wygra kto? Zając? eee niemożliwe :) http://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/get/id,1023591.html Nowy wójt dlugo nie porządzi jak w ten sposób będzie działał
gmina bochnia schodzi na psy

2015-02-12 01:05:00
już nikt nie ma wątpliwości że gmina bochnia schodzi na psy. nowy wójt bzdek wywraca oczami , jąka się i nie podejmuje żadnych decyzji. natomiast gorliwie przyjmuje do pracy w urzędzie pająkowych kumpli - biernata i zająca. za niedługo przyjmie do urzędu gminy kortę lub całkę albo obu naraz. to jest dno !!! bzdek odmawia sołtysom spotkań z mieszkańczami na zebraniach wiejskich. a co im ma powiedzieć - nie będzie obiecywanego zwracania pieniędzy za kanalizację. referendum o odwołanie bzdeka wisi w powietrzu !!!
Do kilku poprzednich wpisów

2015-02-12 02:44:05
Ten jazgot pokazuje tylko jak mocno Lysy dostał w twarz od wyborców. I dobrze. Takich świadectw też potrzeba.
zenon

2015-02-12 07:31:18
julian bzyk nie jest w komisji konkursowej bo nie wie co tam trzeba robic, ale jakby co to najlepsza koszule i najlepszy garnitur z lakierkami ma w gotowosci ;-) jakim to "zaskoczeniem" bedzie wygrany tego "konkursu"
Barbara

2015-02-12 07:46:42
Gdyby Leon siedział cicho ludzie po pewnym czasie zapomnieliby jakim był szkodnikiem. Jak sabotował łącznik, chodniki, schetynówki robiąc ludziom i staroście na złość. Ale on właśnie przez kłótliwość przegrał i dalej o tym nie wie. Dalej się wykłóca, pluje, poniża. Więc zapamiętamy go do przyszłych wyborów i jeden dzień dłużej.
Do Barbary

2015-02-12 08:14:59
Nawiedzona jesteś kobieto! Twoje zacietrzewienie w tym temacie jest bardzo smutne. A na mszy pewnie w pierwszym rzędzie?
Jo

2015-02-12 08:31:57
Ech, człowieku! Zabrałbyś się lepiej za szukanie pracy, zamiast stukać w klawiaturę i wypisywać nienawistne komenty. Wszak "jeszcze osiem lat uczciwej pracy do emerytury"!
guru do Barbary

2015-02-12 08:44:46
Nic dodać,nic ująć ! Zmiana na stanowisku wójta potrzebna była w gminie Bochnia niczym tlen na stacji kosmicznej.
Do dokilkupoprzednich

2015-02-12 08:54:17
Jacek, towarzysze partyjni nic załatwili ci żadnej roboty i masz doła ? Odwiedź Wacka, może załatwi ci prace u Jawienia . Będziecie razem pisać.
antybarbara

2015-02-12 09:06:00
szaraku, co ty wyprawiasz na pływalni. z gminnej kasy płacą ci za pracę . zamiast wypisywać bzdury zrób film o nowym wójcie pt kariera nikodema dyzmy. zrób to po pracy.
DO BARBARY

2015-02-12 09:26:00
Widac ze nienawiść do Wojta Lysego rozwala ci wątrobę. POWIAT USTAMI STAROSTY WEGRZYNA PRZYZNAŁ PANU LYSEMU RACJĘ - REMONTY DROG POWIATOWYCH MAJA BYC PŁACONE Z BUDZETU POWIATU !!! Szkoda, ze inni wojtowi milczeli w tej sprawie bo ich gminy zostały wykiwane przez Pajaka . Uzbiera sie tego kilka milionów. Ciekawe czy wojtowie beda zadać zwrotu tych środków od powiatu. KLAMSTWA PAJAKA, CAŁKI I KORTY W SPRAWIE ŁACZNIKA TEZ SIĘ WYJAŚNIŁY. Przez 8 lat nie potrafili załatwić kasy na łacznik. Dopiero przed wyborami ich polityczni koledzy obiecali dotacje . Te pieniadze tez mogą przepaść bo inwestycja jest NIEPRZYGOTOWANA chociaż jest zlokalizowana tylko na terenie 1 gminy - Miasta Bochni. Ale tu rządzi wuefista Kolawinski i jego niewykształcony rzecznik prasowy. Źle to wróży.
Siwy

2015-02-12 10:25:32
100 % racji. Mamy teraz przez takich pieniaczy samych karierowiczów. Teraz zamiast doświadczenia i wykształcenia - liczy kolesiostwo i partyjniactwo. Nie brakowało w Gminie podżegaczy przed wyborami. W czasie wyborów strasznie się udzielali, roznosili ulotki, chodzili po domach agitowali, namawiali. Gdzie teraz są Ci ludzie - nawet zebrań nie ma we wsiach. Wójt zamiast na zebrania pojechał do Mechanika na studniówkę... - po co?
janek

2015-02-12 10:39:10
To co ma nie ogłaszać konkursu na wolne stanowisko? Niech sobie wydział funkcjonuje bez szefa? A po co kierownikowi wydziału uprawnienia budowlane, skoro ma dwóch pracowników w wydziale, którzy takie uprawnienia posiadają? Chyba lepiej wymagać od kierownika umiejętności pisania wniosków np. w zakresie inwestycji drogowych, bo gmina bochnia w tym zakresie jest na samym końcu gmin powiatu bocheńskiego - nawet podobno wyprzedziła ją gmina drwinia.
Do Siwego (choć łysy)

2015-02-12 12:05:31
Podżegacze, pieniacze, warchoły i rewizjoniści... Taka retoryka znana jest właśnie w śród twoich towarzyszy. Nie ma partyjniactwa w Gminie. Jedyny wątpliwy nabytek, jest z zupełnie innej partii. Może nawet przeciwnej. To za twoich czasów kolesiów był pełen urząd. Teraz Pan Wójt musi ich wymieniać na fachowców.
guru

2015-02-12 12:09:45
Oto do czego prowadzi fatalnie skonstruowana reforma samorządowa ! Teraz dopiero zaczyna się przebąkiwać o ograniczeniu rządów wójtów i burmistrzów do 2 kadencji max.Co z tego wyjdzie -nie wiadomo.Tusk dawno temu obiecał że w wyborach bezpośrednich będziemy wybierać również starostów ,niestety - nie wybieramy.Radni powiatowi przez nas wybierani sami dokonują wyboru,a nam pozostaje niejednokrotnie tylko zacisnąć z bezsilności zęby.Wójt czy burmistrz rządzący dwie kadencje po naturalnym odejściu ze stanowiska nie stawałby się obiektem toksycznych komentarzy,czy też lamentów etatowych płaczek wylewających fontanny łez z żalu za jednym czy drugim.Generalnie historia uczy iż długoletnie sprawowanie rządów obojętnie jakiego szczebla niczemu dobremu nie służy.
do guru

2015-02-12 14:47:16
jakby tamten wójt był zły to gmina bochnia nie rozwijałaby się w takim tempie. 20 lat wójtowania to kawał czasu i przy wyborach był to jedyny argument + chamska kampania wyborcza robiona przez przeciwników starego wójta + nierealne obietnice wyborcze kandydata na nowego wójta. po 2 miesiącach widać że to było picowanie, ale ludzie dali się nabrać. szkoda.
Siwy

2015-02-12 15:12:39
Dla jasności - nie nazywam się Lysy ! I pisz chłopie pod każdym negatywnym komentarzem że to Lysy. Nie masz merytorycznych argumentów - a nie masz co zrobić z rękami... to polecam haftowanie...
mirek

2015-02-12 15:26:22
Ja uważam, iż wójt poprzedni zrobił bardzo mało na terenie gminy za taki szmat czasu wójtowania. Nie przystoi chwalić się tak małymi inwestycjami jak wybudowanych kilka obiektów w tak długim okresie czasu, rozumiem jakby to było zrealizowane za ostatniej kadencji, no ewentualnie dwóch. Nowy Wójcie pokaż iż potrafisz w dwóch kadencjach zrobić to co poprzedni wójt przez cały okres kierowania gminą bochnia. Nie będzie Ci łatwo przy tym zespole pracowników co posiadasz, ale dzięki wprowadzeniu nowej zdolnej kadry kierowniczej jest to możliwe do osiągnięcia.
do ...

2015-02-12 15:52:18
do 3-go wpisu " Czy będzie sprawa o mobbing? " Ludzie , na portalu " Moja Bochnia " , jest artykuł o tym , że CBA jest w Urzędzie Gminy Bochnia . Przeczytajcie go dokładnie , toż to ta sama wypowiedź co w tym właśnie komentarzu z godz. 11 01 .00 Czyżby to ta sama osoba , czyli były wójt Lysy , czy też ktoś tak sprytnie podszył się pod byłego wójta . Jak myślicie ????? On dokładnie wie , że kierownik wydz. Budownictwa pracował za darmo . Skąd wie ??? Ta gmina to miała szczęście do tej pory , ten robił projekty za DARMO , ten inne prace wykonywał za darmo !! A gdzież był ten wójt , że nie placił ? A fe !
selena

2015-02-12 17:06:44
Czytałam na Mojej Bochni dramatyczny ni to apel, ni to odezwę byłego wójta w sprawie rzekomej wizyty CBA w UG. Wynika z niego że były już od dawna wójt żyje sprawami swojego utraconego bezpowrotnie miejsca pracy przez 24 godz. na dobę ! To kuriozalna sprawa chyba nawet w skali naszego ukochanego kraju ! Co więcej odmawia prawa do zdymisjonowania kierownika Budownictwa i mianowania nowego na własnych zasadach !! Używa przy tym słowa mobbing ,czyli mam nadzieję że dokładnie zna znaczenie tego słowa.Jak mawiał klasyk "gra zatraciła charakter zabawy " i zmierza w kierunku rejonów nie do końca zbadanych.
mieszkaniec

2015-02-12 17:46:02
obecnie w gminie jest bardzo przyjazna atmosfera , bez zastraszania oraz wulgaryzmów ze strony władcy
Barbara

2015-02-12 17:46:43
Ale Lysy niestudzenie mąci. Już od jakiegoś czasu sugerował, że chciałby, aby możliwy był mobbing wobec Gabryela. Próbował go szczuć, ale ten nie zareagował. Komedia - gdyby nie była tragedią. Może Pan Nikt powinien udać się na długotrwałe leczenie. Mówiono, że papiery na wszelki wypadek ma właściwego koloru.
Jo

2015-02-12 18:07:22
Też czytam wypowiedź JL pod artykułem o CBA i włos mi się "jerzy" - jak mogliśmy tego człowieka tyle lat tolerować? Bzdek usunął Gabryela, ale nie wylał go na bruk, tylko przeniósł na niższe stanowisko. Bardzo elegancko zrobił. Tymczasem nasz Jedynie Słuszny Wójt chce zlecić CBA, które zapewne przyszło sprawdzić jego poczynania, aby zajęli się mobbingiem Gabryela!! Nie mogę sobie darować, żeby nie przytoczyć zadań CBA, z ich głównej strony: -ujawnianie i przeciwdziałanie przypadkom nieprzestrzegania przepisów o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne; -dokumentowanie podstaw i inicjowanie realizacji przepisów o zwrocie korzyści uzyskanych niesłusznie kosztem Skarbu Państwa lub innych państwowych osób prawnych; -ujawnianie przypadków nieprzestrzegania określonych przepisami prawa procedur --podejmowania i realizacji decyzji w przedmiocie: prywatyzacji i komercjalizacji, wsparcia finansowego, udzielania zamówień publicznych, rozporządzania mieniem jednostek sektora finansów publicznych, jednostek otrzymujących środki publiczne, przedsiębiorców z udziałem Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, przyznawania koncesji, zezwoleń, zwolnień podmiotowych i przedmiotowych, ulg, preferencji, kontyngentów, plafonów, poręczeń i gwarancji bankowych; -kontrola prawidłowości i prawdziwości oświadczeń majątkowych lub oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej osób pełniących funkcje publiczne.
czarnowidz

2015-02-12 18:36:30
Nie jestem po żadnej ze stron ale zaczynanie rządów od ściągania CBA do własnego urzędu jest dla mnie ... domyslam się jaka musi być atmosfera teraz w urzędzie,jak to będzie wpływało na przyszłą pracę bo taką wreszcie trzeba będzie wykonywać bo każdy kij ma dwa końce i teraz każda decyzja nowej władzy będzie pewnie pod lupą każdych z możliwych służb... i jak tutaj pracować bo życie nie jest czarne i białe, nowy wójt powinien o tym pamiętać, no ale może nie miał innego wyjścia, nie czas teraz na osądzanie, jednak kiepsko to widzę
czarnowidzu

2015-02-12 19:13:42
działania urzędnika samorządowego powinny być przejrzyste jak szklanka po ludwiku. I kropka.
Do czarnowidza

2015-02-12 19:57:46
Jeżeli kumoterstwo, draństwo, bajeranctwo, cygaństwo i złodziejstwo odchodziło w tej gminie przez 20 lat, to naturalne jest aby zajęła się tym CBA. A Lysy niech sprzedaje wszystko co ma w Polsce i sp...ala na Burkina Faso, bo tu będzie musiał posiedzieć.
Polak

2015-02-12 21:04:08
Zastanawiam się dlaczego od momentu opublikowania informacji o wizycie funkcjonariuszy CBA w Urzędzie Gminy, nie pojawiają się na tej stronie wpisy zwolenników pana Lysego. Czyżby byli w szoku,lub może po prostu się wstydzą? A może większość tych wpisów to faktycznie był pan Jerzy.L i teraz nie ma na nie czasu bo ma ważniejsze problemy na głowie?
Do Polak

2015-02-12 21:18:07
Czego i kto ma się wstydzić? Wizyta CBA chyba to jeszcze nie wyrok? Czas pokarze o co chodziło jeśli chodzi właśnie o byłego wójta (a nie wiadomo) i zrobił jakiś przekręt to niech odpowie mimo że glosowałem na niego nie widzę powodów żebym ja np. mial się czego wstydzić! Nie życzę tez źle nowej władzy czekam na wyniki np. konkursów i na jakieś zebrania działanie Nie wszyscy popierający Lysego mażą aby tym co sa teraz nic się nie udało Niech zrobią w mojej miejscowości tyle co Lysy i będzie OK:)
Do Polak

2015-02-12 22:19:16
Każdy kto głosował na Lysego to Wasz wróg? Zdziwisz się ale ja też wam dobrze życze Wstydzić się też nie mam czego co najwyżej za cztery lata zagłosuje na Bzdeka jeśli będą widoczne efekty jego pracy a i z konkursami itd. jaja nie wyjdą... pozdro
tak

2015-02-13 07:50:10
takie uporczywe nagonki,plugawe i zawistne oskarżenia,pomówienia,dążenia do zniesławienia a nawet utraty zdrowia i szukanie "dziury w całym"u władz zwierzchnich ,także i ustępującego Proboszcza jest wysoce nietaktowne,szkodliwe dla społeczenstwa przede wszystkim lokalnego...pytam jak sie z tym "zmory "czujecie?????????????????? Fałsz i zakłamanie ,przed wyborami "poklask"dla obecnego Wójta,teraz już fruuuuuuuuuuuu i "fora ze dwora"?..Nie pozwolicie nawet zadziała? Popracować spokojnie? Zaczynam rozumieć ile były Wójt musiał "przejść" o zgrozo!!!!!!!
Polak

2015-02-13 09:16:29
Te dwie osoby które tak spokojnie mi odpowiedziały serdecznie pozdrawiam. Zapewniam że fakt głosowania na pana Lysego nie jest dla mnie powodem żeby kogoś nienawidzieć lub żeby był moim wrogiem. Tak samo jak merytoryczna krytyka obecnego wójta również nie wywoła u mnie negatywnych odczuć. Życzę wszystkim i sobie żebyśmy żyli w spokojnej i rozwijającej się gminie, w której nazwisko wójta będzie tak naprawdę obojętne.
specjalność - wylewanie pomyj

2015-02-13 09:19:29
nowa ekipa weszła na stołki dzięki negatywnej kampanii . z wykształceniem u nich słabo lecz ich środowisko posiada wysoką specjalizację w pisaniu donosów . nowi władcy liczą że tym odwrócą uwagę wyborców, którzy głośno domagają się spełnienia obietnic wyborczych
Do Polak

2015-02-13 10:33:06
No to skoro ja Ci spokojnie odpowiedziałem to teraz ja liczę na spokojną odpowiedź:) 100 dni mijają jesteś zadowolony? Czy tego oczekiwałeś? Czy uważasz że obecny wójt spełnia obietnice wyborcze? Bo mogę Ci szczerze przyznać że mnie jeszcze nie przekonał do siebie wręcz przeciwnie Powody? Były tu przez komentujących nie raz wymieniane...
sokole oko

2015-02-13 12:01:23
John Lennon kiedyś na pytanie dziennikarza jak odbiera krytykę swoich poczynań muzycznych i poza muzycznych odpowiedział " Nieważne co mówią,dobrze czy niedobrze -ważne żeby mówili ".Były wójt jest już od dawna były,ale robi wszystko żeby nie zatonąć na dobre krytykując,podpowiadając itd.-generalnie mieszając.Wszyscy jak dzieci się na to nabierają i komentują zajadle to co powiedział ex wójt, który nie ma już nic w zasadzie do powiedzenia.Portale internetowe też nie są bez winy zamieszczając "ważne " informacje np. o sprzedaży samochodu byłego,tak jakby nic ważniejszego się nie działo w Bochni i powiecie.Pewno nieświadomie stosując się do maksymy wybitnego muzyka były wójt usiłuje nie dać o sobie zapomnieć,proponuję nie ułatwiać mu tego.
tygrysie oko

2015-02-13 12:22:05
Lysy sam nie pozwala by o nim zapomnieć wypisując hejterskie uwagi wobec nowego wójta. Skoro chce sławy, będzie ją miał.
bochniak

2015-02-13 12:41:32
Wielki wygrany Bzdek nic nie robi tylko zmiany i wymiany ludzi na swoich. Wyłacznie dba o soja d..ę. Aleśmy się wyborcy dali wprowadzić w maliny robiąc zmianę na stanowisku wójta. Przecież - jak widać - Lysy był o 100% lepszym gospodarzem gminy.
Poco

2015-02-13 14:11:07
Kto to był Lysy to się dopiero okaże. CBA będzie miało w tym jakiś udział. Wyjdzie powoli całe draństwo, tylko urzędnicy przestaną się bać Leona. A Pan Wójt musi wyczyścić ten układ, bo urząd Gminy był przeżarty chorobą. Z tą intencją głosowałam na M. Bzdeka. I teraz pewnie przyszedł czas realizacji przedwyborczych oczekiwań.
tak z ciekawości

2015-02-13 14:19:33
a co będzie jak się okaże że oskarżenia nie są prawdziwe? Lysy zostanie oficjalnie przeproszony przez tych którzy na niego teraz donoszą?
Poco

2015-02-13 14:41:46
Ha ha ! Od 20 lat obserwowaliśmy Leonka, jak prawo miał w nosie. Przykładów nie brakuje. Sprawa Woźnickiego, Chojnackiej wystarczy. Nikt go nie będzie przepraszał.
Polak

2015-02-13 16:16:59
Ponieważ zapytano mnie o moje odczucia pierwszych stu dni kadencji wójta Bzdeka to czuję się w obowiązku odpowiedzieć. Faktycznie stało się tradycją że podsumowuje się pierwsze sto dni. Dlatego proszę o trochę cierpliwości bo 100 dni kadencji obecnego wójta minie gdzieś pod koniec marca. Z tego co pamiętam to rozpoczął urzędowanie ok. tydzień przed wigilią. To tyle w kwestii matematyki. Jeśli chodzi o moją opinię o tym dotychczasowym okresie to tym że prowadzi swoją politykę kadrową zaskoczony nie jestem. Tak robi każdy kto obejmuje podobne stanowisko, zarówno we władzach samorządowych jak i w podmiotach gospodarczych. Sposób w jaki to robi nie jest według mnie jakiś wyjątkowo zły lub dobry. Jeżeli już to zawiedziony jestem sposobem informowania społeczeństwa o działaniach bieżących i planowanych. Kilka razy już się na ten temat wypowiadałem i niestety nie widzę na razie zmiany na lepsze. Ale też "Sokole oko" słusznie zwrócił uwagę że media bocheńskie, w tym portale internetowe, również nie są bez winy. Czy któryś może się pochwalić że chciał przeprowadzić sensowny wywiad i spotkał się z odmową? Zamieszczanie "news'ów" na poziomie sprzedaży używanego samochodu jest żenujące. Dlatego zacznijmy może od tego żebyśmy zmobilizowali naszymi wpisami czwartą władzę do działania!
dawny

2015-02-13 17:20:02
Trzeba było, aby media śledziły i relacjonowały co się działo w Gminie za czasów Lysego. Reporterów nie można się było doprosić na sesje. Poza Czasem Bocheńskim (i to rzadko) żadne bocheńskie media nie miały zwyczaju śledzić obrad. Czasem stary wójt wzywał gazetę, czy portal do siebie i udzielał mocno piarowską wypowiedź. Dziennikarze w urzędzie nie mogli się niczego dowiedzieć bez "imprimarur" króla gminy. Może gdyby dziennikarze patrzyli mu na ręce, to dziś nie interesowałoby się tym okresem CBA.
Do Polak

2015-02-13 18:21:17
Myślałem że więcej tematów poruszysz np. lodowisko piszę tak bo dobrze sie czyta to co piszesz mimo że się w pełni nie zgadzamy:) Co do wywiadów miałeś dwa słynne już wywiady jeden w TV Kraków drugi w gazecie(który też pojawił się na naszych portalach) Co do dziennikarzy to np. bochnianin zrobił wywiad z burmistrzem starostą nawet z wójtem Rzezawy o ile dobrze pamiętam. Więc raczej nie w dziennikarzach tkwi problem że takowy konkretny wywiad się nie ukazał tak mi się wydaję Ps. Pasowało by wsiąść w tą terenówkę póki nie sprzedana i sprawdzić te drogi mam rację Polak? http://kbc24.pl/katastrofalne-zimowe-utrzymanie-drogi-w-lapczycy-list-mieszkanca/ Przyznaję się że nie glosowałem na obecnego wójta może dlatego trochę więcej wymagam aby mnie przekonał do siebie...
wyboraca

2015-02-13 19:47:14
odczepcie się od Bzdeka ,żal wam że jest to gość pełnej kultury i elegancji. Jest słynne powiedzenie "jeszcze się taki nie narodził aby wszystkim dogodził"
petent

2015-02-13 20:09:07
"żal wam że jest to gość pełnej kultury i elegancji" no to żeś mnie rozbroiła kobieto, pełen kultury jak się nie odzywa to tak, co do elegancji to nie wystarczy dobry garnitur żeby elegancko wyglądać, trzeba też jeszcze mieć czyste buty do tego żeby słoma z nich nie wystawała
Polak

2015-02-13 21:44:09
Gdy wypowiedzi są na poziomie to przyjemnie wziąć udział w dyskusji. Odpowiadając moim przedmówcom to: nie mam żadnych uwag do kultury pana Bzdeka. Sęk w tym że wychowanie to jedno a zarządzanie, aktywność czy kreatywność to zupełnie co innego. Myślę że jest to oczywiste i nie ma się co rozpisywać. Uwaga że nie napisałem o lodowisku. Fakt, jeśli oceniać politykę kadrową obecnego wójta to sytuacja z zarządcą lodowiska budzi kontrowersje. I nie chodzi mi tu o osobę p. Zająca,ani o jego zatrudnienie w sytuacji gdy obecny dyrektor jest niedysponowany. Bardziej jestem zdziwiony i zaskoczony rozpisaniem konkursu na stanowisko które jak by nie patrzeć jest obsadzone. Rzetelność i zwykła ludzka uczciwość nakazuje aby jasno określić jaka w takim razie jest sytuacja będącego na zwolnieniu lekarskim dyrektora. I wreszcie sytuacja z drogami. Ta zima jest wyjątkowo łaskawa a mimo to ilość problemów z utrzymaniem dróg zaskakująco duża. Czy tym czy innym samochodem ale odpowiednie osoby z urzędu gminy powinny się problemowi przyglądać i monitorować pracę osób odśnieżających. I tego od pana Bzdeka zdecydowanie oczekuję. Natomiast co do wywiadów które przywołaliście to o ile pamiętam były w trakcie kampanii wyborczej. Mnie raczej chodzi o stałe monitorowanie działań urzędu gminy przez nasze media a nie szukanie tylko okazjonalnych wywiadów czy sensacji. To tyle moich mądrości. Wszystkich pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
1111111

2015-02-13 23:32:15
20 lat rządów pana Byłego Wójta już minęło szacunek mu za to ,różnica i wygrana dużą ilością głosów ( ponad 700 ) obecnego Wójta świadczy o tym że społeczeństwo Gminy Bochnia chciało i potrzebowało pewnych zmian więc dajmy nowym władzom trochę czasu na ich realizację .Pan Wójt Lysy miał też swoich ludzi którzy mu pomagali i doradzali chociaż zawsze twierdził że jest nieomylny .Pozwólmy więc panu obecnemu Wójtowi pracować dla dobra Gminy Bochnia . Gmina Bochnia ma prawie 20 tys .mieszkańców i potrzebuje nowego poglądu na sprawy ją dotyczące.Pozdrowienia dla Mieszkańców.
Do Polak

2015-02-14 11:09:07
No widzisz nie zawsze trzeba się kłócić jeszcze my co nic z tego nie mamy:) W zasadzie to się zgadzam z Tobą tylko ta polityka kadrowa naprawdę jest tak ok? Zauważyłeś że wzrasta zatrudnienie w gminie? A przychodzące osoby na pewno nie zarabiają najniższej krajowej... Obawiam się aby nam szybko podatków na to nie podnieśli lub kredyty na to nie poszły... Ciekawym też czy to będzie standard teraz że jak ktoś pójdzie na l4 to na jego miejsce będzie konkurs rozpisywany? A co jak wróci? Będzie inspektor i dyrektor ?Takie moje przemyślenia jak w takim tempie będą zatrudniać to chyba w gminie piętrowe biurka będą Taki żart na koniec :) Pozdrawiam
Jozek

2015-02-14 11:17:25
Wszyscy pamiętamy jak było na wyborach. Filmy o wójcie- Hitlerze, nagonka na fundacje pomagająca szpitalowi - w ktorej działa wojt , roznoszon po domach negatywna propaganda. Teraz przychodzi wielkie rozczarowanie bo Bzdek jaki jest - każdy widzi. Totalna pomyłka. Zatrudnianie kolesiów, arogancja, brak rozeznania w sprawach gminy. Do tego obietnice bez pokrycia, unikanie spotkań z sołtysami, brak ogłady. A propos, Hitler doszedł do władzy także w sposób demokratyczny, bo Niemcy chcieli zmian. Dokładnie tak samo na fali zmian demokratycznie wybranym prezydentem został w 199r Wałęsa ale 5 lat pózniej przegrał demokratycznie z postkomunista Kwasniewskim. Teraz poparcie dla obu panów sięga ok. 3%. Ciekawe ilu zwolenników ma dzisiaj Bzdek : 5 czy 10 % ?
Zaufany

2015-02-14 12:57:10
Dobrze aby CBA zobaczyło do dokumentów jak ziemie orną przerobiono na teren przemysłowy na potrzeby kolegów byłego Wójta nie patrząc na sąsiedztwo domów mieszkalnych jednorodzinnych.Oczywiscie wszyscy wiedzą ile kosztuje metr kwadratowy jednej i drugiej ziemi.........!!!!!!!!!!!! według zasady przybłęda i kanalia rządzić nie będą dla <myśliwych> pozdrowienia dla koła łowieckiego.........pamietam o WAS
List otwarty do Szanownego ex-wójta

2015-02-14 13:38:08
‘’Jerzy Lysy – dobry gospodarz- uczciwy człowiek’’ i …miłosierny samarytanin.- Właściwie to wyborcy w listopadzie ubiegłego roku zweryfikowali to słynne hasło skoro postawili ‘’ciemno’’ a nie na uczciwość i gospodarność przez ostatnie lat dwadzieścia powszechnie doznaną. Nawet protekcja niebios , a to za przyczyna czcigodnego kanonika chełmskiej parafii , na nic się zdała – ‘’łaska ludu na pstrym koniu jedzie’’. Ale na bok sentymenty bo rozchodzi się o tego miłosiernego samarytanina.Analizując historie znanego hotelu Florian dochodzę do przekonania że i ten przydomek ‘’miłosierny samarytanin ‘’Panu się należy . To skoro coś z historii to bazuje tylko wyłącznie na faktach nieco dodając własnych spostrzeżeń. I tak jak informują miejscowe portale internetowe z dnia 23 maja 2009 Stalprodukt FLORIAN sp. zoo wystawia na sprzedaż w formie przetargu hotel Florian za wyceniona kwote 2,7mln zł (netto do tego dochodzi VAT), który to zakupuje wójt Gminy Bochnia za 2,8 mln zł. Dalej portale rozpisują się jaki to wspaniały interes wójt zrobił bo wycena rzeczoznawcy z gminy opiewa na 6,1 mln zł , przy czym sam wójt (jak owe portale podają) tenże hotel wycenia na 7-8mln zł. Pogratulował by sam Rockefeller – toż to z 2,7 mln zł do 8 mln- przebitka 2,5 razy i to w jaki prosty i szybki sposób .Pech chce że w pamiętnym roku 2010 powódź oszwabia niemiłosiernie gminę i ku zdumieniu hotel by ratować budżet zostaje wystawiony ‘’pod młotek „ za cene ..5,7 mln zł. Zważywszy ,że ta wiadomość nosi date 24 czerwiec 2010 – czyli zaledwie 13 miesięcy od wyceny za nawet 8 mln zł to według tego na przeciągu czasu 13 miesięcy wartość hotelu spada o 2,3 mln co daje dokładnie 176 923 zł co miesiąc !!!!!. Przetarg w listopadzie 2010 nie znajduje nabywcy , ponowny również – brak chętnych-w czym właściwie tkwi problem . Tutaj może też historii ale własnej – paręnaście lat temu szykując się do zawodu pośrednik obrotu nieruchomości (na owe czasy zawód licencjonowany) musiałem sporządzić co najmniej trzy operaty szacunkowe czyli dokonać wyceny wartości nieruchomości przeznaczonej do celów handlowym.Wiem że na taką wycene oprócz wartości gruntu ( tzn. stan pierwotny),wartości nieruchomości zabudowanej ,lokalizacja itd. zasadniczo wpływają realia rynku czyli krótko – ile ja na tym zarobię użytkując tą nieruchomość lub ją sprzedając.Hotel miał pełnić funkcje budynku UG z powodu miedzy innymi ciżby jaka panowała przy w siedzibie na Kazimierza Wielkiego – faktycznie była . Nie chce wchodzić w Pana sprawy kadrowe ale ciżba urzędników tam pracujących była tak wielka że czasem nie było miejsca na petenta ale to całkiem inna bajka . Czy kupując tenże robociarski, bezgwiazdkowy, pare lat nieużytkowany gmach liczyl Pan koszty adoptacji pod cele użyteczności publicznej (5 kondygnacji bez windy), czy liczył koszty użytkowania np. ogrzanie kubatury ponad 11 tyś metrów , 88 pokoi ? Ale wracam do wyceny sporządzonej przez sprzedającego tj spółkę Stalprodukt – Florian postawioną wtenczas w stan upadłości – opiewa na kwote 2,7 mln zł i śmiem twierdzić że kwota ta to wartość stanu pierwotnego czyli działki – licze – 2700 000 zł podzielone na 62 ary (powierzchnia działki) = 43 tyś za ar- faktycznie odpowiada to realiom rynku na rok 2009, obecnie ma tendencje spadkowe.Ale co z hotelem , taki wielki, taki mocny styl „późny Gierek „ żelbet i pustak pianowy- i w tym właśnie szkopuł.Potecjalny kupiec zastawiał się jakie będą koszty rozbiórki tego bezproduktywnego kolosa celem doprowadzenia nieruchomości do stanu pierwotnego tj. gołej działki.A więc operat wykonany rzetelnie powinien zakładać wartość tejże 62 arowej działki pomniejszoną o koszty wyburzenie tego ‘’straszydła’. Zakładam hipotetycznie że np. w miejscu hotelu Florian stoi 5 –cio gwiazdkowy Marriott – czy znajduje on potencjalnego kupca za ..5,7 mln zł – nie bo potencjalny kupiec wolałby taki kupić za 57 mln z lokalizacją Warszawa – Śródmieście a nie w Bochni nad Babicą , a więc Marriott w Bochni stałby pusty ze względu na swój wysoki standard nie znajdując gości czyli generując straty . .W przypadku zakupu Floriana od upadłej spółki wszystko poszło zgodnie w świetle prawa – wykonano operat, wystawiono przetarg .trzy razy stuknięto –o dziwo kupujący stwierdza że ubił doskonały interes.Odnosze nieodmiennie wrażenie tym który właśnie ubił ten doskonały interes to bankrutująca spółka Stalprodukt Florian.Wracam do faktów – 26 września 2014 jeden z portali internetowych relacjonując zebranie osiedlowe na ‘’ Słonecznym”tak donosi - mieszkańcy utyskują na na obskurny i straszący widok Floriana , że obawiają się skazani na jego sąsiedztwo o bezpieczeństwo własnych dzieci itd.A dalej pisze że burmistrz wyegzekwował od Gminy 50 tyś zaległego podatku od tejże nieruchomości co stało się przyczyną konfliktu zakończonego przed SKO w Tarnowie ale wójt przegrał bo nie udowodnił że obiekt ten rzekomo pełniący funkcje magazynu sprzętu p-powodziowego jako obiekt użyteczności publicznej od podatku jest zwolniony .Znamienny jest tam przytoczony fakt że stało się to po przeprowadzonej kontroli , która wykazała że jedynym sprzętem który w jakiś sposób może służyć podczas powodzi to…. para kaloszy.Komisja nie wnikała czy owa jedyna „ruchomość” wchodząca a cześć składową majątku Floriana należy do obecnego czy poprzedniego właściciela .Ja domniemam że tenże prezes upadłej spółki na wiadomość ze wójt Gminy do sumki 2,7mln zł dorzucił jeszcze 100 tyś z radości wyskoczył z przytoczonego tutaj obuwia i odbył na pieszo i boso pielgrzymkę dziękczynną do Medziugore (Bosnia-Hercegowina) za znalezienie tak dzielnego i miłosiernego samarytanina. A tak przy okazji – co by Wójt zrobił gdybym się dowiedział że to ja właśnie nie zapłacił 50 tys należnego podatku przy czym fakt ten świadomie zatajał lub w celu uzyskania korzyści potwierdzał nieprawdę w dokumentach ? ale to całkiem inna bajka. By jednak ktoś pomyślał żem nader upierdliwie uszczypliwy wobec Was – szanowny ex wójcie proponuje następujące rozwiązanie a raczej zakład – jeżeli niezależny rzeczoznawca majątkowy wykona ponowny rzetelny operat szacunkowy np. taki jaki idzie do banku czyli z tendecją zawyżania niż obniżania wartość nieruchomości i przyzna racje Panu to ja zgodnie rzeczonym zakładem za taki operat rzeczoznawcy płace własnym sumptem .Mało tego to racji tegoż wpisu ukazuje się w środkach przekazu publicznego moje szczere przyznanie do błędu i przeproszenie Pana. Gdyby jednak stało się inaczej i racja była po mojej stronie oczekuje vice-versa . Czy Szanowny ex –wójt taki zakład przyjmuje ? Oczekuje odpowiedź – z pozdrowieniami – Jawień Mirosław.
Polak

2015-02-14 13:45:19
Niestety nie wiem jak tytułować tak ciekawego rozmówcę ( "do Polak") ale z przyjemnością wymienia się poglądy. Sygnalizowane przez Ciebie koszty funkcjonowania UG to oczywiście ważna sprawa. Myślę że monitorowanie tego nie będzie skomplikowane. Proponuję poczekać aż ruchy kadrowe się zakończą i za pomocą naszych kochanych mediów wymusić przedstawienie przez wójta raportu otwarcia, w tym finansowego. Myślę że nasi zacni radni też powinni być tym zainteresowani jako było nie było przedstawiciele społeczeństwa. Zawsze z przyjemnością z Tobą podyskutuję. Na koniec jeszcze uwaga do Józka. Chłopie, wyluzuj i ochłoń. Wrzuciłeś do jednego gara Hitlera, Wałęsę, Kwaśniewskiego i na koniec Bzdeka. Co taki jazgot wnosi do naszego życia? A Tobie sprawia przyjemność taka bezsensowna paplanina? Sugeruję chwilę refleksji i skierowanie swojej inwencji oraz aktywności na bardziej pożyteczne tory. A póki co wszystkim miłej soboty bo pogoda jak marzenie :-)
Polak do Mirosław Jawień

2015-02-14 13:57:26
Uff, trochę tego Pan napisał ale ciekawie się czytało. Gdyby zamiast wulgaryzmów i bzdur częściej pojawiały się tu takie wypowiedzi to i można by ciekawie podyskutować i redakcji wzrosły by odsłony. Niecierpliwie będę czekał czy p.Lysy podejmie zakład. Pozdrawiam.
E.

2015-02-18 09:48:24
Brawo! Popieram wójta Marka Bzdeka. Bardzo dobre posunięcia. Profesjonalizm i zaangażowanie. Nie żałuję oddanego głosu.
Lol

2015-02-18 12:57:21
No chłop się tak zaangażował żeby swoich "kolesiów" pozatrudniać, że głowi się i głowi nad tym ile etatów jeszcze musi wygospodarować i że w październiku kasa się skończy i trzeba będzie kredycik brać na utrzymanie tego całego towarzystwa .. ;)
Jawień do Jawnia

2015-02-18 21:04:36
Ja też z domu nazywam się Jawień i nie życzę sobie aby moje nazwisko było szargane przez jakiegoś typa o tym samym nazwisku. Od wielu lat odwiedzam moja rodzinę koło Bochni i zawsze mówią mi ile dobrego zrobił pan Lysy dla Gminy Bochnia. Dużą ilość jego inwestycji widziałam na własne oczy. Ujadanie na byłego wójta oznacza to zwykła zawiść małych ludzi. Zakup Floriana był dobrym interesem. Teraz mozna tam zrobić Szkołę Muzyczną.
hipster

2015-02-19 16:22:09
Był doskonałym zakupem,tylko jeszcze się nikt na tym pomimo upływu lat nie poznał! Mało tego że może tam powstać szkoła i to nie jedna to jeszcze przedszkola ,banki i wspaniała restauracja . Trzeba czasu żeby doceniono geniusz zakupowy i intuicję byłego wójta.
propozycja

2015-02-19 22:04:29
ludzie głośno mówią że trzeba połaczyć miasto z gminą , wywalić na zbity pysk bzdeka i kolawińskiego i ogłosić nowe wybory na burmistrza miasta i gminy jako jednego samorządu.
Popieram propozycję

2015-02-20 12:42:13
Należy zrobić tak jak chciał Pająk - połączyć Gminę z Miastem ! W myśl zasady "kto mieczem wojuje to od miecza ginie"
abc

2015-02-24 01:31:36
A dlaczegóż to taka cisza i brak informacji o tym kto jedynie spełnił warunki pod niego przygotowane i zajmie stanowisko w gminie po p. Gabrielu? A komisja konkursowa jaka profesjonalna, a kandydat jaki fachowiec z pełnymi kwalifikacjami! Jakoś Czasowi nie po drodze publikować to, co inni już dawno zrobili?? Opóźnia informację? Bochnianin już podał informacje a tu nic? Solidarny Samorząd solidarnie działa, solidarnie atakuje, solidarnie zajmuje stanowiska. Kto jeszcze został? Korta, Pająk? I cała armia emisariuszy z Siedlca! Bo przecież nie po to chodzili po domach żeby nic z tego nie mieć. Tyle pracy nie może iść na marne! Zamiast szczekać na Wójta Lysego przypatrzcie się co się w Gminie Bochnia dzieje! Jeszcze go będą wieśniaki prosić żeby wrócił, bo na Bochnianinie już jeden z Siedlca pisze o referendum. A ja się cieszę, dobrze tak prostakom, którzy nie mieli swojego rozumu tylko słuchali bredni i kłamstw opowiadanych po domach w plugawej kampanii przeciw Lysemu. I to sami katolicy, przykładne rodziny,szafarze łask. Macie łaskę bo tak Pan Bóg pomaga ludziom przejrzeć na oczy. Tak się musiało stać żeby ludzie mogli oddzielić ziarna od plewy ludzi dobrych od złych, uczciwych od karierowiczów. Mam pewność, że jak dla niektórych dobrze się zaczęło tak się bardzo szybko i źle skończy. Czas działa na niekorzyść nowej ekipy,która nic nie robi tylko dziali stanowiska między swoich. Solidarnie. I popatrzcie Państwo - mamy nowe znaczenie słowa"solidarność". Pozdrawiam wszystkich tych którzy prawidłowo rozumieją słowo "SOLIDARNOŚĆ"
Do "abc"

2015-02-24 08:12:55
Popieram w 100%
Nick:

2015-02-24 15:19:21
Lucynka robi co Pan każe, ciekawa jestem kogo jeszcze zatrudnią , ale koniec gminy jest nie daleki. Na nic pieniędzy nie ma - na audytora jest.
do czarnowidza

2015-02-26 00:51:53
Posiedzisz niedługo ty jak będziesz tak dalej miotał kalumnie człowieczku.Może z czarnowidza zostaniesz jasnowidzem?
REKLAMA