Bochnia wydarzenia

wtorek 16 lutego 2016 20:52:16

Nowy lokal biura poselskiego PiSNowy lokal biura poselskiego PiS

Dziś odbyło się uroczyste poświęcenie nowego biura poselskiego Prawa I Sprawiedliwości w Bochni. Do tej pory znajdowało się ono przy ulicy Trudnej. Nowy lokal usytuowany jest w w budynku PSS Społem, Rynek 9 (wejście od Pl. św. Kingi).



W uroczystości wzięły udział dwie posłanki PiS z naszego terenu: Józefa Szczurek – Żelazko z Brzeska i Urszula Rusiecka z Wieliczki. Obowiązki służbowe nie pozwoliły natomiast przyjechać do Bochni Włodzimierzowi Bernackiemu, posłowi z Proszowic.

Oprócz parlamentarzystów w nowym biurze poselskim gościli też: wicewojewoda Józef Gawron, wicestarosta Józef Mroczek, przewodniczący klubu PiS w Radzie powiatu, Mariusz Zając, wójtowie wszystkich bocheńskich gmin, a także radni z ramienia Prawa i Sprawiedliwości.
Zabrakło natomiast burmistrza Bochni. Miasto reprezentował przewodniczący Rady Miejskiej, Jan Balicki.

Uroczystego poświęcenia lokalu dokonał ks. Rafał Jagoda z parafii św. Mikołaja.

W-ce wojewoda Józef Gawron, radny Mariusz Zając i w-ce starosta Józef Mroczek

Napisz swój komentarz:

Nick:

Komentarz:

By uniknąć spamu wpisz kod z obrazka:

Komentarze użytkowników

Czasbocheński nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo, naruszajace dobra osób trzecich lub wypowiedzi prawem chronione mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

hehe

2016-02-16 21:15:11
no jeszcze tam kolwinskiego brakowało,na darmową biesiadę i popitki(>
dokładny

2016-02-16 21:26:02
Przewodniczący Rady Miasta to raczej Jan Balicki, chyba, że na drugie ma Krzysztof- albo z bierzmowania.
Krzysiek

2016-02-16 21:46:07
Promujcie nieswoich, a Bochnia dalej będzie zaściankiem.
Andrzej

2016-02-16 21:54:33
Jak patrzę na Mroczka i Zająca, co to w układ PSLowski weszli, to trudno mi wierzyć w dobrą zmianę. Ciekawe ilu jeszcze takich w PiSie jest. Dobrze, że przynajmniej prof. Bernacki i jeszcze paru honorowych gości nie wzięli w tym udziału.
Andrzeju,

2016-02-16 22:12:32
Andrzeju, zgadzam się z Tobą i cieszę się, że są ludzie prawicy, którzy mają odwagę o tym głośno mówić. Prof. Bernacki, podobnie jak większość członków bocheńskiego PiSu jest zbulwersowany powiatowymi działaniami, koalicją i dobrowolnym oddaniem władzy. I to jeszcze komu!!!
zając POparł POpajakowego bzdeka i dostał POsa

2016-02-16 22:24:31
ten zając POparł w wyborach POpająkowego bzdeka. w nagrodę dostał od bzdeka POsadę kierownika basenu w proszówkach. to jest ordynarne koryciarstwo z którym POdobno miał walczyć PIS !!!!!!!!!!!!! co na to panie i panowie POsłowie z PIS ??????
???

2016-02-16 22:45:54
Ciekawe jak długo jeszcze będzie tolerowana hipokryzja do kwadratu powiatowego PiSu. Zgadzam się z poprzednikami, Mroczek i Zając jako twarze PiSu to najlepsza droga do kompromitacji tej organizacji na bocheńszczyźnie. Działalność tych panów kompletnie rozmija się z oczekiwaniami i poglądami elektoratu.
na maxa

2016-02-16 23:02:57
Ma ci miasto Kosturkiewicza, gmina Zająca, a powiat Mroczka. Cudowna konstelacja do zniechęcania ludzi i wyborców. Daleko z takimi koniami PiS nie zajedzie. Mówią w mieście, że co mądrzejsze twarze PiSu już od dawna dystansują się od tego egzotycznego tercetu.
Ciekawe, że

2016-02-16 23:06:11
nie było radnych z miasta, nieprawdaż?
Pięknie

2016-02-16 23:56:14
Lubie czytać komentarze pod zdjęciami p. Zająca, zawsze piszą je te same osoby, wylewając żółć z powodu przegranych wyborów samorządowych.
eskelon

2016-02-17 07:33:24
promujcie te babsztyle w Wieliczki i Brzeska, to się nigdy nie doczekamy na swego posła
Pięknie

2016-02-17 08:37:35
Nie lubię oglądać jak Zajac fotografuje sie przed cudzymi osiągnięciami. Najpierw basen i lodowisko ktore ktos inny wybudował a on przechwala sie bzdetami ktore tam zrobił . Teraz jednak Zając chlubi sie największą głupotą bochenskiego PISu - pogrzebaniem w wyborach szansy dla bochenskiego kandydata na posła . Gdzie był aparatczyk PIS Zajac gdy Czesak wpisywał przed wyborami na pisowskie listy 2 bochenskich kandydatow, chociaz wiadomo było ze to zmniejsza szanse każdego z nich ? Proszowice, Brzesko, Wieliczka miały po 1 kandydacie i teraz maja posłów.
korekta

2016-02-17 08:38:09
poprawcie błąd: nie Krzysztof Balicki, tylko Jan Balicki !!!!
olaf

2016-02-17 09:53:46
heheh zajac sie prezy do fotek ale pewnie zabronili mu sie wypowiadac bo strasznie sepleni i nic madrego nie ma do powiedzenia
Prawda

2016-02-17 10:14:23
Jakby nie Mariusz Zając to bocheński PiS stracił by już wszystko w moich oczach. On robi to z poczucia misji a nie koryta i to mu się chwali. A, że kogos szlak.. Że komuś się chce to co zrobić.
do tego powyżej

2016-02-17 11:04:05
Mariusz "Prawda" Zając - nie ma to jak autopromocja, haha
Mariusz Nie-dla-koryta ?

2016-02-17 11:38:56
Ha, ha, ha, ha, .... To już jakieś jaja na całego.
jipi

2016-02-17 15:02:11
co to z laluś ? ten pierwszy z prawej wygląda mi na jakiegoś przydupasa prezesa PiSlamistów
g...o prawda

2016-02-17 18:23:12
gdyby nie to ze zajac byl jedynka pis-u to dostalby mandat ale nie radnego a za zle parkowanie, misją zajaca jest dogadac sie z PeOwcem bzdekiem za ciepla posadke dyrektora basenu i lodowiska i korytowanie . Zajac powinien tak jak kiedys calka byc usuniety z pis-u za ukladanie sie z PeOwcami,
Madzia

2016-02-17 18:32:10
jakie to towarzystwo głupie - wpuszczają do Bochni dwie nowe paniusie z sąsiednich powiatów - czyżby nie wiedzieli, że przy następnych wyborach będą im odbierać głosy? Chyba że Mroczek i Zając są po to, żeby pilnować, by z Bochni nigdy nie wyszedł ktoś, kto będzie w Warszawie dbać o nasze interesy. Wtedy trzeba szybko pogonić obu panów. Zauważyliście też, że prawie nie było ludzi z miastowego PiS - tylko same powiatowe, pożal się Boże! radne
Bondi

2016-02-17 20:06:49
Po dłuższym bezrobociu kolejni po PO działacze lewicowi dostali pracę na publicznym groszu. Będą się teraz trzymać tego koryta ile wlezie i będzie coraz więcej działaczy do wykarmienia. Polska urośnie w siłę jak nic.
Obiektywnie

2016-02-18 00:23:37
Prawie wszystkie moje wpisy atakuje "Madzia"? Co do PiS-u bocheńskiego to potrzeba zmiany, dobrej zmiany. Kosturkiewicz wyświechtany malkontent nie mogący się pogodzić z porażką, Mroczek dziadek bez charyzmy i stylu, Balicki sam nie wie co chce. Rozgrywa ich wszystkich Brzesko. Niech stery w bocheńskim PiS-ie weźmie np. Piotr Dziurdzia (doktor AGH wyważony i otwarty na kompromis) a nie jakiś tam Zając otwarty na szybką karierę. Ugaście wewnętrzne konflikty to nie będzie Wami rządził gość z Brzeska.
do Obiektywnie

2016-02-18 06:29:44
Pełna z Tobą zgoda, ale słuchy chodzą, że Piotrek Dziurdzia chce się od tego syfu odseparować. Trochę (może więcej niż trochę) szkoda, ale w gruncie rzeczy to za porządny gość na takie towarzystwo. Ci którzy go bliżej znają wiedzą o co chodzi.
Paul

2016-02-18 07:32:21
Do "do obiektywnie"- co w tym temacie ma do powiedzenia Radny Piotr Dziurdzia;
uio

2016-02-18 07:59:24
precz z zającem
Co nam PIS da ?

2016-02-18 09:07:37
Obiektywny i Madzia to dwa zwalczające się skrzydła PIS-u w w Bochni. A ja zastanawiam się co nam PIS DA ??? To samo co POwszechnie nielubiane PO czyli oPiSywane przez Orwella - uPOlitycznienienie państwa !!!!
Co nam PIS da ?

2016-02-18 09:07:44
Obiektywny i Madzia to dwa zwalczające się skrzydła PIS-u w w Bochni. A ja zastanawiam się co nam PIS DA ??? To samo co POwszechnie nielubiane PO czyli oPiSywane przez Orwella - uPOlitycznienienie państwa !!!!
Co nam PIS da ?

2016-02-18 09:07:51
Obiektywny i Madzia to dwa zwalczające się skrzydła PIS-u w w Bochni. A ja zastanawiam się co nam PIS DA ??? To samo co POwszechnie nielubiane PO czyli oPiSywane przez Orwella - uPOlitycznienienie państwa !!!!
Co nam PIS da ?

2016-02-18 09:08:14
Obiektywny i Madzia to dwa zwalczające się skrzydła PIS-u w w Bochni. A ja zastanawiam się co nam PIS DA ??? To samo co POwszechnie nielubiane PO czyli oPiSywane przez Orwella - uPOlitycznienienie państwa !!!!
Madzia i Obiektywny

2016-02-18 11:17:02
Mariusz Zając od lat buduje PiS w Bochni i tak na prawdę nic z tego nie ma. Dostał najwięcej głosów na radnego i co? Nawet Członkiem Zarządu nie został, czy jakby był tam dla kasy, to by się na to zgodził? Szanuje p. Dziurdzie, ale jest on zbyt podobny do Kosturkiewicza. Bochnia nie ma więcej czasu więc reasumując: p. Zając idealny nie jest, ale ideałów w Bochni brak, więc go popieram.
Paul

2016-02-18 13:20:48
Patrząc z boku- M.Zając, w Mieście "nie istnieje";
do Paula

2016-02-18 13:52:28
Tylko, że pan Zając o tym jeszcze nie wie ;) i myśli, że jest inaczej, także i w innych kwestiach, np. takich, że zachował cnotę odbierając łupy polityczne, fuchę na basenie, od nowego wójta, którego wymyśliła PO. Biedny ten PiS, jeżeli takimi narcyzami próbuje budować struktury. To będzie naprawdę bieg na krótką metę.
Obserwator

2016-02-18 14:48:52
Śledzę życie polityczne w Bochni od kilkunastu lat i wychodzi mi, że prawica, teraz PiS cierpi na tę samą, jak widać nieuleczalną chorobę, która skazuje ich zawszw na porażkę. Można ją opisać jako przerost ambicji nad możliwościami i kompetencjami. Może się mylę i oceniam niesprawiedliwie, ale jakie kompetencje ma pan Zając, aby aspirować do Zarządu Powiatu, co takiego w życiu zawodowym osiągnął i jaką Sorbonę ukończył? Mówią, że podobno nosił teczkę za posłem Czesakiem, sam nie widziałem, ale to chyba trochę za mało, i niezbyt efektownie w CV by wyglądało. A pan Mroczek? Czym się w życiu zawodowym wykazał? Słyszeliście kiedyś w akcji reprezentanta 100 tys. powiatu, jak na sesji składnie udziela logicznych i spójnych wypowiedzi? Jego wyraz twarzy sam świadczy, że się wstydzi chyba sam za siebie. I jak ma być dobrze na tej naszej prawicy?
Obiektywnie

2016-02-18 15:17:18
"Co nam PiS da?" włożyłeś mnie do szufladki a mnie tam nie ma... Może "Madzia" jest z jakiejś frakcji PiS-u, ja nie. PiS cenię bardzo wysoko za ideały, przekonania i konsekwencję lidera J. Kaczyńskiego. Nie lubię ich i to mocno za podjazdy, lokalne gierki, patent na nieomylność i pychę. Tak to już jest, że w takim grajdole jak Bochnia zbyt wiele jest ambitnych miernot upośledzonych moralnie, pomimo wyższego wykształcenia czy tytułów naukowych. I "nasz" bocheński PiS na tym cierpi. Ci którzy mogliby pociągnąć - jak choćby P. Dziurdzia stoją dwa kroki z tyłu nie chcąc się narażać na ataki szczekaczy. To niedobrze, że prym wiodą wykształciuchy mieszające we wszystkim, to niedobrze, że prym wiodą przeciętniaki z wątpliwą kartą opozycyjną i bez talentu do działania. Mimo wszystko - patrząc po wyborze nowego prezesa kopalni - mam nadzieję, że to się szybko zmieni.
grzybiarz

2016-02-18 15:25:07
A prowdziwek z rajbrotu byl?
Zatroskany Trosek

2016-02-18 16:13:00
Jak to z łatwo zeszliśmy z tematu otwarcia biura na rozważania o kondycji prawicy i PiSu wokół nas. Nie trzeba być wnikliwym analitykiem, aby wywnioskować, że większość komentarzy, to jakby ludzie sympatyzujący z PiS pisali, ale zatroskani, może i trochę przerażeni i sfrustrowani kondycją jego reprezentantów. Sam do nich należę. >Obiektywnie< dość celnie opisał w czym rzecz. Z charakterami wielu przedstawicieli PiSu w Bochni trudno się było identyfikować przez długi czas. Wydawało się, że coś się zmienia w lepszą stronę w ostatnich latach, uaktywniły się osoby, które się dobrze kojarzyły. Ale te klimaty chyba się już skończyły, patrząc po tym kto zaczyna nadawać ton. Jak do łask wracają znowu miernoty, to i koniec łatwo przewidzieć.
DP Paul

2016-02-18 17:04:50
W gminie tez "nie istnieje" :)
niech mi ktoś wytłumaczy!

2016-02-18 17:28:34
PiS wygrał wybory do rady powiatu i ma najwięcej radnych, więc dlaczego głównym starostą nie jest ktoś z PiS tylko z niepopularnego PSL! Czy jest jakieś logiczne wytłumaczenie dlaczego PiS oddał władzę PSLowi???
ja ci wytlumaczę

2016-02-18 18:11:46
W radzie powiatu PiS ma więcej radnych niż PSL ale liczy się jakość a nie ilość.
czy to prawda ?

2016-02-18 18:27:18
czy to prawda że jeszcze w tamtym roku Zajac zatrudnił na basenie i lodowisku swoją siostrę ????? ciekawe czy zrobił to sam czy tez kazał księgowej . a może dla zmyły Bzdeku przyjął ja do UG i oddelegowal ?????? jeżeli to prawda to koryciarstwo tego młodego aparatczyka przeszło wszelkie granice !!!! dorwał się do konfitur w powiecie i gminie , teraz karmi na basenie siebie i rodzinkę !!!! co na to pan Dziurdzia, ktory zasiada w krajowych wladzach PIS ?????? czy udaje ze o niczym nie wie ????? bo gdyby wiedział o tych sprawkach Zająca to już dawno wywaliliby go z PIS !!!!! czy znowu Bochnia musi być przykładem patologii ????? tym razem patologia dotyczy nowej partii rządzącej, ktora w niczym nie różni sie od POprzedniczki !!!!!
Gin

2016-02-18 19:43:04
Zając wyrwał się jak gin z butelki spod kontroli Mroczka, Dziurdzi i Bernackiego, bo ma mocne plecy Czesaka. Ot, tajemnica jego kariery od teczkowego do lansera.
romek

2016-02-19 10:09:39
zajac zatrudniajac swoja siostre (Magde F.) na basenie i lodowisku powierdzil ze jest tylko aparatczykiem karierowiczem partyjnym i nikim wiecej
Tak mysle

2016-02-19 16:37:16
Biura w Bochni były potrzebne, jedno to za mało.
do ja ci wytłumaczę

2016-02-19 17:14:18
Więc dlaczego tak potężna partia jak PiS nie skierowała do rady powiatu tej "jakości", o której piszesz??? Ilość bez jakości = utrata władzy, ośmieszenie partii i odpływ bocheńskiego elektoratu.
Mariusz Zając

2016-02-20 07:12:21
A ja cenię pana Zająca i bardziej mu ufam niż innym z PiSu. Wyrasta na mądrego i samodzielnego działacza. Zawsze miły i uśmiechnięty. Mądry i ambitny gość. Robi doktorat z pomocy społecznej i podyplomowe studia z zarządzania. Chłopak jeszcze trzydziestki nie ma a tyle już zrobił. Powodzenia panie Mariuszu. Niech się pan nie daje stłamsić internetowym hejterom. Zazdrość i zawiść przez nich przemawia.
romek

2016-02-20 07:54:11
On niech lepiej skonczy jakas szkole bo ignacjanum do ambitnych nie nalezy. Pamietam go ze szkoly jaki byl "orzel" a seplenienie zostalo mu do dzisiaj. Ciekawe czy inni dzialacze parti PIS tez zatrudniaja najblizsza rodzine w jednostce ktora kieruja rownoczesnie zwalniajac dobry i doswiadczonych pracownikow. Zajacu nawet w garniturze na zdjeciu obok posla czy wojewody to inteligencji i rozumu od tego ci nie przybedzie
Felix

2016-02-20 10:38:16
Wygląda na to, że Czesak upaja się brukselskimi zaszczytami, a w Bochni niezłą minę pozostawił. Zając jeszcze niejeden numer PiSowi wykręci, zwłaszcza jeżeli, jak mówią, pozostaje w bliskich kontaktach z PO.
ero

2016-02-20 10:42:51
z zgadnijcie kto jest konserwatorem na basenie w Bochni czyj to mąż i czy to też przypadek !!!!
Krzyś

2016-02-20 11:01:34
Im więcej kumam, tym mniej rozumiem. Ustalmy: Mroczek jest za PSLem, Zając blisko PO, Dziurdzia ponoć się już wypisał (nie dziwię się). To kto w takim razie jest z PiSu w PiSie?
Do Krzyś

2016-02-20 13:58:39
W PiS-e jest tylu ludzi z Bochni ilu mamy posłów czyli zero! Mimo że PIS w Bochni MIAŁ olbrzymie poparcie! Wyborcy nie są głupi choć niektórzy tak myślą!
marten

2016-02-20 18:47:30
Pan prof. Zając zrobił najwięcej dla basenu od lat. Zawistne lemingi nie moga sie z tym POgodzic
Hejt stop

2016-02-21 00:36:18
Jedna i ta sama zła strona mocy zalewa Internet paszkwilami pod adresem pana Zająca i nowego wójta. To są bardzo chamskie, czasem wulgarne teksty, pomówienia i zniesławienia. Panie Mariuszu - niech się pan nie daje, niech pan walczy. Liczę na to, że ktoś pana pokroju przejmie władzę w powiecie bocheńskim, bo to PiS powinien rządzić. Zawsze można zrobić przetasowanie i dobrą zmianę.
jacekk

2016-02-21 07:57:41
zajac co z ta siostra? ile jej placisz? kogo teraz z rodzinki zatrudnisz? moze tatusia? do ochrony basenu - przeciez ma doswiadczenie resortowe w MO
Do Hejt Stop

2016-02-21 09:21:21
Masz rację bo sam nie lubię hejt-u Ale hejtowania tu jest bardzo mało. Większość to krytyka moim zdaniem zasłużona... Ps. A tak z czystej ciekawości jak upubliczniano(wiadomo kto) hejtujący film z hitlerem na byłego wójta tez byłeś oburzony?. Bo ja coś czuję że nie:)
Wyborca PiS

2016-02-21 09:51:00
Mariusz Zając to prawy człowiek i nadzieja bocheńskiego PiSu. Właśnie dlatego pewni ludzie chcą go zniszczyć, bo wiedzą, że im zagraża. Skandal. To są działania esbeckie i ubeckie. Polskich bohaterów narodowych - żołnierzy wyklętych też mieszano z błotem i robiono z nich bandytów. Mamy 25 lat wolnej Polski a nadal stosuje się zasadę JEŚLI NIE MOŻESZ ZNISZCZYĆ CZŁOWIEKA, TO ZNISZCZ JEGO AUTORYTET. Panie Mariuszu te wszystkie paszkwile na pana świadczą o tym, że pan jest prawdziwym człowiekiem prawicy. Bocheńscy PiSowcy (ci prawdziwi i bezkompromisowi) Pana popierają!!!!!!
tez wyborca

2016-02-21 10:39:26
hejt? bardzie krytyka wkurzonych wyborcow!!!! zajac wylumacz publicznie zwolnienie "w ramach oszczednosci" doswiadczonej pracownicy z basenu a na jej miejsce zatrudnienie siostry!!! chyba bedzie mowy odcinek wideobloga.....
Do wyborcy PIS

2016-02-21 11:57:23
Nu, zajczik, przestań wypisywać hymny na swoją cześć , bo wszystkim robi sie już niedobrze . Zanim cie wyrzucą z PiS-u za niegodne zachowanie , podaj sie do dymisji. Tak jak kiedys zrobił Hoffman. On przynajmniej jakoś zachował sie na koniec kariery.
nik

2016-02-21 13:42:41
nikt go nie popiera ! czy wy ludzie tego nie widzicie ! on jest pośmiewiskiem Bocheńszczyzny.
do nik

2016-02-22 22:29:58
Zając jest szansą dla bocheńskiego PiSu, aby odzyskał dumę i władzę. Młodzi ludzie o poglądach prawicowych głosują na Zająca. Czas najwyższy na kruszenie betonu!!!
Marta

2016-02-23 08:32:07
Zgadzam się z nik. Współpraca PiSowych narcyzów z PO jest dla nich dyskwalifikująca. Ciekawe co na to właściciel teczki, którą Zając za nim nosi?
DO POPRZEDNIKA

2016-02-25 16:06:21
Ale przecież PO była w koalicji z PSL, a powiatowy PiS oddał władzę PSLowi (głównym starostą jest gość z PSLu a nie z PiSu). Poprzednio PiS był w koalicji z PO - więc o co ci internauto chodzi z tymi jazdami na PO, skoro PSL ci nie wadzi?????
DO DO NICK

2016-02-26 00:18:34
ZAJĄCU, CZY DO KRUSZENIA BETONU POTRZEBNA CI SIOSTRA , KTÓREJ PŁACISZ PENSJĘ NA BASENIE W PROSZOWKACH ????? TY NIE JESTES PRAWY. TY JESTES LEWUS POD KAŻDYM WZGLĘDEM , SZCZEGÓLNIE MORALNYM !!!!! BO TO JEST ORDYNARNY NEPOTYZM ABY WYRZUCIĆ DOBRA PRACOWNICĘ I PRZYJĄĆ DO ROBOTY RODZINKĘ, PANIĄ F. !!!! JAKI KOMENTARZ NAPISZESZ DO TYCH FAKTÓW ????!!!!
Beata

2016-02-26 08:40:58
Panie Mariuszu, nie brałam udziału w wyborach samorządowych dopóki Pan w nich nie wystartował. Przedtem to była jedna wielka sitwa. Jest Pan szansą dla nas zwykłych ludzi. Mam nadzieję, że w przyszłości nabiorą wody w usta Ci co dziś tak Pana szykanują. Pozdrawiam
Beato - Magdo

2016-02-26 10:41:11
zwolnienie pod pretekstem oszczednosci wieloletniej pracownicy a na jej miejsce zatrudnienie swojej siostry magdy F. to szczyt obludy i nepotyzmu w wykonaniu zajaca a nie zadne szykany!!!!
wyborca PiS

2016-02-27 10:59:20
Panie Mariuszu - szykanują Pana bo pan zagraża jakiemuś układowi. Powiatowemu PiSowi potrzeba kogoś młodego, wykształconego, pewnego siebie, gotowego realnie przejąć władzę - POTRZEBUJEMY PANA I NIECH SIĘ PAN NIE DAJE.
wyborca Zjednoczonej Prawicy

2016-02-27 12:01:03
Ten Zającu podszywa się pod nick wyborcy PiSu i pisze sam na siebie peany. Ale narcyzm, sami teraz widzicie co to za gość, ha, ha, ha. Ale mamy kabaret!
nik

2016-02-27 17:11:29
zając jest szansą na dramat powiatu i bochni
p. Zając - DOBRA ZMIANA

2016-02-28 06:43:15
Mariusz Zając jest ofiarą jednej i tej samej osoby, która od lat zaszczuwa wybranych przez siebie ludzi na bocheńskich portalach. Każdy to wie. Zając to młody, wykształcony i ambitny człowiek, który ma szansę odnowić oblicze powiatowego PiSu. Nie może być tak, że wyborcy bocheńskiego PiSu głosują na kandydatów PiS z Brzeska zamiast z Bochni.
Zatroskana o PiS

2016-02-28 09:45:32
Teraz pan lansuje się na zaszczutego młodego, ambitnego człowieka i jeszcze wykształconego. Ambicja i wykształcenie człowieka nie zawsze idzie w parze z formacją moralną człowieka. A co Pan powie, jeżeli to prawda, że z tupetem aparatczyka zwalnia się z pracy kobietę, żeby zatrudnić kogoś z rodziny? Proszę stanąć w prawdzie i odpowiedzieć na te zarzuty, które pojawiają się w mediach. My wyborcy PiSu chcielibyśmy wiedzieć z kim mamy do czynienia. "Nie może być tak, że wyborcy bocheńskiego PiSu głosują na kandydatów PiS z Brzeska zamiast z Bochni" - jak to napisał pana obrońca. Ale czy PiS może sobie pozwolić, żeby reprezentowali go ludzie, którzy tak postępują zaraz na początku kariery zawodowej, którą zawdzięczają dogadywaniu się z z PO? Czy naprawdę z PiSie nie ma normalnych i poważnych ludzi?
prof. zajac

2016-02-28 12:42:11
a moze zajac zrobi kolejny odcinek wideobloga jak dbac o spadek bezrobocie w swojej rodzinie. A kolejny odcinek moze o swoim wyksztalceniu zrobi ktorym sie przechwala - ignatianum ktora ledwo skonczyl to szkolka jezuicka dla tych co wiedza i inteligencja nie grzesza
Zatroskany o PiS

2016-02-28 14:20:12
Zarzuca pan temu nieszczęsnemu Zającowi kontakty z PO. Drogi panie, PO była w koalicji z PSL, wiec PO = PSL. A przecież powiatowy PiS nie tylko zawiązał koalicję z PSL to jeszcze oddał stanowisko głównego starosty człowiekowi z PSL (mimo, iż PiS ma więcej radnych). Wniosek: pana rozumowanie jest sprzeczne z logiką działaczy PiS.
Mariusz Zając

2016-02-28 14:25:49
Mariusz Zając robi doktorat na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie. Trzeba przejść ostre sito profesorów i doktorów habilitowanych, aby się tam dostać. Proponuję temu hejtującemu internaucie, aby sprawdził, czy dostałby się tam na studia doktoranckie.
doktor zajac hehehe

2016-02-28 15:40:17
zajac ledwo skonczyl technikum, o tej ignatianum wszyscy wiedza jak niski poziom prezentuje jak dla mnie on juz jest doktorem narcyzmu, dr hab propagandy i prof nepotyzmu!!!!!
prawda w oczy

2016-02-29 10:06:35
Tyle o Zającu a o tym, że Pan Dziurdzia wraz z radnymi miejskimi spisali porozumienie z ugrupowaniem, Pana Lysego to nikt nic nie mówi? Przypadek?
Jurek

2016-02-29 13:48:32
No ale jest taka różnica, że Pan Dziurdzia jest poważny, a Zając śmieszny. Buty czyścić!
do zajaca

2016-02-29 15:30:45
zajacu podobno przegrales dzisiaj sprawe w sadzie z byla pracownica, zbierasz juz na odszkodowanie dla tej Pani bo powinieneś ze swoich zapłacić
Andrzej

2016-02-29 19:41:14
A nie mówili, że PiS będzie miał problemy z młodym Zającem? Proszę bardzo, niedługo trzeba było czekać i już ośmiesza partię, która chce dbać o ludzi. Panie pośle profesorze Bernacki, proszę coś z tym zrobić, zanim nie będzie za późno!
Bez sklerozy

2016-02-29 20:22:30
Pamiętam jak jakieś... 5/6 lat temu pisali na fb czy w netach, że Zając to PiSlamista, mocher itp. Dziś PiS rządzi w PL to każdy z chce się przykleić a tego Pana wyzywa się od PO. Panie Mariuszu niech Pan poczeka chwilę, jak się rządy zmienią znów Ci sami co teraz Pana wzywają od najgorszych nazwa Pana PiSlamistą. Szkoda tylko, że bocheński PiS nie umie stanąć w obronie "swoich"
mecenas

2016-03-01 11:04:23
Nie jestem pisiorem, ale to dobrze świadczy o sympatykach tej partii z Bochni, że krytykują nepotyzm. Zresztą każda partia polityczna powinna walczyć ze zjawiskami nepotyzmu opisanymi przez internautów.
do mecenas

2016-03-01 13:18:00
W Polsce prawo zakłada domniemanie niewinności, a więc jeśli się komuś czegoś nie udowodniło tzn. ,że jest niewinny, a skoro jest ktoś nie winny to "mecenas" powinien wiedzieć co za sobą niesie pomówienie.
Proszę robić swoje!

2016-03-01 15:07:28
PANIE MARIUSZU NIECH SIĘ PAN NIE DAJE!!! TE HEJTY ŚWIADCZĄ O TYM, ŻE KTOŚ TRAKTUJE PANA JAKO POWAŻNEGO PRZECIWNIKA, A PRZECIWNIKA SIĘ NISZCZY. JA I MOJA RODZINA BĘDZIEMY NA PANA NADAL GŁOSOWAĆ.
Proszę robić swoje

2016-03-01 17:18:30
Czyli co, zwalniać długoletnie pracownice, a zatrudniać rodzinę?
zajac przegral!!!!

2016-03-01 18:08:20
wczaraj zajac przegral w sadzie z byla pracownica !!!! sprawa interesuja sie ogolnopolskie media szczegolnie w kontekscie zatrudnienia na miejsce bylej pracownicy siostry zajaca!!!!!
stary

2016-03-02 22:29:52
A co na to J.Balicki?.
dddd

2016-03-04 07:39:17
Panie Mariuszu Zajacu nie przejmuj sie Pan i rob Pan tak dalej.....a notowania bochenskiego PIS-u poleca jeszcze szybciej w dół.
REKLAMA