Bochnia wydarzenia

poniedziałek 09 marca 2015 16:48:56

Związkowcy odwiedzili PlatformęZwiązkowcy odwiedzili Platformę

W poniedziałek  9 marca przed południem  członkowie „Solidarności” z Oddziału nr 4 w Bochni w ramach ogólnopolskiej akcji protestacyjnej odwiedzili w Wieliczce biuro poselskie PO poseł Elżbiety Achinger.



Równolegle przeprowadzono akcję ulotkową w Wieliczce i w Bochni.

Związkowcy twierdzą, że zdecydowali się na tę akcję, gdyż polityka rządu jest antyspołeczna i antypracownicza. Członkowie „S” są przeciwni m.in. wydłużeniu wieku emerytalnego. Walczą też z umowami śmieciowymi o pracę.

Napisz swój komentarz:

Nick:

Komentarz:

By uniknąć spamu wpisz kod z obrazka:

Komentarze użytkowników

Czasbocheński nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo, naruszajace dobra osób trzecich lub wypowiedzi prawem chronione mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

anty

2015-03-09 19:52:26
DO roboty brać się a nie miasto zaśmiecać.
a co to da

2015-03-09 22:51:59
szkoda zachodu
nelly

2015-03-09 23:41:59
niektórych POpaprańców widać bardzo boli aktywność "Solidarności" w przypominaniu antypracowniczych zachowań tej żenującej partyjki. Im bardziej będziecie pluć tym bardziej widać, że taka działalność jest potrzebna
Do nelly

2015-03-10 10:07:01
Zapytaj pracowników dużego zakładu z Bochni jak działają związki... Panowie Wy dobrze wiecie że związki powinny być po za zakładami aby miały jakiś sens... Takie mam zdanie na ten temat i większość ludzi tak myśli z którymi rozmawiam na temat związków... Dopóki w tym kierunku nie pójdziecie będziecie mieli coraz mniejsze poparcie....
nelly

2015-03-10 10:19:35
to ty może zapytaj, dlaczego w większości dużych PRYWATNYCH zakładów pracy nie ma w ogóle związków. Popytaj o zastraszanie, mobbing, "rozmowy dyscyplinujące" wobec osób, choćby tylko podejrzanych o chęć założenia związku. Zejdź na ziemę, platformersie. Popatrz na świat oczami zwykłych ludzi, a nie zza biurka, pewnie otrzymanego w wyniku partyjnych układzików. Wtedy może dostrzeżesz pozytywną role związków
Do nelly

2015-03-10 11:00:58
Nie jestem za PO wręcz przeciwnie Przeczytaj jeszcze raz co Ci napisałem bo nie pisałem tego w złej wierze Nawet gdyby powstał związek w prywatnych firmach to nic to nie zmieni bo będzie w zakładzie jak to wygląda w większości przypadkach proponuje popytać nawet w naszych zakładach... Co do stołka ja go nie mam a niektórzy maja i robią wszystko aby go mieć bo tak jest im wygodnie W szczegóły wchodził nie będę popytaj ludzi... Nie mam ochoty też się tu wykłócać ja to inaczej widzę dlatego nie bardzo mi się to podoba. Są ludzie co im to pasuje można sie domyśleć dlaczego... Wyzywał tez Cie nie będę jak Ty to robisz bo mam NIECO inne zdanie jak Ty... Mimo wszystko pozdrawiam
nelly

2015-03-10 13:30:43
nie przypominam sobie żadnych wyzwisk, skierowanych konkretnie w twoją stronę. Reaguje impulsywnie, bo widzę, jaka nagonka kierowana jest w stronę związków już od dłuższego czasu i to szczególnie ze strony mediów-pieszczoszków władzy. Wszyscy mówią o kilku ludziach ze śląskich central związkowych, którzy może i biura duże pieniądze, natomiast nikt się nawet nie zająknie o armii zwykłych, szarych działaczy z prowincji, którym nikt dobrego słowa nie powie za to, co robią, ale chętnych do ataku jest bez liku
aol

2015-03-10 13:31:47
Jaki z tego wniosek?. Głosujcie na dr Dudę. On nie jest zwolennikiem pracy do 67 roku życia!.
Paul

2015-03-10 14:03:59
Do Nelly- nie masz racji ani argumentów, na zbicie twierdzenia, że związki powinny być , poza zakładmi pracy. Popatrz na zapisy KODEKSU PRACY w odniesieniu do praw pracowników;;;; Oczywiście, polityka tego Rządu, jest taką, jak opisłl Autor artykułu.
do aol

2015-03-10 14:18:39
Trzeba wybrać kogoś z po za układu co jest teraz w sejmie Ktoś bezpartyjny z dobrym programem wyborczym... Duda czyli POPiS ja mam już dość tych śmiesznych kłótni na zastępcze tematy....
Jacek

2015-03-10 14:31:00
Platforma to jeden wielki syf.
Solidarność

2015-03-10 14:52:11
Bardzo dobrze, że jest jeszcze ktoś, kto broni interesów pracowniczych. Związki poza zakładem? Większa skuteczność? Prywatni nie chcą związków, bo nie ma żadnej kontroli nad czasem pracy, zawieranymi umowami, wynagrodzeniami, BHP itp. Ludzi traktować można jak śmieci, zastraszać, nie płacić nadgodzin i płacić, ale nie wyżej jak minimalna pensja. Za to pracodawca buduje kolejny pałacyk i kupuje kolejną audicę, albo beemkę. Znowu Paul się wymądrza, teraz zapisami w KP. Nawet jak ktoś zna trochę KP to się boi o pracę. Setki ludzi traci rokrocznie pracę za działalność związkową, za bronienie ludzi, niestety tych odważnych coraz mniej a jeszcze na nich plują...
Paul

2015-03-11 11:55:46
Do, "solidarność"- nikt a na pewno nie ja, w tym temacie się nie wymądrza; SOLIDARNOŚĆ- dbanie o równe traktowanie wszystkich ludzi i grup zawodowych. Myślę, że rozumiesz; Wiem, że bycie związkowcem, to też, w tych czasach narażanie się na represje osobiste i rodzinne. Lepsze, dla ogółu zatrudnianych, jest wyjście i działanie,realne(wpływające na "biało-czarne" zapisy w Kodeksie Pracy) poza zakładami pracy, w sytuacji, kiedy "gro" pracujących, wylatuje z pracy, za samą próbę, założenia organizacji związkowej lub zgłoszenie chęci przynależności do NSZZ lub innej organizacji związkowej. Realia- jak w zachodniej Europie, Związki organizują strajk, to z reguły, są to wystąpienia od 0,5 mln uczestników. Popatrzcie na efekty strajków, pod "egidą", mocnych a zewnętrznych, Związków Zawodowych;;;;;;;
Kuba

2015-03-11 14:20:27
Ale tłum do ulotek. A na tej ławce to zapewne towarzystwo z "Rancza". Przed chwilą skończyli mamrota!
bochniak

2015-03-13 09:05:29
Należałoby wreszcie przymusić posłów PO aby się spotkali z mieszkańcami Bochni. Oni unikają tych spotkań. Te bezpłatne porady prawne są do niczego ONI TO MOCNO NAGŁAŚNIAJĄ. Tu trzeba jednak pochwalić PiS i SLD - oni robią takie spotkania. Wardzała i spółka odwagi, musicie usłyszeć wreszcie gorycz waszego rządzenia i nie liczenia się z głosem wyborcy. Robicie wszystko dla swoich pieniędzy i karier.. Musicie usłyszeć wreszcie - dość samowoli waszej władzy.
nick

2015-03-13 10:51:16
cóż z tego jak lud ciemny znowu zaufa POwcom i będzie dalej to samo co było, czyli narzekanie i biadolenie, Polacy lubią być uciemięrzani dlatego władzy nie zmienią....
sp

2015-03-13 11:18:27
związki to państwo w państwie, a panowie na ławeczce napewno są już w innym świecie chociaż dopiero południe
Waldemar

2015-03-14 01:28:52
Politycy PO to ludzie, którzy budzą szacunek: wykształceni, kompetentni, kulturalni. A kim są ci panowie z Solidarności? Czy zachowują się godnie? Czy są wzorem do naśladowania? Czy nie nadużywają alkoholu na wszystkich wyjazdach i spotkaniach? Czy nie sieją zgorszenia wśród uczestników tych spotkań i wyjazdów. Panowie! Zanim zaczniecie upominać innych, zmieńcie swoje zachowanie!
Waldzia

2015-03-14 10:47:46
cyt. "Politycy PO to ludzie, którzy budzą szacunek: wykształceni, kompetentni, kulturalni". No to, gościu, pojechałeś bo bandzie: Sienkiewicz: "ch... d... i kamieni kupa", Sikorski: "trzeba zaj... PiS komisją ws. WSI" . Inni "kulturalni ludzie" PO: Niesiołowski, Drzewiecki (od afery hazardowej), Nowak (od zegarków) Grad (ten od Katarczyków) Komorowski "chodź szogunie" (ten od wchodzenia na stołki w parlamencie innych krajów), Sawicka (od "prywatyzacji" Wydawnictw Naukowych). A gdzie chłopcy od Amber Gold, afery taśmowej? A wreszcie Palikot. Zaiste, prawdziwi "ludzie honoru"
do Jacka

2015-03-14 11:05:46
PiS to jeszcze większy syf - mówiąc twoim językiem. Najgorsze jest to, że instrumentalnie wykorzystują Kościół do walki z przeciwnikami politycznymi (Radio Maryja, telewizja Trwam - Rozmowy niedokończone). W dodatku mówią, że polska TV to media reżimowe i zmanipulowanie, a sami są jeszcze gorsi. Ludzie PiS próbują wmówić Polakom, że tylko oni są prawdziwymi katolikami, a politycy PO to jacyś antychryści. Bzdura. Większość polityków PO to praktykujący katolicy, patryioci, którzy walczyli z komunizmem. Bronowski, Niesiołowski siedzieli w więzieniu w stanie wojennym.PiS to cyniczni gracze. Nie dość, że zniszczą i podzielą Polskę, to jeszcze zniszczą Kościół w Polsce. PiS -CYNIZM, OBŁUDA, ZAKŁAMANIE, DRAŃSTWO, BRAK SZACUNKU DLA DEMOKRACJI. BOŻE, ZACHOWAJ OD TAKICH LUDZI.
Jan

2015-03-14 11:26:16
Związkowcy do roboty,co to za solidarność powinni odebrać im prawo do tego logo.To są nieroby i wichrzyciele.Prymitywy patrzą jak dostać się na listy do Parlamentu,dosyć takich buraków już tam jest.Ludzie nie dajcie się manipulować tym darmozjadom!
zgoda Janie

2015-03-14 18:42:00
Janie, zazwyczaj się z Tobą nie zgadzam, ale tym razem podpisuję się pod twoim wpisem obiema rękami. Cały ten śmieszny happening to akcja polityczna inspirowana przez lokalnych PiSowców, a ci otrzymali takie polecenie z góry. Wiadomo, że u nich obowiązuje centralne sterowanie. Wybory prezydenckie i parlamentarne tuż tuż, więc takich akcji niby dla dobra ludzi będzie coraz więcej. A co do zarządu Solidarności to powinni to być ludzie dający innym przykład do naśladowania. Niedopuszczalne jest, aby spotkania członków i wyjazdy do Warszawy były okazją do pijackich libacji. Jeśli się innych poucza, to najpierw trzeba zacząć od siebie.
pisał Jan do Jana

2015-03-14 20:54:04
Jasiu - nie mnóż sztucznie komentarzy, bo dureń nawet zauważy, że sam piszesz do siebie. Możesz, niemoto, pluć na PiS, możesz pluć na Solidarność, bo to właśnie ci ludzie lata temu nadstawiali karku, żeby teraz takie zero jak ty mogło wypisywać bezkarnie różne brednie - bo jest wolność słowa
Waldemar

2015-03-15 09:22:45
Tak się składa, że ludzie PO też nadstawiali karku i walczyli z komuną. Ludzie PO siedzieli w więzieniach i byli dręczeni przez UB. Ludzie PO to patrioci i katolicy. Więc to ty nie pluj na demokratycznie wybraną i popieraną władzę.
nici

2015-03-22 17:43:02
związki są po to aby przewodniczącym związków żyło się dobrze - za 20 patoli miesiecznie - kolejne nieroby.
PIS i PO są z jednego "pnia" o nazwie "S"

2015-03-31 23:53:20
Teraz kolej na rewizytę. Może młodzieżówka PO wskoczy na jeden dzień do biura europosła - kandydata Dudy. On zarabia w euro, więc może podejmie ich przynajmniej herbatą. Wart Pac pałaca a pałac Paca. Bobrze mówi Kukiz - trzeba pogonić PO i PIS .
Jeden pień, różne owoce

2015-04-02 23:54:42
Z tą rewizytą to się zgadzam, ale nie zgadzam się z pana oceną, że PO jest taka sama jak PiS. Ludzie Platformy to ludzie rozsądni, grzeczni, uprzejmi, merytoryczni, dążący do współpracy ze wszystkimi siłami politycznymi dla dobra Polski. A jaki jest PiS? Ludzie PiSu (Błaszczak, Czarnecki, Szydło, Ojciec dyrektor Rydzyk) są apodyktyczni, aroganccy, butni, zarozumiali, tendencyjni, agresywni słownie i nienawidzący ludzi z innych partii politycznych. Mój Boże, gdzie jest Episkopat? Dlaczego nie reaguje na to, jak PiS niszczy polski Kościół katolicki, katolickie media, zgodę narodową. Łatwo jest niszczyć, a trudno budować.Piszę te słowa jako katolik, patriota i wyborca PO.
Ble, ble, ble

2015-04-27 13:06:48
Rozsądny i grzeczny Niesioł plujący jadem, kulturalny Palikot z penisem i marihuaną, merytoryczna Mucha z III ligą hokeja, dążąca do współpracy Pitera z rachunkami za dorsza o Donaldzie nie wspomnę bo trzeba by z pół godziny pisać... W Chicago na takich "grzecznych" mówili "białe kołnierzyki". Afera hazardowa, komputerowa (min. finansów), podsłuchowa, przetargowa, autostradowa itd. itp. i za chwilę kolejna na zakup śmigłowców kosztem Polskich firm. Gejowska tęcza na Placu Zbawiciela, ideologia gender, trzecia płeć, in vitro, a może niedługo eutanazja? O Episkopat pytasz hipokryto? Nazywasz się "katolikiem, patriotą"??????? Że też w takich niby łagodnych wyrodków piorun od razu nie strzeli to aż dziwne. Dla was "państwo nie istnieje", "Naród jest ciemny" a wszystko to "ch.j, d.pa i kamieni kupa" Komu chcesz zamydlić oczy? A na koniec przeczytaj to: Sam żyje w całkowitej sprzeczności z Bogiem i to tragiczne zło chce narzucić ludziom. Ten ponury, niszczycielski i niepokojący byt naprawdę istnieje oraz zastawia pułapki, by zniszczyć równowagę moralną człowieka. Jest on perfidnym hipnotyzerem, który dobrze wie, jak w nas wniknąć przez zmysły, wyobraźnię i pożądliwość, by spowodować różnorakie dewiacje. Szatan zaszczepił podejrzenie i zasiał nieufność Wypełza starodawny wąż, a człowiek nie patrzy na naturę tego stworzenia, na jego umysł i nie domyśla się, że on kłamie - a teraz zbieramy owoce. Zaplanowana demoralizacja dzieci to dalszy ciąg złośliwego działania tego odwiecznego oszusta. On chce nas wprowadzić do doliny śmierci; w skali całego świata zatwierdzić zabójstwo dzieci nienarodzonych oraz zboczenie homoseksualizmu. Dalej inżynieria genetyczna i nowe gatunki z genów człowieka i zwierzęcia. W głowie się nie mieści! Ale słudzy złego mają piękne twarze! Kłamca szatan, wąż starodawny, morderca człowieka od samego początku wszedł w nasze życie. Człowieku, co się z tobą stało? Bracie, to nie twoja droga! Wróć do Pana Boga!
ble, ble, ble

2015-04-29 17:23:48
Twój problem polega na tym, że nie dopuszczasz do siebie myśli, że szatan jest sprytny i często przybiera skórę owieczki. Ten szatan zaatakował niektórych polskich katolików, a nawet niektórych duchownych. Myślę tu o Dyrektorze Ojcu Rydzyku. Zaniedbuje on misję głoszenia Ewangelii, a głosi tezy polityczne i codziennie robi kampanię wyborczą panu Dudzie. A czy on jest tego wart? Czyż nie ponosi współodpowiedzialności za to ,że tysiące osób straciło oszczędności swego życia w Skokach? Czy on kieruje się zasadami Chrystusa "Niechaj pierwszy rzuci kamień ten, który sam jest bez winy"? Tak nie może być. Katolickie media mają być dla katolików, a nie dla zachłannych i obłudnych polityków. Tak samo rzecz ma się z Solidarnością. Liderzy PiS zawładnęli tym pięknym ruchem i wykorzystują go w walce politycznej. Wypędzić cwaniaków i obłudników z katolickich mediów i Solidarności. Dość dzielenia Polaków. Dość krzewienia pogardy i nienawiści wobec ludzi z innych partii politycznych. Jeśli naród polski nie będzie jednością, to nas zniszczą. Tak, jak Ukraińców.
Brak polotu

2015-04-30 07:19:53
Rydzyk promuje gender i "jednopłciowość", Duda za obronę niezależnych instytucji finansowych ma się kajać, a Solidarność z drugim Dudą na czele podporządkowała się PiS??????? Pomarzyć dobra rzecz! Chciałbyś no nie, żeby Rydzyk tak jak mainstremowe media sikał z radości na widok PO-wca, albo Komoruskiego, Duda jeden i drugi się nie liczył i siedział cicho? Niedoczekanie, niedoczekanie wystraszony biedaczku...
Brak polotu

2015-05-04 13:57:59
Boję się, że pan Duda będzie sterowany przez Kaczyńskiego i Maciarewicza. Boję się, że powtórzy się historia z premierem Marcinkiewiczem. Dopóki wykonywał wszystkie polecenia Prezesa PiS, był premierem, kiedy próbował się uniezależnić, został usunięty. Zresztą, nie bez powodu Kaczyński nie pokazuje się przy Dudzie podczas kampanii. To taki chwyt psychologiczny, aby pokazać, że Duda jest niby samodzielnym bytem politycznym. A wszyscy wiemy, że to blef. Boję się, że bojówkarze PiS na czele z Dudą wywołają jakąś wojnę i podzielimy los Ukrainy. Dlatego tak ważne jest, aby 10 maja wybrać ZGODĘ i BEZPIECZEŃSTWO. PiS tego nie gwarantuje.
REKLAMA