Kategoria: Region
Opublikowano: 2017-03-11 22:14:46 przez system

Przeszkolą z odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu

Czym jest odpowiedzialna sprzedaż alkoholu? Jak asertywnie odmawiać nieletniemu sprzedaży alkoholu? Tego dowiedzą się sprzedawcy z Małopolski, którzy 15 marca wezmą udział w szkoleniu odpowiedzialnościowym, realizowanym przez Kompanię Piwowarską. Akcja jest uzupełnieniem programu „Odpowiedzialny Sprzedawca”.

Podczas profesjonalnych warsztatów z trenerami sprzedawcy ze sklepów i lokali z Małopolski rozwiną praktyczne umiejętności w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Dowiedzą się między innymi jak asertywnie odmawiać niepełnoletnim i jak zachowywać się w trudnych sytuacjach.

- Nasze szkolenie jest swojego rodzaju odprawą przed dużą imprezą czy elementem treningu stanowiskowego. Zawiera kompleksowe informacje od prawa zaczynając, przez pracę z klientem, po sprawdzone procedury bezpieczeństwa. Uczestnicy często mówią, że szkolenie „otworzyło im oczy” na konsekwencje prawne dla sprzedawcy oraz konsekwencje picia nieletnich, co jeszcze bardziej motywuje ich do ścisłego przestrzegania prawa – skomentował Michał Rządzki, trener z firmy MJR Consulting.

Warsztat jest dopełnieniem programu „Odpowiedzialny Sprzedawca”, trwającego od prawie 3 lat. W ramach tego programu, realizowanego przez ZPPP - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego, sprzedawcy mogą korzystać z bezpłatnej platformy szkoleniowej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl. Kompania Piwowarska w ciągu ostatnich dwóch lat, przed 19 dużymi imprezami plenerowymi, m.in. Przystanek Woodstock czy Beerfest, przeszkoliła ponad 1130 sprzedawców.

Szkolenie odbędzie się 15 marca w Doubletree by Hilton Kraków – sala Warszawa 4, ul. Dąbska 5, Kraków.
Kontakt w sprawie informacji i uczestnictwa: (32) 32 78 415

Problem sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, pomimo prawnego zakazu obowiązującego w Polsce, jest ciągle aktualny. Browary Kompanii Piwowarskiej od wielu lat włączają się czynnie w kampanie: „Nie sprzedawaj alkoholu nieletnim” oraz „Pozory mylą, dowód nie”, która od 2009 roku jest realizowana przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz edukacja sprzedawców w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu.