Kategoria: Region
Opublikowano: 2010-02-16 04:47:00 przez system

Wieliczka ubrała olimpijczyków

W miniony weekend w Vancouver rozpoczęły się XXI Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Oficjalnym Partnerem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej jest firma 4F z siedzibą w Wieliczce, która jest twórcą Kolekcji Olimpijskiej dla sportowców.

  • "Tworząc Kolekcję Olimpijską 4F chcieliśmy odpowiedzieć nie tylko na wysokie wymagania naszych sportowców, ale też zadbać o estetykę. Stworzyliśmy linię, która współgra ze światowymi trendami i kreatywnie się nimi inspiruje. W ten sposób powstała kolekcja, którą wyróżniają wysokie parametry techniczne i oryginalny design. Rozmowy z zawodnikami, słuchanie ich podpowiedzi i analizowanie potrzeb pozwoliły na stworzenie kolekcji na miarę najlepszych. Zaproponowaliśmy materiały o wysokich parametrach technicznych. Do produkcji kurtek i spodni został użyty materiał renomowanej japońskiej firmy Toray o wysokiej oddychalności i wodoodporności. Wprowadziliśmy klejone szwy oraz materiały szybko schnące. Spodnie treningowe z laminatu trójwarstwowego rozpinane są na całej długości, co ułatwia ich zakładanie i zdejmowanie na stoku podczas treningu" — powiedziała Ranita Sobańska, główna projektantka 4F.

Firma 4F to jeden z wiodących, prężnie rozwijających się producentów i importerów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych działających na rynku od ponad dziesięciu lat. Wśród produktów 4F znajduje się specjalistyczna odzież sportowa, oraz bogata oferta akcesoriów sportowych i turystycznych. Strategia marketingowa firmy zakłada współpracę z prestiżowymi organizacjami — 4F jest sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego od 2007 roku oraz partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego od 2009 roku. Od 2007 roku jest również Oficjalnym Partnerem i sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego, oraz Małopolskiego Okręgowego Związku Narciarskiego.

4F współpracuje także ze sportowymi celebrities takimi jak Adam Małysz i Kamil Stoch. W zeszłym roku, powstały kolekcje letnia i zimowa marki, sygnowane podpisem Adama Małysza. "Celem działań marketingowych jest pokazanie 4F jako marki dla ludzi aktywnych, czerpiących radość z dążenia do celów, które sami sobie wyznaczają."- powiedział Igor Klaja, prezes 4F.