Kategoria: Bochnia - wydarzenia
Opublikowano: 2019-02-20 15:03:31 przez system

Warunki konkursu na dyrektora Szpitala

Do 04.03.2019 można składać dokumenty w konkursie na stanowisko dyrektora Szpitala Powiatowego w Bochni. Kandydaci muszą złożyć szereg dokumentów, w tym m.in. koncepcję zarządzania bocheńską placówką. Wybrany w drodze konkursu dyrektor będzie pełnił funkcję przez 6 lat.

Do 04.03.2019 można składać dokumenty w konkursie na stanowisko dyrektora Szpitala Powiatowego w Bochni. Kandydaci muszą złożyć szereg dokumentów, w tym m.in. koncepcję zarządzania bocheńską placówką. Wybrany w drodze konkursu dyrektor będzie pełnił funkcję przez 6 lat.

Wśród wymagań, które muszą spełniać kandydaci są wykształcenie wyższe, wiedza i doświadczenie dającą rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora, co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy, niekaralność.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym (imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer tel. kontaktowego) w Punkcie Obsługi Mieszkańca Starostwa Powiatowego w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32 – 700 Bochnia lub przesłać pocztą na wskazany adres Starostwa w terminie do dnia 04.03.2019 r. (włącznie) do godz. 15:00 z dopiskiem:„Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej" .

W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Bochni.
Więcej można znależć TUTAJ